!بیگانه ای در خط زمانی متفاوت

...پیرمردی که ساکن اینجا بود،بار سفر بست ولی خب بعد یه مدت برگشت

!بیگانه ای در خط زمانی متفاوت

...پیرمردی که ساکن اینجا بود،بار سفر بست ولی خب بعد یه مدت برگشت

!بیگانه ای در خط زمانی متفاوت

دائما یکسان نباشد حال ما!
امیدوارم که اینجا و خاطراتش رو از یاد نبرید:)



Wow

دوشنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۸، ۰۵:۱۶ ب.ظ
 

 
قرار نیست که توضییح بدم این چیه چون خودش تک و تنها گلیم خودشو از آب بیرون میکشه!
 
کسانی هم که میدونن چیه داستان،بیان نگن دورهمی طور از اینکه یه اشتراک نظر یواشکی ای داریم کیف کنیم 

خخخ

 

 

  • ۹۸/۰۴/۱۷
  • ۳۴۴ نمایش
  • یه بنده خدایی

نظرات (۱۹)

برکینگ بد؟
چون ندیدمش ربط فیلمو به جملات زیرش نفهمیدم؟ :))
پاسخ:
فیلم و متن ربطی به هم نداشتن😅😅
  • ℳムみɨsム ..
  • چقد آبی چشمش قشنگه 😍😁
    پاسخ:
    این همه موضوع تو به چشاش واکنش نشون میدی؟!😁🤦🏻‍♂️
  • ℳムみɨsム ..
  • خوب خوشگله رنگش توجهمو جلب کرد
    همون شکلک خطرناک اینسری برا لوس کردن
    پاسخ:
    هِن؟!
    پس خیلی به مغزم فشار نیارم!
    پاسخ:
    اره منظورم چیز دیگه ای بود😅
    سلام مومن. جزاکم الله خیرا


    ما از فیلم نتیجه می گیریم!:
    "عصبانی نباشیم"
    چون عصبانیت هم برای خودمان بد است و هم برای کسی که به ملاقات ما آمده است(لبخند)

    عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
    یا علی
    پاسخ:
    سلام رزمنده جان



    کلید اسرار قسمت ٣٤٥٧ ملاقات با بیمار 😂
  • ♕αяαмεsн♕ ...
  • خارجکی 
    پاسخ:
    #خارجکی 😁😁
    😐😐😐
    من که چیزی متوجه نشدم😅😂
    همینجوری اومدم بگم خداقوت ،موفق باشید😅

    پاسخ:
    اوه یس 
    شما هم خداقوت پهلوان...خسته نباشید دلاور 😅😂
    متشکرم دلاوری از خودتونه 😅😂

    ولی برا خنگولایی بسان من ازاین به بعد پستای قابل درکتری بذارید:( 
    به کودک درونم برخورده نفهمید چی به چیه:( 
    الانه که بزنه زیر گریه😅
    پاسخ:
    نه بابا این چه حرفیه
    مشکل از فرستنده بود که خیلی گنگ این پست رو گذاشته وگرنه گیرنده ها که قبلا خودشون رو ثابت کردن😅😂
    عجب فرستنده ی فروتنی:) 
    پاسخ:
    😎😎😎
    من ٣ ثانیه اولشو دیدم سریع استاپ کردم 
    بیا بهم بگو من دیوونم یا اون یا نقشش یا تو ! 
    هن ؟ -.- نمیخاستم اون صحنه ها واسم تکرار شه
    دوباره کفاشم میریخت !
    پاسخ:
    اول بگو کدوم صحنه ها تا من بتونم جواب بدم😂
    همین ته ته فیلم ! اقا من میگم چی شد اصلا
    پاسخ:
    هیچی آخرش همه ازدواج کردن(سریالای ایرانی)😂
    من فک میکردم بخاطر قرصا توهمیش کردن 
    یا نه واقعا اتفاق های اولش توهم خودش بوده 
    در اصل دیوونه شده بوده

    _همه ازدواج میکنن جز تو ! تو میمونی رو دست منه بدبخت 😹
    پاسخ:
    ای بابا
    مثکه قرار نیست زندگی روی خوش به ما نشون بده😂😂🤪🤪
    بهله😅 نگران نباش شاید خودم یکی و پیدا کردم برات
    اصن دختر همساده
    پاسخ:
    حالا سختی خودت هست
    دختر همساده رو هم وارد بازی نکن😬😂
    اوههههه غیرتی شدی روش نگران شدی 
    بیا ببینم خبری شده 😹
    پاسخ:
    میخوای اصن جفتتون رو بگیرم که دعواتون نشه؟!
    🤪😂
    باور کن مردم برات 😹 
    دختر همسایه ما هم هست س تا بگیر
    پاسخ:
    حالا که تا ٤تا مجازه یکی دیگه هم بذاریم تو صف که همه به آرزوشون برسن
    چخبر از داروساز چند زبانه😂😂😂؟!
    خوبه چیکارش داری بیشعور 😹 
    رفیقمه ولی مث تو نمیتونم اذیتش کنم😆
    پاسخ:
    یا جای منه با جای اون🤪
    بلاکش کن بره😁
    ادب اینا اصن نداری...درسته؟!😁
    بنده خدا ! من تا حالا بی ادب بودم باهات 😹
    فقط سر ب سرت گذاشتم
    پاسخ:
    کلا اول سر به سر بودی بعد دست و پا درآوردی😬😂🤪
    😹 هییی میرزا قدر دوست ب این خوبی و نمیدونی 

    پاسخ:
    تو بیشتر قدر منو ندونستی😂
  • ستاره اردانی زاده
  • سلام
    اسم فیلمش چیه؟
    پاسخ:
    سلام
    یعنی بر ضد نوشته های پایین ویدیو عمل کنم؟😅😅😅
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی