!بیگانه ای در خط زمانی متفاوت

...پیرمردی که ساکن اینجا بود،بار سفر بست ولی خب بعد یه مدت برگشت

!بیگانه ای در خط زمانی متفاوت

...پیرمردی که ساکن اینجا بود،بار سفر بست ولی خب بعد یه مدت برگشت

!بیگانه ای در خط زمانی متفاوت

دائما یکسان نباشد حال ما!
امیدوارم که اینجا و خاطراتش رو از یاد نبرید:)



گفتگویی ساده ولی با پیرنگ هایی فلسفی!

يكشنبه, ۱۸ فروردين ۱۳۹۸، ۰۷:۴۰ ب.ظ

+ چن وقتیه سعی میکنم عاشق شم ولی تا الان این اتفاق برام نیوفتاده :(

- اینجوری که آدم عاشق نمیشه :|

+ پس چجوری یسری عاشق میشن؟! اصن عشق یعنی چی؟! یه تعریف از عشق بگو ببینم!

- عشق یعنی اینکه یه نفر برات مهم بشه! یعنی وقتی باهاشی اون تیکه آخر کبابی رو که گذاشتی با لذت بخوری بدی به اون :)

+ آهان پس فعلا کاری نمیشه کرد :|

  • ۹۸/۰۱/۱۸
  • ۳۴۳ نمایش
  • یه بنده خدایی

نظرات (۲۰)

خخخخخخ
چرا اینقدر شکمو؟
من به نظرم نمیشه به زور عاشق شد باید یهویی اتفاق بیفته:)
پاسخ:
اساسا شکم برای من قسمت مهمیه که نمیشه نادیدش بگیری😂😂
بله احتمالا باید اتفاق بیوفته!
آیا شما به عشق در یک نگاه اعتقاد دارین؟
یه تیکه کباب چیه حداقل میگفتین یه تیکه پیتزا:|
چی بگم حتما احتمالا .
من آره اعتقاد دارم حتی به یک روز بارونی هم اعتقاد شدید دارم ولی هنوز نمیدونم چرا نشده ؟
اعتقاد اینکه که پس از یه روز بارونی قبل از اینکه بخوام بر م سوار مترو بشم عشق در یک نگاه میشه :)
پاسخ:
پیتزا غذای فرنگی هاست
بیایید به غذاهای ایرانی احترام بگذاریم :)
حس خوردن اون تیکه آخر کباب عالیه ، ولی پیتزا هم میشه به پیشنهاد شما!
=======
پس از یک روز بارونی؟
بله درست !
ولی گفتم شاید متفاوت نباشه.
---
آره .
پاسخ:
یه روز بارونی باشه و از ترافیک به مترو پناه آورده باشی
با عجله از زمان های از دست داده بخواید سوار مترو بشید
بعد یهو بهم برخود کنید و...


نه 😅
به نظرم  پس از بارون ، همه احساس ها پاکه:))
قرار نیست که همه اتفاق های خوب با برخورد آغاز بشه ؟  فوقش ترجیح میدم کمکم کنه مثلا اگه وسیله سنگین دارم نه اینکه محکم برخورد کنه بهم :|
پاسخ:
بله باید کمک کنه 😅
منظورم از برخورد رویارویی دو نفر بود حالا با هر حالتی که حالت های خنده داری هم میتونن داشته باشن 😂😂
:|
پاسخ:
چیز اشتباهی گفتم؟ 
نه خیلی  :|
پاسخ:
ببخشید منو قصد بدی نداشتم احتمالا سوتفاهم شده 
  • ♕αяαмεsн♕ ...
  • عشق وجود داره بنظرم ب عشق در یک نگاه اعتقاد ندارم ......عشق زمان و مکان نمیشناسه یهویی دیدی دچارش شدی .....
    و معتقدم مردا عاشق نمیشن و زمانی عاشق میشن ک پدر شده باشن در غیر این صورت عشق مردها رو اصلن قبول ندارم ....ببخشید اما حس میکنم پسرا کوچکترین احساسی ندارن و فقط از روی عادت هست دوست داشتنشون و شاید تنها ب فرزند خودشون عشق داشته باشن اونم شاید .....

    پاسخ:
    دو جمله اول یکمی به نظرم متناقض بودن ولی جملات بعد باعث شد دلم به حال خودمون(پسرها و مردها) کباب شه و اشک بریزم 😂😂
    نه میدونم اگه قصد بدی داشتین که کامنت نمیذاشتم.
    پاسخ:
    ممنونم از حضورتون

    اره خلاصه که عشق مسئله عجیبیه :)
  • ♕αяαмεsн♕ ...
  • ن تنتقض نداره درسته خودم میفهمم بد نوشتم اما میفهمم چی نوشتم خخخخخخخخخخخخخ
    پاسخ:
    حالا اون که تنتقض داره یا نه رو بیخیال ولی واقعا ما مردا چقد مظلومیم
    با بلدوزر از رو ما رد شدید رفتید :(
    در مورد من عشق با تیکه‌ی آخر ته‌دیگه تعریف میشه :))
    پاسخ:
    درسته
    واقعا هرکس اون تیکه اخر اونی که دوست داره رو میبینه😁
  • ♕αяαмεsн♕ ...
  • 😂😂😂😂😂😂
    حقیقته و شما با این خقیقت از روی اخساس خانوما ردی میشین 
    پاسخ:
    بنده تکذیب میکنم قویا 😁😁
    عشق میدونی چیه؟ محبت؟
    محبت میدونی چیه؟ احترام؟
    احترام میدونی چیه؟ رعایت حقوق معشوق؟
    پاسخ:
    دارید دعوا میکنید مارو؟!
  • ♕αяαмεsн♕ ...
  • همش خ شده خخخخخخخخ 
    ن تکذیب شمارو قبول ندارم 
    چون خودم دیدم ک میگم 
    شاید ی روزی نظرم عوض بشه 
    شاید
    پاسخ:
    پس دیدید که میگید!
    ولی من که قطعا اینطور نیستم😂😂
    هر چقدر بریم جلوتر عاشقی سخت تر میشه :)
    پاسخ:
    چطوری سخت میشه؟!

    :)
    من باب شوخی عرض کردم، اشاره به جریان کباب :)
    پاسخ:
    اهان بله😁
    من داشت نظرم میرفت به سمت برتری نهایی عقل در جدال با قلب با بالا رفتن سن 😅😅
    دعوا هم میشه اسمشو گذاشت :)
    پاسخ:
    مگر ما چه کرده ایم استاد؟!😢
    هیچی ولی تعریفت از عشق قشنگ بود و ملموس :)
    پاسخ:
    اهان خدا روشکر پس 😁
    انشالله با تعریف های بیشتری در خدمت باشیم 😅
    :))
    سلام مومن. جزاکم الله خیرا


    سال نو و اعیاد شعبانیه صمیمانه بر شما مبارک


    عرض کنم که یه سوال مهمی! این وسط مطرحه..
    الان که گوشت گرون شده و کباب نمیشه خورد، یعنی عاشق هم نمیشه شد؟(لبخند)

    عاقبتتون به خیر به خیر به حق حضرت ابوتراب
    یا علی
    پاسخ:
    سلام جناب رزمنده
    اعیاد شعبانیه بر شما هم مبارک باشه!

    الزاما گوشت نیست همونجوری که تو کامنتا هرکس یک چیز خاص مدنظر خودش گفت ؛)
    سیب زمینی سرخ شده 
    پاسخ:
    اره والا سیب زمینی سرخ شده هم ارزش بالایی داره ؛)
    هرکی به یه چیزی دلبستگی داره و اونو میتونه جاش ببینه :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی