!بیگانه ای در خط زمانی متفاوت

...پیرمردی که ساکن اینجا بود،بار سفر بست ولی خب بعد یه مدت برگشت

!بیگانه ای در خط زمانی متفاوت

...پیرمردی که ساکن اینجا بود،بار سفر بست ولی خب بعد یه مدت برگشت

!بیگانه ای در خط زمانی متفاوت

دائما یکسان نباشد حال ما!
امیدوارم که اینجا و خاطراتش رو از یاد نبرید:)



به نام خالق زیبایی

سلام منتسب نیا هستم خبرنگار منتسب واحد مرکزی سوانح سوختگی در خبر تهران...نه...نه اشتباه شد عزیزان باور کنید ایقد فشار بالاست اینجوری میشه ار منتسب واحد مرکزی خبر در اورژانس تهران اومدیم ببینیم که تا به حال چه تلفاتی بوجود اومده با ما همراه باشید...(تا صحنه ی زنگ) 

 

مسئول:اورژانس تهران بفرمایید

 

مورد1: آقا من بایرام هستم...لطفا به این مجریتون بگید خیلی جیگره ما خیلی دوسش داریم.

مسئول:دوست عزیز این چه ربطی به ما داره؟؟؟ اگه مورد اورژانسی هست بگید

مورد1:مورد از این اورژانسی تر که با این تماس و پخش صدای من دماغ ممد سگ دست سوخت(قطع تلفن)

صدای زنگمسئول:اورژانس بفرمایید

مورد2:ببین آقا بایرام اگه اینجوریه منم ایناهاشم تو کوشی؟؟؟

قطع تلفن و زنگ خوردن تلفن

مسئول:اورژانس بفرمایید

مورد3:الو اونجا 110 هست؟؟؟

مسئول:دوست عزیز من میگم اورژانس بعد شما میگی 110

مورد3:من نمیدونم ولی خواهش میکنم به پلیس بگید زاغه توسط شورشیا گرفته شد!!!

مسئول:چی شده یعنی چی؟؟؟؟

مورد3:مردم ریختن دارن مهمات جنگی رو برا چهارشنبه سوری بین خودشون تقسیم میکنن به فرماندم بگو ما تا آخر جلو شورشیا وای میستیم.

.. قطع تلفن و زنگ خوردن

مسئول:اورژانس بفرمایید

مورد4:سلام بزنید اخبار شبکه یک

مسئول:چرا اونوخ؟؟؟؟

مورد4:برا اینکه استقلال رسمی محله ی (بوووووق) رو ببنید هاهاهاهاهاها

قطع تلفن و زنگ خوردن

مسئول:اورژانس تهران

مورد5:الو تهرانی ببین هرجا هستی همونج بمون...

مسئول:چرا آقای دکتر؟؟!!

مورد5:ملت ریختن تو بیمارستان دارت اتاقارو با بیماراش آتیش میزنن و میخندن

و ناگهان قطع تلفن

مسئول:خدایا خودت کمک کن زنگ خوردن تلفن

مسئول:بفرمایید

مورد6:سلام من نتانیاهو هستم...من پیام نفرت مردم نسبت به ما رو از خیابونا شنیدم همین جا قول میدم پسر خوبی بشم فقط جوون مادرتون اون چیز لنت پیچی شده هارو نزنید

تلفن بی وقفه زنگ خورد

مسئول: بفرمایید

مورد7:من مسئول مذاکرات هستم و این رو میگم که با توجه به سلاح های اتمی شما توافق با شما ممکن نیست

و باز زنگ خوردن تلفن

مسئول:بفرمایید

مورد8:الو تهرانی داشتی میومدی پیاز سیب زمینی یادت نره

مسئول:خانوم چند بار بگم به محل کارم زنگ نزن اه ه ه ه ه

و باز تلفن

مسئول:بله بفرمایید

مورد9:ببخشید شما؟؟؟؟

مسئول:عذر میخوام شما زنگ زدید

مورد9:اوا خاک عالم مردم دیوونه شدن خدا شفا بده

ای بابا بازم که تلفن

مسئول:بفرمایید

مورد10:الو ممد سگ دست برووو برووووو به ما نمیخوری

مسئول تلفن بعدی رو جواب نمیده

بعدی هم

و حتی بعدی هم

و چند دقیقه بعد نامه ای براش اومد:به دلیل بی کفایتی شما ما سه نفر از هموطنان خود رو از دست دادیم

. اخراااااااااااااااج

 

  • ۹۴/۱۰/۰۷
  • ۳۲۱ نمایش
  • یه بنده خدایی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی