!بیگانه ای در خط زمانی متفاوت

...پیرمردی که ساکن اینجا بود،بار سفر بست ولی خب بعد یه مدت برگشت

!بیگانه ای در خط زمانی متفاوت

...پیرمردی که ساکن اینجا بود،بار سفر بست ولی خب بعد یه مدت برگشت

!بیگانه ای در خط زمانی متفاوت

دائما یکسان نباشد حال ما!
امیدوارم که اینجا و خاطراتش رو از یاد نبرید:)



نه،این اونی نبود که بود!

دوشنبه, ۲۴ دی ۱۳۹۷، ۰۷:۱۲ ب.ظ

+(با سرحالی)سلام،خوبی؟!

-(با کمی تعجب)سلام،ممنون،شما؟!

+(با تم خودمانی)من ... هستم.چندوقته به اینجا میام

-(کمی رسمی)آهان،موفق باشین

+(با حس بازیگوشی)ممنون.من میتونم با شما درمورد یه چیزی حرف بزنم؟

-(فاصله را حفظ میکند)بفرمایید!

+(با صداقت کامل) همونطور که گفتم من چند وقتی هست که به اینجا میام و تو این مدت از شما خوشم اومده!

-(با تعجب به فرد نگاه میکند) 

+(با کمی تردید)اگه دعوتت کنم به یه قرار میای؟!

-(بدون فوق وقت) آره

+(با تعجب)جدی میگی؟!

-(با بی تفاوتی)آره دیگه میام،قبوله!

+(با عصبانیت) برو بابا ایسگای منو گرفتی؟!من که نه قیافه دارم نه پول تو به چیه من دلخوش کردی که میگی آره؟

-(با کوهی از تعجب)وا چرا اینجوری میکنی؟!

+(هنوز کمی عصبی)برو بابا منو مسخره میکنه!(دست هارو به هوا پراتب میکنه)من اصن در حد تو نیستم که!

-(کاملا گیج)یاخدا این چش شده؟!

+(با ناخوشی تمام)من اصن میرم...مثکه ما اصن همدیگه رو نمی فهمیم!

میرود و حتی پشت سرش را هم نگاه نمی کند!

  • ۹۷/۱۰/۲۴
  • ۲۳۰ نمایش
  • یه بنده خدایی

نظرات (۳)

جای نظر باقی نمی ذاره این پست !
پاسخ:
چرا خو؟؟😅😅
فکر میکنم سکوتم حس رو بهتر انتقال میده !! و باید این سکوت اعلام می شد 
پاسخ:
تا حالا از این زاویه بهش نیگا نکرده بودم 😂
یارو حالش خوب نبوده گویا !!! 
پاسخ:
گویا :(
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی