!بیگانه ای در خط زمانی متفاوت

...پیرمردی که ساکن اینجا بود،بار سفر بست ولی خب بعد یه مدت برگشت

!بیگانه ای در خط زمانی متفاوت

...پیرمردی که ساکن اینجا بود،بار سفر بست ولی خب بعد یه مدت برگشت

!بیگانه ای در خط زمانی متفاوت

دائما یکسان نباشد حال ما!
امیدوارم که اینجا و خاطراتش رو از یاد نبرید:)



موجودات عجیبی به نام ...

شنبه, ۱۱ دی ۱۳۹۵، ۰۶:۵۰ ب.ظ

به نام خدا

خب راستش یکم سخته حرف زدن در موردش یا شایدم بشه گفت خیلی ستخه.
اگه به من بگن از بین ۳ لیتر اسید و این موضوع کدوم رو انتخاب میکنی بدون شک میگم ۳ لیتر که بچه بازیه حاضرم توی وان اسید حموم کنم ولی در این مورد حرفی نزنم.
الانم اگه دارم حرفی میزنم بار خاطر اینه که یکی از همجنساشون اینجا وایساده و داره بهم فشار میاره که در موردش حرف بزنم.
همجنساشون؟!کلمه ایهام داره ولی کلا ۲ جا کاربرد داره یکیش توی بحث مواد هست که فک میکنم عقلانی نباشه که یه مواد به من فشار بیاره که درموردش حرف بزنم مگر در مواقعی.
یکی هم بحث جنسیت هست که در زن و مرد خلاصه میشه.
حالا اون جنس چی هست؟!مشخصا نمیتونه پسر باشه پسرا هم رو درک میکنن و از هم میگذرن مگر در مواقع خاصی.
حالا که فهمیدن داستان در مورد دخترا(زنها) هست بزارید بهتون بگم چرا دوس ندارم در موردش حرف بزنم.
مسئله ی ساده ای هست در عین پیچیدگی به اسم درک متقابل.ما پسرا از دید دخترا احتمالا یکی از گونه هایی هستیم که از میزان درک متقابل خیلی کمی برخورداریم.
چجوری؟!الان بهتون میگم،فرض کنید شما با دوستتون(پسر)دارید حرف میزنید و بعدش میگید اوکی بای و اون هم همین رو میگه و میرید و خوش و خرم به زندگیتون برسین ولی امان از زمانی که یه دخترخانومی بگه اوکی بای"به تعبیری شما فک میکنید همه چی آرومه و شما چقد خوشبختید ولی در زوایای پنهان این جمله اونجوری که من تحقیق کردم یه الهی بری زیر تریلی در جا بمیری تو جوبای پایین شهر خاک کنن وجود داره"
یا مثلا وقتی یه دختر خانومی بهت میگه تنهام بذار یعنی خاک بر سر الاغت تنهام نذار و بمون پیشم ولی وقتی میگه تنهام بذار یعنی سریع از جلو چشمام گمشو تا نکشتمت.
میبینید از نگاه اونها این مسئله خیلی پیچیده نیست ولی ما خیلی پیچیدش کردیم.
اما براستی مشکل از ما هست یا اونها؟!محققان جواب درستی برای این سوال پیدا نکردن و فقط به ارائه ی راهکار هایی برای بهبود درک متقابل ارائه دادن که از اونجایی که من آدم عفیفی هستم فقط پسرونه هاش رو میگم:
۱.حداقل هفته ای ۳ روز ۲ کیلو سنگ رو ببندید به شکمتون و کار ها رو انجام بدید.
۲.روزانه ۲ کیلو متر با کفش های پاشنه بلند پیاده روی کنید.
۳.معذورم
۴.خیلی معذورم
۵.آخ آخ خیلی خیلی معذورم 
چه کاریه آقا خیلی سخت شد از اونجایی که شرایط هر لحظه داره سخت و سخت تر میشه اصن ما رو بخیر و اونا رو به سلامت. والا درک متقابل مگه چی هست حالا که بخوایم به خاطرش اینقد خودمون رو اذیت کنیم.ما پسرا یکمی فقط یکمی خسته ایم و اگه خستگیمون در بره همه چیز رو خوب درک میکنیم.
  • ۹۵/۱۰/۱۱
  • ۴۴۰ نمایش
  • یه بنده خدایی

نظرات (۱۵)

جالب بود

:/
پاسخ:
ای به فدایت 
:)) چقدر خندیدم خدایی
پاسخ:
خخخخخخخخخ.
همیشه خندون ایشالله کجاش بیشتر خوب بود به نظرت؟
خخ
به نظرم که کلا اغراق هاتون خوب بود:|
واقعن ماها این همه هم که نوشتین , اینجوری نیستیم
:|
من نمیدونم چرا آخه:))
پاسخ:
خخخخخ.
ممنون از نظرت.
کلا یه شوخی بود با دخترا و ممنون که جبهه نگرفتی در مقابلش.

خواهش میکنم
میشه ده هزار :))
پاسخ:
خخخخ
شماره حساب رو به صورت خصوصی بفرست با مقدار صفر مورد نیاز برات بریزم به حساب.
خخ
:D
آره حتما! :))
پاسخ:
اموجی خندون اشک ریزون به علاوه ی اموجی صورتک راضی و مفتخر
خخخخ
اموجی چیه؟ :|
پاسخ:
این صورتک ها که توی چت ها میفرستیم
خب چرا اموجی؟ :|
اصن تلفظش چجوریه؟
پاسخ:
خب شما از اموجی خُشِت نمیاد استفاده نمی کنم.
خخخخخ
تلفظش هم Emoji هست
چه خارجی :))
پاسخ:
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ.
بابا من دهاتیم این شمایی که باکلاسی
خخخخ
شکست نفسی میفرمایید استاد:))

+ خخخ , و خیلی برام سواله اینو چجوری میگید:|
این کلمه ها چیه آخه:|
پاسخ:
من شاگرد شمام.خخخخ

این شکل رو هم به صورت صورتک (اموجی) کسل لب خطی چش نقطه ای
خخخخخخخ
:)) خدانکه:D

:| اینو نمیگم. به :| جان من توهین نکنین . اصلنم لباش کسل نیست و چشاشم نقطه ای نیس. چشمای خودتون نقطه ایه. والا :D

اینو (خخخ) میگم.
نه اینو :|
پاسخ:
شما یه دو واحد بیای با هم زبان کار کنیم به یه درک متقابل میرسیم.
خخخ هم یعنی خندیدن و خنده دار بودن و اینا
یا اصن بذار اینجوری تفسیرش کنم:خیلی خنده دار بود خدایی
:))))))))))
راضی بودی از تفسیر درجا
من زبانم خیلی ضعیفه :/
خب بجای خخخ ,بنویسین : خیلی خنده دار بود, والا . این لوس بازیا چیه :D

پاسخ:
چشم از دفعه ی دیگه حتما در پاسخ شما به طور اختصاصی به فارسی ثلیث حرف میزنم
:)
;)
پاسخ:
:))))
دیگه چیه؟ :))
پاسخ:
هیچی.
به قول معروف هیچ در هیچ بگو که جوابت اینهاست(فک کنم این بود)

چ قشنگ بود...
پاسخ:
کامنت من یا آهنگ 

ضرب المثله
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی