!بیگانه ای در خط زمانی متفاوت

...پیرمردی که ساکن اینجا بود،بار سفر بست ولی خب بعد یه مدت برگشت

!بیگانه ای در خط زمانی متفاوت

...پیرمردی که ساکن اینجا بود،بار سفر بست ولی خب بعد یه مدت برگشت

!بیگانه ای در خط زمانی متفاوت

دائما یکسان نباشد حال ما!
امیدوارم که اینجا و خاطراتش رو از یاد نبرید:)




داستانی ک  قبل این داستان دنبال کننده های خاموش وجود داشت معضلی به نام خواننده های خاموش بود!

در این حالت شخص به وبلاگ مقصد رجوع میکند ولی هیچ اثری از خود نمیگذارد،نه کامنتی میگذارد و نه لایکی میکند!

در این حالت خواننده احساس میکند یکی از نخبه ها در قشر افراد اطلاعاتی است و با تک تک کلیک هایش در سایت دارد دیتا از فرد نویسنده وبلاگ جمع آوری میکند!

پ.ن:مگه میشه از بین این همه متن یکدومشون هم به سلیقتون نخوره ؟! 

:)

پ.ن1 : شوخی بودا!

  • ۹۷/۱۱/۱۳
  • ۳۴۳ نمایش
  • یه بنده خدایی

نظرات (۹)

سلام مومن. جزاکم الله خیرا


دهه فجرتان مبارک باد

عرض کنم که این بار اوله که اینجا خدمت می رسم...
و البته سلام کردن ما همیشه با تُن بالاست(لبخند)


ان شاء الله که سرتون همیشه شلوغ باشه و پر سر و صدا(لبخند)

عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
یا علی
پاسخ:
سلامی با تُن بالاتر از شما😎
دهه ی فجر شما هم بخیر و خوبی✌🏻
ممنون که ساعت یک شبی یه تکونی به اینجا دادی و فیوض بلاگ رو پروندی😭
شما هم انشالله عاقبل بخیر باشی😘
ما منتظر بازدید های بعدی هستم پس😂
  • علیـــــ ََ
  • خوشگل بود :)


    پاسخ:
    ممنون از شما دوست گرامی😘
    حرف دلمو زدی .. خوانندگان خاموش همون کپی کنندگان خاموشن میان می خونن کپی میکنن یه دستت درد نکنه هم نمی گن  :))
    پاسخ:
    چی بگم والا!
    همینه دیگه :)
    😁😁😁
    سلام
    نبابا اینجوریام نیست ،خواننده خاموشا حس حرفشون نمیاد مثل من😅
    محبوبترین مطالبتونو خوندم جالب بودن بابعضیاشون کلی خندیدم
    ولی حس کامنت گذاشتن نبود 
    این پستو که دیدم دیگه دلم نیومد کامنت نذارم
    موفق باشید قشنگ مینویسید:) 


    پاسخ:
    سلام
    ممنون لطف دارین...خداروشکر که وضعیت قلم رو مثبت ارزیابی میکنید :))

    یه کاری کنید که حرفتون بیاد خب...جزوه خوب سراغ دارما 😂😂

    اصن زیر لفظیش با من (با لحن یخچالش با من وقتی میخوان برای دختری دم بخت جهیزیه جمع کنن)
     
    راستی آدرس وبتون مشخص نیست چرا؟🤔🤔
    😂😂
    ممنون نه زیر لفظی لازمه نه جزوه
    من خودم درزمینه پرحرفی کتاب قراره بنویسم😅
    فقط روحیه مساعد بشه واویلا دیگه...😅
    مثلاً الان روحیم  مساعد نیست کم حرف شدم😐😅

    آدرس مشخص نیست چون وب ندارم!
    خونه(وب )ندارم ،خونه به دوشم 😅 خاموش وار ازاین وب به اون وب سرمیزم😅

    متناتون بامزه بود دیگه دلم نیومد به حرف نیام انرژی مثبت نفرستم:) 

    پاسخ:
    پس لازم شد که بلند داد بزنم:هیــــــــــــــــــــــــــــــولا رو آزاد کنید😅😅

    پس شما خودتون واقعا امنیتی طور هستید 😁😁😁

    ممنون از لطفتون

    😅😅

    امنیتی طور؟!
    نه اصلا!اوب که داشتم پاک کردم!اکانت بیان هم دارم اون اسمو بگم دوتا وبلاگ برید همه مشخصات دستتون میاد😅
    اطلاعات کاملم دست دوستان مجازیه😐
    فقط فعلا خاموش طور راحت ترم😁
    مثلاً خواستم خاموش باشم😐اینم خاموش یه آدم پرحرف😅




    پاسخ:
    خیلی هم عالیه:)
    چن بار گفتم...اینجا اومدیم که معاشرت کنیم دیگه
    چیه اون تاریک بازیا😬😬😂
    تاریک بازی!😁
    گاهی لازمه😁

    من برم تا سوتی ندادم از تاریکی درنیومدم😂
    همینجوری بامزه بنویسید سعی میکنم خاموش طور سربزنم😂

    پاسخ:
    مجبورم کردید که برم از منابع فوق اطلاعاتیم برای شناسایی شما استفاده کنم😁
    ممنون از اینکه کمی از تاریکی درومدید 
    خوشحال میشیم :)
    اواااا منابع فوق اطلاعاتی چیهههههه😂
    من مامانمو میخوام😅😂(ترسیدم😅)
    ولی فهمیدیدم که محاله😛خیالی نیست
    خواهش میکنم :) 
    ولی تو اطلاعات مردم سرک نکشید😁باتچکر😅
    پاسخ:
    وظیفه ما دخالت در زندگی افراد است😬😬
    حالا چراانقد عصبی؟شما نسل جدیدا چراانقد زودجوشید😂
    از منظرجامعه شناسی میگید؟
    ازاین زاویه نگا نکرده بودم!
    ولی بازم فکر میکنم وظیفه شما شناخت معضلات وآسیبا وروحیات و...جامعس
    نه اطلاعات شخصیها😂

    به هرحال موفق باشید😂
    👋
    پاسخ:
    ممنون
    خبه خبه(جمیله خیرآبادی طوری) 
    حالا که حرف جامعه شناسی شد دیگه کظم غیض میکنیم و مصالحه😅😅
    ٢٠ امتیاز مثبت تقدیم شما 😂
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی