!بیگانه ای در خط زمانی متفاوت

...پیرمردی که ساکن اینجا بود،بار سفر بست ولی خب بعد یه مدت برگشت

!بیگانه ای در خط زمانی متفاوت

...پیرمردی که ساکن اینجا بود،بار سفر بست ولی خب بعد یه مدت برگشت

!بیگانه ای در خط زمانی متفاوت

دائما یکسان نباشد حال ما!
امیدوارم که اینجا و خاطراتش رو از یاد نبرید:)



جهانم

پنجشنبه, ۸ مهر ۱۳۹۵، ۰۱:۳۸ ق.ظ


حال نوشتن ندارم،باز همان حرف های تکراری.

احساس میکنم دیالوگ هایم در مقابلت دوچار دور شده اند.

دست خودم نیست ولی این دور را دوست دارم.

پس برای بار هزارم میگویم:

"جهانم بی تو الف ندارد"

  • ۹۵/۰۷/۰۸
  • ۳۰۸ نمایش
  • یه بنده خدایی

نظرات (۲۱)

آهی عمیق
:((
پاسخ:
امشب مود خوبی نداری شما گویا :)
نه روبراهم...
پستاتون غمگین بودن خب:( 
باهاشون هم زاد پنداری نمودم:) 
پاسخ:
آهان 
اره دیگه امشب منو زهرماری تلخناک هست😅😅😅
نه
میدوستم این نوشته ها اینجوریو
رمانتیک وعاشقونه طور:) 

پاسخ:
نه این عاشقانه و رمانتیک نیست الان دارم فک میکنم داشتم درمورد قورمه سبزی اینو میگفتم😅😂
😂😂😂
قورمه سبزییییی؟😅😂

دلم خواست😟😝
همین الان انقد ساندویچ خوردم که درحال ترکیدنم دارم فکر میکنم الان نمازموچطوری بخونم😳دلم دردگرفته😳
ولی الان قورمه سبزی بود میخوردم😅
بااین فرمون برم جلو تایکماه اینده باید دنبال رژیم لاغری بگردم😳

پاسخ:
خوبه که
خوب فست فودا سمت شما تا ٥ صبح بیدارنا
خخ
اره خوبه ولی غذا خوردن من مودیه :/ ادامه دار نیست...
الان سفارش ندادم:) ساندویچ کالباس خوردم...مواد لازم موجود بود منم خولدم:D 
پاسخ:
خخخخ
ولی این گفتگو باعث شد شما چند امتیاز منفی بگیری و متم چنتای ولی نه به اندازه شما😅😅
چرا؟
امتیازمنفی چی؟
پاسخ:
چون گفتی اگه قرمه سبزی اینجا بود میخوردم...نباس اینو میگفتی...باس درست کنی😂😂😂
این نشون میده آماده ازدواج نیستی😂😂😂
آها الکی امتیاز منفی دادید انصافا 
قورمه سبزی بود میخوردم دیگه
ولی درستم میکنم خیییییلیم خوب درست میکنم😎
نه فقط قورمه،قیمه،لوبیا پلو ،عدس پلو هرچی بگید درست میکنم عطرو طعم خاص😎
کلاً آشپزیم خوبه
چون خودم بدغذام همه چیو خوب درست میکنم وباکلی دقتو وقت میذارم که خوب بشه:) 

ولی شماهم ازاون مرد شکموهایید که امادگی ازدواجو تو مهارت اشپزی میبیننا😝😂

پاسخ:
اگه آشپزی آدم خوب باشه لاغر نمیشه 😝😂

بله...آشپزی شرط  اساسیه  اصن 😂😂😂
من لاغریم چندین علت داره :) 
بعدم قبلام گفتم خونه داری واقعا انرژی میگیره 
فعالیتم بالاست کاراخونه وآشپزیو ...بعدم انقد خسته میشم که اصلاً خودم درست غذا نمیخورم...
فعالیت بالا وتوجه نکردن به تغذیم باعث شده لاغربشم:( 

اونایی که یه چیزی براشون خیلی مهمه آخر بایکی ازدواج میکنن عکسش اصلا قانونه😂
اخر بایکی ازدواج میکنیدتخم مرغم بلد نیست سرخ کنه😝😂
پاسخ:
که اینطور...باشه ما هم قبول میکنیم که دل شما نشکنه 😅
اصن ازدواچ نمیکنم من
:)))
نوچ نوچ نوچ شما ازاین مردایی هستید که دوست دارم وقتی انقد کارای خانومارو بی ارزش میکنن با خاک یکسانشون بنومایم😅😂😎
سابقه دارم من تو این زمینه تو یه وبلاگی یکی اومد یه چیزی گفت دخترا وزنارو کم ارزش کرد منم یجوری جواب دادم هرچی مردو پسربودو نابودکردم😳😂

طفلیا بقیه هم هیچی نگفتن فقط یکیشون گفت چراحالا همه رو نابود کردی؟😂
خلاصه من تواین زمینه ها امپر می چسبونم باهم پسراهم تقریبا بحث کردم😂

خب ازدواچ نکنید:D ولی دارم میبینم روزیوکه یه دختری که بلدنیست تخم مرغم سرخ کنه دلتونو ببره:D 

الان یادم افتاد ادامه اون داستانتونو کی مینویسید همون ۵قسمتیه
که سعید رومخ داشت😝😂

پاسخ:
حالا اون پسرا خامی کردن شما از موقعیت استفاده کردی ولی اینجا از این خبرا نیست...اون چیزه رو لولو برد😂😂
پس در اون صورت بله به خشونت علیه زنان😂😂
طی تحقیقات صورت گرفته توسط مرکز افکار سنجی صداوسیما شخصیت سعیدی یکی از ٥ شخصیت برتر تاریخِ ادبیات ایران هست😎😎
الان یه لحظه اومد تو ذهنم این کامنتا میمونن ولی ممکنه خودم نباشم
کسی از دوستای مجازیم اگه یه روزیهو تووبلاگی کامنتا منو بخون دلشون تنگ میشه یا فقط من انقد احساساتیم!

آخه دیشب رفتم یه وبلاگی کامنتا دوستاییم که الان نیستنوخوندم دلم براشون تنگ شد برااون روزامون😞
پاسخ:
ههههههههععععععععی روزگار :)
کدوم چیزه رو لولوبرد؟
من اون آدم سابق نیستم یکم دلنازکتر شدم وگرنه ملطفتتون میکردم اینجا واونجا شماواون پسرا نداره😣😬
بله به خشونت زنان؟؟؟
باوشه دچار قهر من میشیدها😛😂

خیییلی بدتره😕😂
پاسخ:
یه جمله معروف هست که منتسب به یه شخصیه نمیشه در عموم گفتش خو😂😂
نخیر این و اون و اونجا و اینجا داره😁
بله...قهرتایم یه چیز رومخ هست که وصله جدا نشدنی دختراس کلا😅
خیلی همه خوبه :)))
یجوری گفتید ههههههههععععععی انگاردلتون ازمن پرتره😟
دوست مجازی صمیمی داشتید؟
دیشب یکیشون که ازم خدافظی گرفت کم مونده بودبزنم زیرگریه😞
دلتنگی برا بقیشونم بماند

پاسخ:
نمیدونم والا
اره نمیدونم
آخی :/
اها خب چرا چیزی که سانسوریه رو اصلا مطرح میکنید؟😂

لااله الاالله چی میگید شما دعوامون میشها😂
آخی این شکلکه رو میطلبه:( 
نه اینو:/ 
:P 
:D 
پاسخ:
🙃🙃
مفهوم مربعها چیه؟:D 

بعداًنوشت:ببخشید مستطیلن😂😂😂
پاسخ:
از این استیکرا بود 🙃🙃🙃


😂😂😂😂 وقتی شیطنت آدم گل میکنه
کدومااااا😂😂😂

جواب اون کامنتو ندادید تلسیدی دعوامون بشه؟😂

من بردم من بردم من بردم😜😂😂
پاسخ:
همونا دیگه🤪🤪

جواب کدوم کامنت رو ندادم؟!

عطش به برد بیداد میکنه وا :))
این وقت صبح بازدید کننده جز من داره سرای سالمندانتون:D 
پاسخ:
احتمالا کاربر اصغر ١٣٠٣ هست😁😁😅
همون که گفتم دعوامون میشها سکوت کردید درمقابل حرفام
یعنی من بردم یعنی اینجا واونجا شماواون پسرا ندارهههه:P 

اتفاقا این من بردمو ازشما یاد گرفتم:D 
دیدم خیلی براتون برد مهمه منم گفتم درجهت سربه سر گذاشتن استفاده کنم:) 

من برم دیگه خیلی حرف زدم
بدرود
پاسخ:
یادم نمیاد اصن این بخش کامنت شمارو 😅😅
ولی با این حال از اونجا که ترک زمین سه هیچه باس بگم که کامبک زدم و بازم من بردم😂😂😂
سوت پایان بازی🤪🤪🤪

شما از حافظه ضعیف گذشتید الزایمر دارید😂

بااینکه خوابم میاد ولی میمونم دعواها😂
پاسخ:
خخخخ حافظم باهام شوخی داره😅

دیگه فایده ای نداره...بازی تموم شده 
برو تلاش کن واسه بازی های بعدی که شاید بتونی مساوی بگیری🤪😁
حدس میزنم دارید با کاربر اصغر۱۳۰۳چت میکنید که کامنت منویادتون نمیاد😁

من بردم خدافظ:P 
پاسخ:
نه بابا اصغر حرفی نمیزنه کلا :/
همه دیدن که من بردم😎
دفعه های بعدی انشالله شما هم بتونی یه آدامس خرسی ای چیزی ببری😂😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی