!بیگانه ای در خط زمانی متفاوت

...پیرمردی که ساکن اینجا بود،بار سفر بست ولی خب بعد یه مدت برگشت

!بیگانه ای در خط زمانی متفاوت

...پیرمردی که ساکن اینجا بود،بار سفر بست ولی خب بعد یه مدت برگشت

!بیگانه ای در خط زمانی متفاوت

دائما یکسان نباشد حال ما!
امیدوارم که اینجا و خاطراتش رو از یاد نبرید:)



شرایط عجیب:))

يكشنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۹، ۰۹:۰۴ ب.ظ

طرف دهه شصتی هست و اگه اشتباه نکنم دخترش یا هشتادیه یا آخرای هفتاد داماد دار شده اونوقت من هنوز دنبال اینم که ببینم چه مقدار آب به دوغ اضافه کنم تا حجمش زیاد بشه ولی مزشو از دست نده :/

  • ۹۹/۰۴/۱۵
  • ۲۳۴ نمایش
  • یه بنده خدایی

نظرات (۴)

سعید 😂😂😂😂

پاسخ:
بله؟؟؟؟

ما دهه شصتی ها فنا شدیم رفت تو دنبال داماد داشتن نداشتن این و اونی :)))) 

 

همکار دارم با من دو سال تفاوت سنی داره نوه اش داره میره مدرسه ^__^

پاسخ:
یا خدااا😨😆🤨

😂😂😂😂😂

اشکال نداره منم آدمای میشناسم از من پنج شش سال کوچک ترن دارن بچه های اول و دومشون رو نگه داری میکنن😄 و من به دنبال اینم کدوم دوره بهتر که برم که زبان و مهارت های دیگه ام تقویت بشه خخخخ

پاسخ:
چی بگم والا
دوره زبان خوب دیدید به ما هم بگید😀😀😀

ایرانی یا خارجی ؟😎

پاسخ:
نه دیگه تمام قله های زبان پارسی رو فتح کردیم بریم ببینیم دنیا چخبره:))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی