!بیگانه ای در خط زمانی متفاوت

...پیرمردی که ساکن اینجا بود،بار سفر بست ولی خب بعد یه مدت برگشت

!بیگانه ای در خط زمانی متفاوت

...پیرمردی که ساکن اینجا بود،بار سفر بست ولی خب بعد یه مدت برگشت

!بیگانه ای در خط زمانی متفاوت

دائما یکسان نباشد حال ما!
امیدوارم که اینجا و خاطراتش رو از یاد نبرید:)



قانون دوستانه ی بلاگی!(پست ثابت)

دوشنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۷، ۰۷:۴۷ ب.ظ

سلام

امیدوارم حالتون خوب باشه.

این چند وقتی که توی بلاگ بودم سعی کردم یواشی از توی سایه ها بیام و هر چند وقت یه متن از نوشته هام رو بذارم براتون و بیشتر میشه گفت یه حیات نباتی داشتم و با بقیه ی بلاگی ها کاری نداشتم ولی حالا دیگه میخوام این رویه رو عوض کنم و با بلاگی ها معاشرت دوستانه داشته باشیم و باهم حرف بزنیم و به هم کمک کنیم تا حال خودمون و نوشته هامون رو بهتر کنیم! پس هرکسی دوست داره که تو این حرکت کنار ما باشه بعد از اینکه اینجا رو دنبال کرد بگه که ماهم دنبالش کنیم و یه معاشرت دوستانه داشته باشیم.

معاشرتی به وسعت دنیا!


  • ۹۷/۰۳/۲۱
  • ۶۲۲ نمایش
  • یه بنده خدایی

نظرات (۲۰)

  • رویا رویایى
  • خوله مه مى خواین فعال تر بشین :)
    پاسخ:
    اره خداروشکر :)))))))
    ولی خب کمک لازمه!
  • رویا رویایى
  • من چرا اشتباه نوشتم همه رو خخخخ
    منظورم خوبه که بود
    کمک مى خواین 
    به نظرم اول از همه باید زیر پست بچه ها نظر بزارین که بشناسنتتون
    پاسخ:
    😁😁😁😁😁

    اره ممنون
    چند تا پیشنهاد
    اول فونت نوشته هاتون رو ریز تر کنید چون اینجور به نظر میاد خیلی نوشتین و کسی نمیخونه . 
    مورد بعدی یه ذره فاصله بین جملات ، یکمی مرتب چون در هم بر همه یه ذره جالب نیست .
    پاسخ:
    سلام ممنون از نظرات سازندتون.
    درمورد فونت فهمیدم در مورد فاصله نفهمیدم!
    توضییح میدین؟
    سلام
    یعنی اینکه بعضی جملات رو که تموم میشه با جمله قبل فاصله بدارید یه خط نمیدونم شاید اگه فونت رو ریز کنید درسته بشه.
    پاسخ:
    ممنون کمک شما
    ایشالله امتحان میکنم!
    نچ ! معاشرت چیست دیگر ؟
    غیر اخلاقی
    پاسخ:
    چیشده؟

    کجاش غیراخلاقیه؟؟؟
    ما که پایه معاشرتیم
    اصلا زنده ایم به معاشرت برقرار کردن :|
    پاسخ:
    🌷😘😍
    عالیه
    هیچ نشده 😹
    اذیت کردنت و دوست!

    میگم ک به من بسی افتخار نمیکنی ؟ که از اون سایه ها رفیقت بودم گردالی ؟😇
    پاسخ:
    ببین چون چن وقتی نبودی ادبیاتت رو یادم رفته
    اروم و با حوصله حرف بزن من ملتفت بشم😂😂😂
    هیچی فقط تکرار کن " من بهت افتخار میکنم که رفیق منی" 
    پاسخ:
    خوشحالم که افتخار میکنی بهم😂
    تکراااار کن 😹🦶🏻 
    پاسخ:
    باعث خوشحالیمه که به من افتخار میکنی😁
    نه نه من این بازی کیثفو همین الان تموم میکنم 😹
    یادم باشه کتاب گایتون ٢ جلدی همرام باشه که دیدمت بکوبم ب تو ! 😹🙈 هر چه از دوست رسد نیکوست
    پاسخ:
    یادمه از اون اوایل سودای اومدن داشتی ولی فقط حرف بودن😂
    بابا نرسیدم بیام نمایشگاه کتاب! 
    بعدشو میااااام قول !
    ب شوق کوبیدن کتاب بهت هم ک شده میااام
    پاسخ:
    اینو صدجا امضا میکنم که نمیای😂😂
    چی مهمون تو اگ اومدم ؟!

    پاسخ:
    یه بستنی یا ساندویچ رو تو عموم میشه گفت😂😂😂
    تو عموم ؟
    پاسخ:
    جواب عمومی دیگه😂😂😂
    بستنی و یه کتاب مهمون تو !
    پاسخ:
    بی انصاف کتاب اینقد گرون شده که نگو
    مگه اینکه تو هم یه کتاب بدی😂
    شرط بود !
    اگ نیومدم برات کتاب میفرستم😇 
    کتاب مثلا خرنامه! 
    پاسخ:
    😐😒🤦🏻‍♂️☹️
    وا
    خیلی خوبه ! جدی میگم 
    ولی نخوندم خودمم 
    کتاب خوبیه 

    پاسخ:
    نه دیگه کتابی که خودم بخوام 😁
    منم همینطور ! 🙀😸
    پاسخ:
    نه چون تو کتاب نمیخونی من صلاح میدونم چی واست مناسبه😂
    تو ج رفیقی هستی ! من کتاب میخونم بی ادب 
    همین الانم دنیای سوفی و میخونم
    اصلا ی کتاب ١٢٠ جلدی میخام !
    واست ی داستان کودک گروه سنی الف میارم همین فردا میرم برات میخرم! 😸
    پاسخ:
    پس منم برات یه کتاب رنگامیزی مهدکودک میذارم کنار :/
    پس مداد رنگیشم بیار دوتایی رنگ کنیم 😝
    پاسخ:
    اگه فک میکنی کنار بکشم اشتباه فرض کردی😂😂😂😂
    دارم برااااات😝
    پاسخ:
    از همون راه دور تو فکرت میتونی داشته باشی برام😂
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی