!بیگانه ای در خط زمانی متفاوت

...پیرمردی که ساکن اینجا بود،بار سفر بست ولی خب بعد یه مدت برگشت

!بیگانه ای در خط زمانی متفاوت

...پیرمردی که ساکن اینجا بود،بار سفر بست ولی خب بعد یه مدت برگشت

!بیگانه ای در خط زمانی متفاوت

دائما یکسان نباشد حال ما!
امیدوارم که اینجا و خاطراتش رو از یاد نبرید:)



من زنده ام!

شنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۶، ۰۱:۰۳ ق.ظ

 

شبتون بخیر باشه و البته قشنگ به قشنگی همین آهنگ(البته از نظر من) که الان آپلود کردم.

 

 

خیلی وقت بود از این وبلاگ و من صدایی در نمیومد و چنتا از دوستان پیگیر بودن و خواستیم با این کار بگیم که نترسید ما زنده ایم!

 

 

 

و چه چیزی از موزیک بهتر برای اعلام حیات :))

 

 

امیدوارم خوشتون بیاد!

  • ۹۶/۰۷/۲۹
  • ۴۰۹ نمایش
  • یه بنده خدایی

نظرات (۲۸)

واقعا ... چی بهتر از صدا 
واسه إعلام حیات :)
ممنون 
شبت بخیر سعید
پاسخ:
شبت بخیر

خواهش میکنم

 این ریتالین چی هست حالا؟!
خخخ
ریتالین :))
اینو مغز تولید میکنه باعث میشه مغز خوب کار کنه
مثلا باهوش میشی :/ یکم خوابت کم میشه
تمرکزت زیاد میشه و اینا
پاسخ:
آهان!

فک کردم قرص ایناست!
قرص هم داره آره
:) ولی ب همه کس نمیدن
سخته گیراوردنش
بعضیا وقتی درس دارن میرن پیدا میکنن با بدبختی
و میخورن هههه
پاسخ:
چقدر ترسناک

خخخخخخخخ
 موفق باشید هرجا هستید
پاسخ:
ممنون
شما هم همینطور!
خوشحالیم که زنده اید :| :)))
پاسخ:
من نیززززززززززز  هم
;))
  • هویجوری :)
  • این موسیقی عالییی بود:)ای کاش میشد دانلودش کرد
    احتمالا وبلاگت تو تعطیلات بود:))
    پاسخ:
    شاید شاید شاید
    اره اره اره
    نه نه نه

    خخ
    خوب خداروشکر...
    پاسخ:
    خیلی خیلی خیلی شکر


    آهنگش هم عالی بود :))
    پاسخ:
    بله بسیار زیباست!
    😢😢
    کو پس؟؟

    پاسخ:
    ؟؟؟؟
    آهنگه دیگه 😢😔
    من ندارمش که 😟
    پاسخ:
    چک کردم بود احتمالا مشکل از مرورگرت هست 
    برا من نمیاد دوست داشتم گوش بدم 😔
    خسته بودم گقتم آهنگ رو گوش بدم بخوابم باهاش دیدی نشد 😢😢
    پاسخ:
    گریه حضار
    (یکی از وسط جمعیت از حال میرود)
    چقد بدی تو 
    از مسخره کردن دائم من چی گیرت میاد آخه 😝😝
    پاسخ:
    دیگه هرکس یجوری زندگیش رو میگذرونه :))

    تحریکم‌ نکن با حرفات 
    یهو دیدی فردا قبل از این که بتونی از خواب بلند شی به فنا رفتیا😂😂😂
    پاسخ:
    مثلا اعلی حضرت قراره چیکار کنن؟
    اووووم ...من هیچ کار 😉
    کسی که کارانجام میده کس دیگست 😆😆
    فقط کافیه دستور صادر بشه 😎😎😎😂😂
    پاسخ:
    از باکینگهام پَلِس دستور را صادر میکنید یا جای دیگری؟
    آخه بدبختی اینه اگه بفهمن من با گوشیم مشغول چت با توام اول ترتیب منو میدن 😂😂😂
    با این حساب در امانی 👍😂
    پاسخ:
    بیچاره سرویس های اطلاعاتی تماما دارن شنودت میکنن هر هفته لیست چتات رو میز باباخانته :/
    راستی سعید یه سوال مهم دارم
    خواهش میکنم‌ بدون شوخی کردن جواب بده
    امکانش هست با چک کردن گوشیم بفهمن من تو وبلاگت کامنت گذاشتم ؟؟

    شرمنده ها والا جرات ندارم این سوالو از کسی بپرسم
    پاسخ:
    🙃🙃
    آره سعییییید راست میگی 😨😨😨😱😱😱😱

    خاک به سرم 😢😢😦
    پاسخ:
    دیگه شتریه که دم هر خونه ای میشینه 
    واااای وااای سعید بدم‌میاد از این شکلکهای برعکس 😝😝😝
    چرا جواب سوالمو نمیدی خواهههش میکنم ازت 🙏🙏
    پاسخ:
    من چی بگم...کاری میکنی از این جوابا بدم دیگه 
    خخ

    میخوای بیای حضوری برات درستش کنم😂😂😂
    بابا جان تو رو خدا یک کلمه بگو
    میفهمن 
    یا 
    نمیفهمن
    پاسخ:
    ای دو نات
    ای وااااای قلبم اومد تو دهنم بابا
    یک کلمه میخوای جواب بدیااااااا
    پاسخ:
    حالا مثلا بفهمن
    چی میشه نهایتا دو شب شام نخور همه چی درست میشه😁😁
    خیلی بدی خییییللللییی بد😝😝
    کنکورم رو خراب بدم همش تقصیر توعه😠
    به خاطر استرسی که تو این نیم ساعت به من دادی نصف مغزم سوخت 😐😑
    پاسخ:
    کنکور؟!؟!؟!؟
    وا آره دیگه کنکور
    چیزی به نام کنکور ۹۹به گوشت نخورده ؟!!
    پاسخ:
    اخ اخ اخ پس کنکوری هستی
    دختر مسئول جماعت مگه کنکور هم میده؟؟؟؟؟
    آخ آخ دردمو تازه کردی 😝
    گاج -قلمچی-تست-جزوه-آزمون -کتابخونه-کتاب...😝😝😝
    این یه سال فک کنم 100سال بگذره 
    پاسخ:
    خیلی زبونت بیرون از دهنته ها
    تو قورت دادن آب دهنت به مشکلی نمیخوری؟
    پدر ومادر این دختر به قول تو مسئول جماعت سختگیرنااا 
    یعنی یه چیز میگم‌یه چیز میشنوی 😝😝
    پاسخ:
    دو شب شام نخور همه چی حل میشه 

    خخ
    😂😂😂😂بسی شادمان گشتیم 😉
    پاسخ:
    :)
    دوشب شام نخورم چی میشه ؟🤔
    پاسخ:
    دیگه براشون مهم نیست کنکور چیکار میکنی!
    وا چه حرفا 
    پدرومادر من هر کدوم‌ زمان خودشون رتبشون زیر 100شده 
    به قول دوستم خرخون بودن 
    اون وقت فک میکنی با دوشب شام نخوردن من بیخیال کنکورم میشن ؟؟
    پاسخ:
    خودت میدونی پدر و مادرت پس
    موفق باشی
    سلامت باشی 😊
    پاسخ:
    .
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی