!بیگانه ای در خط زمانی متفاوت

...پیرمردی که ساکن اینجا بود،بار سفر بست ولی خب بعد یه مدت برگشت

!بیگانه ای در خط زمانی متفاوت

...پیرمردی که ساکن اینجا بود،بار سفر بست ولی خب بعد یه مدت برگشت

!بیگانه ای در خط زمانی متفاوت

دائما یکسان نباشد حال ما!
امیدوارم که اینجا و خاطراتش رو از یاد نبرید:)



نبوغ در ایجاد موقعیت :)

چهارشنبه, ۱۴ فروردين ۱۳۹۸، ۱۱:۱۰ ب.ظ

 

 

 ایجاد یک موقعیت کمدی کارهای عجیب غریب و اغلب زننده نمیخواد!

 

یه ذهن پویا و دارای نبوغ میخواد که موقعیت رو با چند دیالوگ ساده و بازی ایجاد کنه :)
  • ۹۸/۰۱/۱۴
  • ۳۳۳ نمایش
  • یه بنده خدایی

نظرات (۱۴)

  • ♕αяαмεsн♕ ...
  • :)
    پاسخ:
    اریو اندرستنت؟!
  • ♕αяαмεsн♕ ...
  • ن 😂😂😂😂😂
    پاسخ:
    😂😂😂😂😂😂😂
    مگه میشه به این واضحی
  • ♕αяαмεsн♕ ...
  • اره میشه خخخخخخ
    پاسخ:
    توضییح بدم؟
  • ♕αяαмεsн♕ ...
  • اگه ممکن باشه
    پاسخ:
    سکانسی از پشت صحنه ساخت یک فیلمه بعد یه دختر کوچولو به نقش مقابلش که دیکاپریو هست میگه این بهترین بازی ای بود که در سرتاسر زندگیم بود که دیدم و دیکاپریو یدفعه از منقلب میشه😁
    (مقایسه سن دختر بچه رو درنظر بگیریم و کل فیلمایی که تا بحال دیده و انفجار احساسات دیکاپریو که اون حرف رو باور کرده خیلی عالیه😂)
    راستی چخبر از اون گروه؟!😂😂
  • ♕αяαмεsн♕ ...
  • اهان 
    من ک هر وقتم ان بشم اونجام و زیاد میرم شما ظاهرا با روحیتون جور نبوده
    پاسخ:
    یکمی شلوغه و من ندیدم شما ر 😁
    میرم یه دفعه تلگرام رو باز میکنم میبینم سه هزار پیام اومده😂😂😂
  • ♕αяαмεsн♕ ...
  • برد پیت بود یا دیکاپریو؟!
    پاسخ:
    😒😒😒😒😒
  • ♕αяαмεsн♕ ...
  • ن دیکاپریو بود 😂
    پاسخ:
    اطلاعات سینمایی شما کمر منو خم کرد😂😂
  • ♕αяαмεsн♕ ...
  • تلویزیون نگاه نمیکنم اخه
    شلوغه اره اما بچه های خوبی هستن
    پاسخ:
    ربطی به تلویزیون نداشت البته😂😂😂
    حالا بچه هارو نمیدونم والا انشالله که همینطوره و خوبن
    البته میشه کوییز اف کینگز هم بازی کرد😅

  • ♕αяαмεsн♕ ...
  • اهان پس باید بگم.کلن تو فاز فیلم نیستم 
    هر طور مایلین 
    پاسخ:
    خسته نباشید😬
    Saeed.R16 رو بزنید تو کوییز اف کینگز منو میاره😂😅
  • ♕αяαмεsн♕ ...
  • من ندارم این بازیو 
    پسر خالمم بهم گفت اینو نصب کن اما نصب نکردم  0_0
    پاسخ:
    چرا🥺😪
  • ♕αяαмεsн♕ ...
  • چون گوشیم خاموش هست و این بازیم واسه گوشیه و در حال حاظر تلم روی لب تاب نصبه 
    قبلنم نمیدونم چرا 
    پاسخ:
    گریه ی حضار 😅😅
  • ♕αяαмεsн♕ ...
  • خخخخخخخخخخخخ
    پاسخ:
    بیچاره اون گوشی که همش خاموشه 😬😬😬😬
  • ♕αяαмεsн♕ ...
  • انقدر راحت شدم 
    خیلی خوبه اولش یکم سخته اما بعدش عالیه 
    امتحانش کنید
    چن مدت پیش میخواستم ی پیام تبریک بگم مجبور شدم گوشیمو روشن کن ربع ساعت گرفتم دستم ی پیام دادم و وات رو چک کردم بعدش خسته شدم باز خاموشش کردم دیگه هم روشن نکردم 😁
    پاسخ:
    😁😁😁😁 متد های ترک اعتیاد به موبایل
  • ♕αяαмεsн♕ ...
  • 😂😂😂😂
    پاسخ:
    ;)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی