!بیگانه ای در خط زمانی متفاوت

...پیرمردی که ساکن اینجا بود،بار سفر بست ولی خب بعد یه مدت برگشت

!بیگانه ای در خط زمانی متفاوت

...پیرمردی که ساکن اینجا بود،بار سفر بست ولی خب بعد یه مدت برگشت

!بیگانه ای در خط زمانی متفاوت

دائما یکسان نباشد حال ما!
امیدوارم که اینجا و خاطراتش رو از یاد نبرید:)



سرِ کلاسِ جنابِ سعدی

سه شنبه, ۸ مرداد ۱۳۹۸، ۰۵:۲۷ ب.ظ

اگرچه دل به کسی داد،جان ماست هنوز           به جان او که دلم بر سرِ وفاست هنوز

ندانم از پی چندین جفا که با من کرد                  نشان مهر وی اندر دلم چراست هنوز؟

به راز گفتم با دل،ز خاطرش بگذار                            جواب داد فلانی ازان ماست هنوز

چو مرده باشم اگر بگذرد به خاک لحد                به بانگ نعره برآید که جان ماست هنوز

عداوت از طرف آن شکسته پیمانست                  وگرنه از طرف ما همان صفاست هنوز

بتا تو روی ز من برمتاب و دستم گیر                که در سرم ز تو آشوب و فتنه هاست هنوز

کجاست خانه قاضی که مقالت عشق               میان عاشق و معشوق ماجراست هنوز

نیازمندی من در قلم نمی گنجد                       قیاس کردم و ز اندیشه ها و راست هنوز

سلام من برسان ای صبا به یار و بگو                که سعدی از سر عهد تو برنخاست هنوز

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

این سری در عین اینکه با حنجره طلاییم این شعر رو روخونی کردم ولی احساس کردم که بهتون

رحم کنم و روی روانتون تاثیری نذارم :))))

  • ۹۸/۰۵/۰۸
  • ۴۰۶ نمایش
  • یه بنده خدایی

نظرات (۱۷)

مرسی ! من متشچرم دیجه که نزاشتیش
پاسخ:
خیلی هم دلت بخواهد
آی ام وری وری حنجره طلایی :))
سو ماچ بالا -___- 
پاسخ:
یس میس ریتالین 10 :))
عالی 👍👌
سلام من برسان ای صبا وبه یار بگو 
که سعدی از سر عهد تو برنخاست هنوز 👍👏👏🌹

نمیشد در مقابل این شعر پر مغز ساکت موند 🙋
پاسخ:
سلام 

عجیبه:/
سلام
چی عجیبه !
:/ چرا؟
پاسخ:
اینکه حضرت نازک دل احتیاط رو کنار بذارن و پیامی بدن چون ممکنه با اینکار به خطر بیوفتن نه تنها خودشون بلکه کل کهکشان :/
😂آره میبینی 😀😀
نمیذاری بی صدا وساکت بمونم که 👀
تقریبا تنها سرگرمیم شعرِ
براهمین با دیدن وشنیدن شعر مخصوصا سعدی حالم خوب میشه 🤗
در هر حال صاحب اختیاری 
دوست نداشته باشی دیگه نظر نمیذارم 😊
پاسخ:
نه اینجا که نظر دادن بلامانع هست فقط...
خب با این فقطی که گفتی من خیلی چیزا برداشت کردم
که متاسفانه چیزای خوبی هم نیس 😕😔😯

پاسخ:
بذا یکمم دنیا به کام ما بچرخه نازک جان

مثلا اونشبی که یهو رفتی ماهم برداشت های متفاوت غیر خوب زیادی داشتیم با بچه ها 😁😁
که اینطور !!

پاسخ:
اره...
بیخیال...راحت باش
ولکام بک
ممنون 
پاسخ:
خواهش میکنم
☕️☕️
میگه که اگه بعضیا رو به عنوان دوست قبولشون داشته باشی سر چیزای الکی فراموششون نمیکنی 😁
حنجره طلایی خسته اس
پاسخ:
کی میگه حالا اینو؟؟

نصف شبه!...مخم هنگه..هیچی از شعر نفهمیدم ...ولی مرحبا به سعدی خان که تونسته هرچی جمله با"هنوز"بوده رو گرد آوری کنه!
و ممنون که نخوندین...(یکی قبلی رو تو دو ثانیه اول قطع کردم!...انقد طلایی بودنو درخشیدنم خوب نیس دیگه!...)
واخطار می کنم که تو خوندن شعر از حنجره من تقلید نکنید!
با تشکر...ادی!
پاسخ:
که اینطوره!!!
سعدی
همینطوره!
پاسخ:
کدوم طوره؟!😂😂
گفتی "که اینطوره!!!"
منم گفتم "همین طوره !"
حالا میگی "کدوم طوره؟! "  ؟!
دیگه اینکه چطوره....خدا میدونه
ولی اگه خودت فهمیدی ...به منم بگو چطوره؟
پاسخ:
به نظرم با این شرایط همونطوره :))
پس به نظرت...
چیزی جز همین" اینطور "نمی مونه دیگه...
ولی به نظر منکه :
نه اینطوره!
نه همین طوره !
نه کدوم طوره!
نه چطوره...!
به نظر من ایطور که معلومه از اون طورایه!
نظر تو چیه؟
پاسخ:
داریم با یک شرایط پیشین طوری به سمت یه شرایط پسین طوری میریم اینطور که معلومه 😁
شایدم...
ولش بذار باور کنیم "همینطوره که هست!"
حالا مهم نیس کدوم "همین طور!"
پاسخ:
باشه ایندفعه رو تخفیف میدیم به شما 😁😁
خیلی لطف می کنید!!!!!
._.
پاسخ:
خواهشمندم :)
  • ستاره اردانی زاده
  • بابا اعتماد به نفست کجا رفته! بکهو میبینی صدات مثل اون اقا چشم سبزست که دوبلوره و صداش توی اینستا مشهور شده همین که میگه ول کنت و ول کنم و  اینا تو اسمشم ژ داره فکر کنم! (فهمیدق کی رو میگمیا بیشتر توضیح بدم؟!) 

    پاسخ:
    آقا ژاله رو میگی؟!😁😂😂
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی