!بیگانه ای در خط زمانی متفاوت

...پیرمردی که ساکن اینجا بود،بار سفر بست ولی خب بعد یه مدت برگشت

!بیگانه ای در خط زمانی متفاوت

...پیرمردی که ساکن اینجا بود،بار سفر بست ولی خب بعد یه مدت برگشت

!بیگانه ای در خط زمانی متفاوت

دائما یکسان نباشد حال ما!
امیدوارم که اینجا و خاطراتش رو از یاد نبرید:)



فعلا تو یا رو هوا !!!!!!

شنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۸، ۰۶:۰۷ ب.ظ

داستان اینجوریه که فعلا با وجود یه عالمه حرف برای گفتن و پست گذاشتن دلمون به فعالیت نمیره!
نمیدونیم چرا ولی اتفاقیه که افتاده...شاید تا مدتی پستی گذاشته نشه ولی اینجا فعاله و نظراتت و گپ و گفت های دوستان طبق روال سابق پاسخ داده میشن و برقراره:)
دوست داشتید به کتابخونه تعاملی هم سر بزنید و کار رو بگیرید دستتون تا من  بیام پست بذارم:))) 

  • ۹۸/۰۶/۲۳
  • ۴۱۵ نمایش
  • یه بنده خدایی

نظرات (۲۴)

ای بابا ...ینی پست نمیذاری؟...

اگه پست نذاری من چجوری مچتو بگیرم؟...البته ایشاالله که از لاب لای گپ و گفتا میشه چنتا مدرک در آورد...

نگا هی میخوام کامنت نذارم دس میذاری رو نقطه ضعفم!...توکه میدونی من رو ادامه پرونده حساسم!...باز هی تمام راه های ادامه دادنو میبندی...

خب حالا یه کاریش میکنم خودم...(به هر حال مامور قانون باید مغز متفکری داشته باشه!)

._.

پاسخ:
به قول معروف آدم تو محدودیتاس که ستاره میشه :))

بابا ستاره!

...

از همین حالا تهدیدت میکنم:بعد از ستاره شدن حق نداری به کسی جز گریس چشمک بزنی...وگرنه میام...میام...میام دیگه...شاید تو خونه شما نخودچی کیشمیش پیدا شد!....

...

یه طو میگی محدودیت انگار تو شعب ابوطالبی ... منم تومحدودیتم ولی مگه دم میزنم؟...خب باید بگم آره!...بگذریم حالا...این بحثی نیس بخوایم در موردش گپ بزنیم!...

....

راستی پست نذاشتنت ربطی به گریس جان نداره؟...یه وخ برنگشته؟...لابد میخوای بهش یاد بدی فرهنگ ایرانو...هوم؟

D:

پاسخ:
بنده در این مسائل از متمم پنجم قانون آمریکا استفاده میکنم😁

باشه خدافس

پاسخ:
عه تو زنده ای؟!😂😂

سلام 

ای بابا خسته بودید خسته تر شدید که:D

پاسخ:
از بین رفتم😁

من خیلی تنبل تر این حرفام که سرچ کنم تو اینترنت تا ببینم متمم 5 قانون آمریکا چیه؟...

ولی طبق قوانین خودم میتونم بگم حق استفاده ازش رو نداری!چون قطعن چیزیه که یه راه برا در رفتن توش پیدا کردی!

:)

پاسخ:
بروووووو عامو

چیشده

پاسخ:
دچارِ دچار شدم دچار جان:/

غصه نخور. تموم میشه

پاسخ:
اگه نشه چی؟!

سلام خوبید؟

اتفاقا دیشب یادتون افتادم میخواستم بیام کامنت بذارم بگم بزرگتری گفتن کوچیکتری گفتن من همش بیام حال بپرسم چرا هیچ خبری نیست ازتوت😒ما بچه بودیم پامونو جلو بزرگترمون دراز نمیکردیم دهععع😝

ولی حسش نبود منم بدتر شمام:(دراین حد حرف زن بابقیه هم حال ندارم:(

حالتون شبیه منه:((

منم دقیقا همینجوریم😞

چه خبر از ستاره وسهیلا وثریا وسیمین اینا؟:)

نکنه شکست عشقی خوردید اینجوری شدید؟😟

آرهه؟به من بگید به کسی نمیگم😛

 

پاسخ:
سلام
ممنون از لطف شما😁
همه حال ندارا😁
نه خصوصی لازم نیست کنفرانس بذارید من میام کاملا توضییح میدم😁😁

پس هی قوی تر میشی  :)

چون هی باید با خودت بجنگی..

پاسخ:
😩😩😩

._.

وقتی دستگیرت کردمم بگو:برو عاموووووو!

 

پاسخ:
Boroooooooo Amoooooooo

الهی که خودم با دستای خودم همه نخودای خونتونو ببرم!....بی نخود بمونین زار بزنین واسه یه نخود!

حالا میبینیم کی میگه برو عامو!

اصن از همین حالا خودم میگم...برووووووووووووووو عاموووووووووووووو!

پاسخ:
البرووووووووووووو العاموووووووو

سلام

 

کامنتات ادی وجوابا رو😂😂😂

آقا سعید خب توضیح بدید دیگه چی شده کی شکست عشقیت داده؟:))

خودتونو ناراحت نکنید برید سراغ گزینه بعدی:)))

پاسخ:
...........................😁

ای بابا سعیییی مگه نگفتیدتوضیح میدید😒😒😟

این نقطه چینا چیه گذاشتی 😒

توضیح بده زود تند سریع یالا😒

منو بگو میخوام ببینم کی شکست عشقیش داده دلداریش بدم😒

ایششش نگواصلا

😐

اصلام دیگه خونتون نمیام😝

 

دندون عقلم درد میکنه تا صبح از دندون درد نخوابیدم😭یه سمت صورتمم ورم کرده😞

درستم نمیتونم چیزی بخورم😭

تواین شرایط اومدم براش کامنت میذارم نقطه چین جوابمو میده

دِهَعععع😒😝

پاسخ:
دندون درد واقعا اذیت کنندست🤦🏻‍♂️

آره اون که خیلی اذیت کنندس:(((

ولی منو نپیچون:P 

جدی چیزی نشده؟:( خوبید روبراهید؟

دلداری نمیخواید برم خونمون؟!:)))

پاسخ:
به نظرم این وضعیت از اوناست که نمیشه گفتش دقیق

کدوم وضعیت😐

به هرحال انشاالله که روبراه بشید :)

به سیمین وثریا وسهیلا و...سلام برسون:)))

پاسخ:
نه منظورم یه چیز دیگه ای بود که نمیدونستم چجوری بیانش کنم و طبق معمول گند زدم تو توضییح دادن😂🤦🏻‍♂️
ممنون از لطف شما
سلام نمیرسونم بلکم بخوره تو ذوقشون😬

:))))

 

من که نفهمیدم شما کلاً چی میگید:)))

سلام برسون اشتی کنید انقد فازت دپرس شده بخاطر دوری اوناست؛)))

پاسخ:
😂😂😂😂

._.

محیا شلوغش کرده یا واقعن در همین حد اوضاعت خیطه برادر؟

یه دعا برات کردم(نگران نباش به نخوداتون کار ندارم)ولی بهت نمیگم مث قضیه تسلیت میشه!(تو کَفِش بمون!)

پاسخ:
😁😁

حس و حاله منه :)

پاسخ:
دستت رو بده بکشیمت اینور پس😁

 سلام

سعی😕

هنوز از شکست عشقی درنیومدید اخوی؟

سکوتتون خیلی طولانی شدا😒

دعبات میکنمها😕

چطورید؟

این همه سکوت ازبحر چیست؟

پاسخ:
سلام محی :))))))))))

خوبی؟
چخبرا؟
چیکارا میکنی؟


:)))

نه مثل اینکه خوبید شیطونیتون سرجاشه:))

 

از کی تاحالا سوالو با سوال جواب میدن؟😒

من خوبم ممنون:)

سربزنیدوبلاگم خبردار میشید از حالم، ولی افتخار نمیدید😕

 

شما خوبید؟چیکار میکنید؟نمینویسید خیلی وقته!

از ثریا وسهیلا وسیمین اینا چه خبر؟

اشتی نکردید هنوز؟:)))

پاسخ:
شیطونی کجا بود:))
انقد کیف میده سوال رو با سوال جواب دادن😁
اشتی با کی؟!😅

سلام

همین سوالو باسوال جواب دادن پس چیه؟شیطونیه دیگه

خودتونم اعتراف کردید کیف میده😒😁

آشتی باهمونایی که کات کردید به این حالو روز افتادید😝😂

 

جدی خوبید؟چرا نمینویسید؟

 

 

پاسخ:
سلام
نه بابا رفتن و بر نمیگردن:)))
از نظر توان نوشتن ندارم😂

عههه

خب اشکال نداره یکی دیگه پیدا کنید:)))

 

زیربارِ نوشتن یوقت له نشید😐😅توان نمیخواد روحیه میخواد که من دارم میبینم دارید روحیشو😁

اون داستان سعیدومصطفی هم که تموم نکردید😐

پاسخ:
اونو تموم نمیکنم الکی مثلا مخاطبان میلیونیش تو کفش بمونن😁😅

سلام

 

عجب چقد روزا زود میگذرن!فک نمیکردم۳روز از اخرین کامنتم گذشته باشه😐

 

ای بابا سعی😕 نه پست مینویسید نه داستان تموم میکنید اون اقا سعید پرانرژی چی شد یهو جدا؟:(

پاسخ:
زمان خیلی سریع میگذره:))
یه سوزن خورد بهم ترکیدم😁

مگه بادکنکید که ترکیدید:))رفع پنچری کنید دوباره بادکنید خودتونو:))

مقاومتتونم ببرید بالا با سوزن نترکید:))

پاسخ:
خخخخخخخ
انشالله
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی