!بیگانه ای در خط زمانی متفاوت

...پیرمردی که ساکن اینجا بود،بار سفر بست ولی خب بعد یه مدت برگشت

!بیگانه ای در خط زمانی متفاوت

...پیرمردی که ساکن اینجا بود،بار سفر بست ولی خب بعد یه مدت برگشت

!بیگانه ای در خط زمانی متفاوت

دائما یکسان نباشد حال ما!
امیدوارم که اینجا و خاطراتش رو از یاد نبرید:)



من عاشق چَشمَت شدم طوری!

جمعه, ۶ بهمن ۱۳۹۶، ۰۶:۵۸ ق.ظ

آقا بشدت این آهنگ من رو به پرواز در میاره مخصوصا اونجا که علیرضا جان قربانی میگه:

"من عاشق چَشمَت شدم!"

لذت ببریم یکم.

راستی شما عشق رو چه رنگی میبینید؟

 

  • ۹۶/۱۱/۰۶
  • ۷۹۱ نمایش
  • یه بنده خدایی

نظرات (۲۹)

سیاه میبینم 
چون وقتی اسیرش شدی همه زندگیتو می گیره و از بقیه دورت می کنه
پاسخ:
جالبه!
از بقیه جدات میکنه و فقط وصلت میکنه به یک نفر!
قرمز_سفید_سبززز 
پاسخ:
چقد رنگی رنگی!
کاش شما دلیلشم میگفتی😁
سبز و سفید و قرمز مثل پرچممون!
سفید چون تو عشق از نو انگار احساسمون آغاز میشه از صفر روشنه روشن 
قرمز چون عشق و علاقه به رنگ قلبه 
سبز چون اگه پاک باشه به رنگی سبزه هاست پاک و با طراوت 
اتفاقا خودم توجه نکرده بودم :)
پاسخ:
هشتگ جالب انگیز
:| 
تو رو چ به عِشق ؟ 
اصلا این چ پستی بود میرزا ؟ 

+ عشق مِشق رنگی نداره فعلا :/ 
پاسخ:
عه چرا خب ریتالین السلطنه؟!😁
😎
ببین بنده خدا الدوله هرچیزی جایی داره !
الانم جاش نیست واسه شما
من میدونم ! 
پاسخ:
از کجا میدوووووووونی؟!😅😂
عشق رنگی رنگیه :)
پاسخ:
یعنی وابسته به فضاش رنگش عوض میشه؟!
نظر شما قابل ملاحظه هست چون از تو فضای نوشته هاتون😊
  • انار کـــ:)ــــ
  • بازگشت انارک-_-
    چقد من از این اهنگه میترسم حس میکنم الان بهمون حمله میکنن:|
    پاسخ:
    خوش اومدی انارک جان یا خان😅

    بابا آهنگ به این خوبی و پرمفهومی کجاش ترسناکه😂
  • انار کـــ:)ــــ
  • عاخه ریتم و اهنگش خیلی منو میترسونه اون هاها که توش میگن-_-
    پاسخ:
    😂😂😂😂
    فقط اونجاش که میگه من عاشق چشمت شدمش
    خیلی خوبه میگه

    ولی خب منم قبلا از اون ها ها هوش خوشم نمیومد😁
  • مریــــ ـــــم
  • بذار من عشقی رو بببینم
    رنگشم بهت میگم
    :|
    پاسخ:
    این دیدگاه نشئت رفته از چیه؟
  • مریــــ ـــــم
  • ازاینکه سالها در به در دنبال عشق بودیمو نرسیدم
    ترحیج دادیم منتظر بمونیم تا خودش یه روزی بیاد سراخمون
    پاسخ:
    بدون اغراق احساس میکنم عشق در وجودت خفه شده و این خودش به صورت خواسته هست!

    اشتباه میکنم؟
  • مریــــ ـــــم
  • میدونی خفه نشده اما هیشوقت بهش پروبال ندادم
    نخواستم بمونه و اذیتم کنه
    خواستم زمانی بیاد سراغم که بدونم طرفم ادم حسابیه...اونم منو دوس داره
    پاسخ:
    این نظرت جالبه!یعنی یه حالت منظقی داشته باشه(البته همیشه شنیدیم که عشق و منطق ضد هم هستن)
    شاید خیلی وقتا فک کنیم اون حالتی که داریم عشقه ولی عشق نیست و یه حالت یا احساس یا هوسه.
    اصن یه سوالی(مدت ها قبل برام پیش اومد و بیخیالش شدم)آیا عشق وجود داره؟! 
    برای کمی رنگ دادن به بحث یه دوستی داشتم یه دفعه خیلی جدی بهم گفت عشق و شکست عشقی خوبه یه بار شکست عشقی بخوره کیف میده :))
  • مریــــ ـــــم
  • دقیقا
    همیشه با خودم میگم این عشقه؟؟؟یا احساس یا هوس؟؟
    عصن عشق چه شکلیه؟
    برای همین نذاشتم تو قلبم بمونه
    درو باز کردم و محترمانه انداختمش بیرون
    پاسخ:
    میدونی چیش خنده داره؟

    یه روزی عشق به صورت جسم در بیاد و بهمون بگه که دیدی من وجود داشتم!

    مثلا در 90 سالگی 

    خخخخخ
  • مریــــ ـــــم
  • خب پشیمون نخواهم شد
    میدونی چرا چون همش از طرف من بوده


    پاسخ:
    این هم نظریه ولی فک کنم کمی ناراحتی داشته باشه دیگه😁
    :) 
    چه حرفای جالبی زده شده اینجا
    چرا من امشب اینجا شانسی هر تاریخی میزنم یه پست عاشقانه داره.‌‌..:( 

    عشق نمیدونم چه رنگیه...
    برام رنگی نداره بهش فکر نکردم...
    اصلا عشقو نمیشناسم فکر نکنم باشه
    ولی اگه هست اگه نرسیدن داشته باشه امیدوارم هیچوقت تجربش نکنم چون بنظرم وحشتناکه خیلییییی نابودکنندس خیلی زیاد
    من برا فراموش کردن یه دوستو دوست داشتن انقدر اذیت میشم
    عشق چیه دیگه!حتما خیلی مخربه اگه به معشوق نرسه آدم....

    پاسخ:
    اون که توطئه آمریکایی هاس یه کار کردن هرجا شما میری یه پست عاشقانه باشه😂😂
    چقده محتاط😅😅

    سحر خیزیدا!!!:) 
    داشتم کتاب ملت عشق میخوندم...ذهنم درگیر شد برگشتم وبلاگ دیدم عه بیدارید!:) 
    خوندینش؟
    بخونید کتاب جذابیه
    عاشقانه نیستا...عارفانس:) 
    محتاط نیستم‌‌‌...عشق اتفاق افتادنیه ادم محتاطم بخواد باشه یهو ممکنه به خودش بیاد ببینه درگیرش شده ولی دوس ندارم اگه قراره نشدنو نرسیدن باشه تجربش کنم ...خیلی سخته من بااین احساساتو روحیم تحملشو ندارم...میدونم نابود میشم:| 
    هرچند به  دوست داشتنو نداشتن من نیست ممکنه پیش بیاد:/ 
    پاسخ:
    خخخخ
    💪🏻💪🏻
    نه نخوندم این کتاب رو از سرکار خانوم الیف شافاک گرانقدر😅😂
    اینم یه مدلشه سریع چفت شی و بری دنبال باقی کارا😅😅
    واقعا نخوندید؟
    پس اسم نویسندشو از کجا میدونید؟

    چفت واینارو نگرفتم دررابطه باعشق بود؟😅
    کله سحری ساده زیر دیپلم سخن بگویید مخمان بکشد 
    باتچکر:D 
    پاسخ:
    نه نخوندم و رابطه خوبی باهاشم ندارم😂😂
    میدونم دیگه😅😅
    میگم شما میگی من تحمل شکست عشقی رو ندارم و اینا به نظرم دلت میخواد سریع نتیجه بگیرید و همه چی جوش بخوره بره پی کارش😂😂
    عه چرا رابطه خوبی ندارید؟
    کتاب جالبیه...
    تقریبا یه همچین چیزی😅😂نه انقد سریع ولی خب نرسیدنم وشکست عشقی نباشه دیگه
    اصلا کیه که شکست عشقیو دوس داشته باشه😐

    پاسخ:
    از نظرم از این کتاب اپیدمی شده هاس که دختر رنگیا میخوننش😂😂
    یکی از دوستام...یادمه گفت آدم خوبه یه بار شکست عشقی بخوره باحاله😂😂😅
    کتاب اپیدمی چیهههه دختر رنگی؟؟😂😣

    چندتا کتاب خوب همین الان اسم ببرید بعداً بخونم ببینم پسرا غیر رنگیا سلیقشون چیهوبه چی میگن کتاب خوب:) 

    اون دوستتون که این حرفوزده نه متوجه بوده عشق چیه نه قلب چیه نه احساس چیه نه شکست عشقی  چیه که اینوگفته:| 
     
    پاسخ:
    کتاب اپیدمی یعنی کتابی که نمیدونی چرا یهو همه دارن میخوننش و یهو مث بمب تو جامعه میترکه 😁😁
    مثلا وقتی شما داری الان ملت عشق میخونی احتمالش هست یا در آینده کتابایی مثل جز از کل یا بار هستی و دنیای سوفی رو خوندی یا در آینده تو لیستت هست که بخونی 😁😁
    دختر رنگی به این دخترا میگن که لباسای رنگی میپوشن و روحیات خاص خودشون و جمعای دخترونه دارن و به عکاسی علاقه مندن یا مثلا از این لباس بلند رنگیا یا گل گلی میپوشن و...😂😂
    شما وارد دیکشنری مخصوص من شدی الان😂😂😂
    پسر به اون خوبی خیلی هم دلتون بخواد😬😬
    خاطره خوبی از کتاب معرفی کردن ندارم😅😅😂😂😂
    باباااااا خفننننن
    نه خوشم اومد😂
    کتابونخونده از روحیات کسی که کتابو داره میخونه چقد چیز متوجه میشید دراین حد که متوجه شدید دنیای سوفی روخوندم😂
    البته نصفه رهاشکردم هیچوقتم دوباره سمتش نرفتم ادامشوبخونم
    اونقدرجذبم نکرد
    ولی یه روز تمومش میکنم
    ملت عشق رویکسال پیش شروع کردم ۱۰۰ص خوندم وبعد یه فاصله. طولانی دوباره شروعش کردم ولی کتابایی بودن مثل هرگزترکم نکن نویسندس کازئو ایشی گورو بود اگه اشتباه نکنم یادارالمجانین جمالزاده وخیلی کتابایی که الان ذهن یاری نمیکنه رو بدون وقفه خوندم یجورهمون چیزی که فکرمیکردم علاقم نیست برام جذاب شده😁😅

    ولی دقیقا از همون دختر لباس رنگیام😂

    ولی خب بخونیدش شاید متوجه بشید چرا یهوهمه دارن میخوننش ...

    چرا خاطره خوبی ندارید؟
    واقعا معرفی کنید میذارم توبرنامم میخونم
    من اصولا دوس دارم کتابایی که فکرمیکنم باروحیم سازگار نیستو بخونم

    پاسخ:
    خواهش میکنم چون آشنا بودی ازت پول نمیگیرم وگرنه من سرم خیلی شلوغه وا(رمال و کف بین طوری😅😅)
    اگه رفتی سمت ادبیات شرق پس محتمله به سمت هاروکی مورا کامی هم هلت بدن😂😂
    یادمه یه باری به یکی از بچه های بیان گفتم فلان کتاب رو بخر و بخون که هم کم حجمه و هم ارزون تر از باقی که اگه خوشت اومد بشه کتابای دیگه بگیم...اولش که دنبال نسخه زبان اصلی بود وقتی گفتم زبان اصلیش روسی هست چیزی نگفت...بعد چن وقت گفت رفتم کتاب خریدم...بعد گفتم خب حالا چی گرفتی؟! گفت یسری کتاب ساینس فیکشنی☹️☹️
    همینقد به پیشنهادم بها داده بود😂😂
    😅😂😂😂😂
    دارم میخندم به خط اخر متن فقط😅😂

    نه من شرقو غرب حالیم نی همه سمتی میخونم😅
    لیست کنم بقیه فالمم ببینید؟😅😂
    پاسخ:
    اره خودمم میخندم 😁😁😁
    کتابخوانی برای تمام فصول و ملل😂😂
    پس برم کارتخوانم بیارم😁😁
    کارت خوان؟😅
    پاشم برم صبحونمو بخورم که میدونم ته این ماجرا چیهو الان مثل اون پک دلسنگ کنندتون میگید ۲۳میلیون میشه😅😂
    فقط بگید من این ماه کار گیرم میاد یانه؟😂
    قول میدم کار گیرم اومد مشتری براتون بیارم فالشونوبگیری😅😅
    پاسخ:
    نه بابا این چون اول صبه میخوایم دشت اول دخل رو بگیریم با یه مبلغ کم شروع میکنیم که خدا به کار برکت بده😁😁😁
    یاد پیش بینی یکی از دوستام افتادم نمیدونم چرا اونجا که شما گفتی کار گیرم میاد یا نه😂😂
    صبحونه مهم ترین وعده غذایی که خیلی هم بهش نیازی نیست😬😬
    مبلغ کم از نظر شماچقدره؟
    نمیدونم چرا فکر میکنم مبلغ زیاد ما مبلغ کم شماست😂
    باتوجه به جریان ۲میلیاردو ۲۳میلیون😅

    پیش بینیش درچه موردی بود؟درست دراومد؟

    من بدون صبحونه روزم شروع نمیشه😅
    پاسخ:
    نه ٥ تومن 😁😁😁
    یه روز تو ماشین بودیم بعد داشتیم از شرایط مینالیدیم بعد یه نفسی کشیدم یهو دوستم گفت
    + ولی شرایط اینجوری نمیمونه
    -عه؟! جدی میگی؟!
    +هوم...شرایط بدتر میشه
    😂😂😂😂
    ۵میلیون؟

    عجب جمله ای گفت دوستتون😂😂😂😂


    پاسخ:
    هوم

    اره ماندگار شد جملش:)
    هوم ؟!
    که هوم!!!
    ۵میلیوووون😐
    گفتم کم شما زیاد ماستها😂
    نوموخوام اصلا فال نوموخوام منصرف شدم😂😅
    پاسخ:
    بالاخره این زندگی خرج داره باس یجوری سر ملت کلاه بذاریم😂😂
    سرمن کلاه نمیره😎
    شما هم اگه بلد بودید الان پولدار بودید😂
    پاسخ:
    بالاخره یه روزی یه نفر گول منو میخوره و بارم رو میبندم😂😅
    😂😂😂😂
    امیدوار باشید اشکال نداره😅😂
    پاسخ:
    شما که همکاری نکردی سر اون قضیه دختری که باباش خیلی مایه دار باشه :///
    😂😅
    چرا دیگههههههه پس کی بود میخواست دوماد اقا محسنتون کنه من مطرحش کردم دیگه😂
    چقد گفتم آقا محسن خیلی پدر زن خفنو پولدارین😂
    الکی قیافه اومدید که من شرایطم خاصه:/ 
    دیگه خودتون فرصتو سوزوندید:| 
    پاسخ:
    اره مثکه راست میگی شما 
    my bad 😂😂
    الان جا داره بگم من بُردم😁😛
    پاسخ:
    خخخخخ
    یه بارم جوونا ببیرن طعم پیروزی رو بچشن
    از قدیم گفتن شکست مقدمه پیروزیه 😁😛
    عجبا😂
    پاسخ:
    بلی😎
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی