!بیگانه ای در خط زمانی متفاوت

...پیرمردی که ساکن اینجا بود،بار سفر بست ولی خب بعد یه مدت برگشت

!بیگانه ای در خط زمانی متفاوت

...پیرمردی که ساکن اینجا بود،بار سفر بست ولی خب بعد یه مدت برگشت

!بیگانه ای در خط زمانی متفاوت

دائما یکسان نباشد حال ما!
امیدوارم که اینجا و خاطراتش رو از یاد نبرید:)



آقاجان ، تولدت مبارک!+آپدیت جملات

يكشنبه, ۱۱ آذر ۱۳۹۷، ۰۸:۴۴ ب.ظ
استاد اعظم
 

چنتا جمله ی فوق العاده ازش:


۸۰ درصد موفقیت، پُز دادن است.

به خاطر قدّم نتوانستم عضو تیم شطرنج شوم.

 

عصر عالی‌یی داشتم؛ شبیه محاکمات نورنبرگ بود.

 

وقتی من را دزدیدند، پدر و مادرم سریع وارد عمل شدند. آن‌ها اتاقم را اجاره دادند.

 

خیلی به ساعت طلای جیبی‌ام افتخار می‌کنم. پدربزرگم در بستر مرگ آن را به من فروخت.

 

یک جوک قدیمی هست که می‌گوید دو زن مسن در اقامتگاه کوهستانی «کَتس‌کیل» هستند که یکی از آن‌ها می‌گوید: «غذای اینجا خیلی افتضاحه». آن یکی جواب می‌دهد: «آره، درسته، خیلی هم کمه.» خب، اساسا این حسی است که من نسبت به زندگی دارم.
 

 


 

 

  • ۹۷/۰۹/۱۱
  • ۲۵۶ نمایش
  • یه بنده خدایی

نظرات (۵)

این بازیگر ، تولدش هست ؟
پاسخ:
بله.
چطور؟
همین جوری 
کمدین مشهوریه مگه نه ؟
پاسخ:
بله کمدین مشهوریه

واقعا نمیشناسیش شما؟!

خخ
می شناسم میخواستم مطمئن شم 😏 که شما بلدین یا نه ..
پاسخ:
خب اگه راست میگی شما اسمش چیه و چن ساله شده؟!

:)))))
معلومه دیگه خیلی پیره . 
بقیه اش هم به عهده بقیه بازدید کننده ها :)
پاسخ:
الله اکبر!

چه فرار به جلوی قشنگی 

خخخ
  • جناب منزوی
  • جملات خیلی زیبایی بودن
    پاسخ:
    خوشحالم که شما موشتون اومده از جملات

    جملات وودی الن واقعا فوق العادن البته از نظر من

    خخ
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی