!بیگانه ای در خط زمانی متفاوت

...پیرمردی که ساکن اینجا بود،بار سفر بست ولی خب بعد یه مدت برگشت

!بیگانه ای در خط زمانی متفاوت

...پیرمردی که ساکن اینجا بود،بار سفر بست ولی خب بعد یه مدت برگشت

!بیگانه ای در خط زمانی متفاوت

دائما یکسان نباشد حال ما!
امیدوارم که اینجا و خاطراتش رو از یاد نبرید:)



عشقی که در نطفه خفه شد (۳)

پنجشنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۸، ۱۰:۴۲ ب.ظ

بعد از یک سواری بیش از یک ساعته با مترو به محل سرویس دانشگاه رسیدم برای فرار از گرمای هوا سریع خود را به اتوبوس سرویس دانشگاه رساندم بلکم به زودی حرکت کند...زمانی که وارد اتوبوس شدم به حالت خسته خودم را به روی صندلی انداختم و وقتی خوب جاگیر شدم متوجه نگاهی از کنار شدم...سرم را که برگرداندم دیدم دختری از صندلی های ردیف کناری دارد به من نگاه میکند.بعد از ادامه دارشدن این نگاه به او نگاهی کردم...کمی تعجب همراه با شعف در نگاهش دیدم...مشخص بود که کار از کار گذشته و دیگر یک دل که نه لااقل هزاران دل اسیر من شده...ولی قرار نبود که دم به این تله بدهم،پس سریع نگاهم را برگرداندم و در دنیای خود غرق شدم:)

پ.ن:این قسمت از تابستون گذشته منتظر انتشار بوده:/
پ.ن:چون نوشته شده بود منتشر کردمش وگرنه درحال حاضر تو مود تابستون نیستم:/

پ.ن:تازه یه قسمت دیگه هم نیمه نوشته شده موجود هست:/

پ.ن: ://

  • ۹۸/۰۹/۲۱
  • ۲۶۶ نمایش
  • یه بنده خدایی

نظرات (۸)

  • ** گُلشید **
  • سلام:)


    حالا از کجا معلوم عاشق شده بوده؟:D

    پاسخ:
    سلام
    ردخور نداره اصن😁😁
  • ** گُلشید **
  • امان از این تصورات شما آقایون:))

    پاسخ:
    خخخ
    امااان:))

    سلام

    این تصور شما، تفسیر و تعبیر ایدآل‌گرایانه و فانتزی شما آقایون در برابر نگاه هر خانمیه:) 

    پاسخ:
    😁😁

    جذاب جون بابا دیگه

    پاسخ:
    ریتالین تا کی این حرکات پارتیزانی؟!😁😁
  • انشا برای تمامی پایه های تحصیلی
  • سلام ایا تبادل لینک انجام می دهید؟در صورت موافقت شما لطفا سایت من رو در پیوند سایتتون قرار دهید تا قرار دادید نظر بدهید تا من هم سایت شما رو در پیوند سایتم بگذارم.

    عنوان:اولین و بزرگترین سایت انشاء برای تمامی پایه های تحصیلی

    ادرس:enshas.blog.ir

    باتشکر از شما

    همینجوری با یه نگاه فهمیدی عاشقت شده ؟؟!!! خودمهم پندار کی بودی آخه  :))

    پاسخ:
    😎😎😎
    دیگه کاریه که از دستمون بر میاد😁

    شاید شما رو شبیه کسی دیده

    امان از این افکار😂😂  

    پاسخ:
    افکارِ زیبا😁😁
  • جناب منزوی
  • فرصت سوزی کردی :))

    پاسخ:
    گریز از دام بودم منزوی جان:))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی