!بیگانه ای در خط زمانی متفاوت

...پیرمردی که ساکن اینجا بود،بار سفر بست ولی خب بعد یه مدت برگشت

!بیگانه ای در خط زمانی متفاوت

...پیرمردی که ساکن اینجا بود،بار سفر بست ولی خب بعد یه مدت برگشت

!بیگانه ای در خط زمانی متفاوت

دائما یکسان نباشد حال ما!
امیدوارم که اینجا و خاطراتش رو از یاد نبرید:)



دست اضافه!

شنبه, ۲۴ آذر ۱۳۹۷، ۱۱:۴۷ ب.ظ
موقع خواب بعضی وقتا یکی از دستام رو نمیتونم جای خوبی براش پیدا کنم و باعث میشه آرامش نداشته باشم
فک کنم باید بکنمش بذارمش یه گوشه و فردا صبحش دوباره دستم رو به بدم متصل کنم
  • ۹۷/۰۹/۲۴
  • ۳۹۸ نمایش
  • یه بنده خدایی

نظرات (۲)

من دقیقن همین حس رو به پاهام دارم. چند وقت پیشم گمون کردم داره یه دست توی کمرم رشد می‌کنه! :)
پاسخ:
کار به جایی رسیده یه خواب راحت نداریم😁
چرا با همچین موضوع ساده ای باید اینقدر بخندم؟ دنیایتان آباد خخخ
پاسخ:
خیلی ممنون از نظر قشنگتون!

شما هم موفق باشین!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی