!بیگانه ای در خط زمانی متفاوت

...پیرمردی که ساکن اینجا بود،بار سفر بست ولی خب بعد یه مدت برگشت

!بیگانه ای در خط زمانی متفاوت

...پیرمردی که ساکن اینجا بود،بار سفر بست ولی خب بعد یه مدت برگشت

!بیگانه ای در خط زمانی متفاوت

دائما یکسان نباشد حال ما!
امیدوارم که اینجا و خاطراتش رو از یاد نبرید:)



راغب وقتی تو رو دید خوند که...

سه شنبه, ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۹:۴۳ ب.ظ

 

 

                                                                                                                                             

 

  • ۹۹/۰۲/۲۳
  • ۲۰۴ نمایش
  • یه بنده خدایی

التماس دعا

تورا که دیدم

راغب

ماه رمضون

موزیک

نظرات (۶)

سلام نیستین این روزا ؟

نکنه به دنبال پول درآوردن هستین ؟؟

امشب دعا یادتون نره :)

پاسخ:
سلام
خوبین شما
کمی بی حوصله شدیم متاسفانه :.( 
دنبال پول که همه هستیم ولی اقدامی نداریم متاسفانه
محتاجیم به دعا
شما پول درآوردین ؟؟
:)))))))

ممنون خوبم 

متاسفانه اقدام مهمه!

:)

من و پول ؟ من اگه پول داشتم که وضعم الان این شکلی نبود 🙄😄

امیدوارم که یه اقدامی کنید و پولدار بشید نمی‌دونم چرا یاد اون کامنتی که گذاشتین و من در جواب داشتم میگفتم نیمه گمشده ها اینقدر خرج میکنن و اینا افتادم 😂😂

حتما تلاش کنید چون ضروریه این دور زمونه !

پاسخ:
هییییییییییییی:))

چی بگم والا
میخواید شماره کارت بدید کمپین کمک بگیریم براتون😅😅

حالا شما شماره کارتونو بدین  برای راه اندازی کمپین به جای من ایرادی نداره 😂😂

حداقل یک اقدام موثری میشه :)))

پاسخ:
اگه قراره شماره کارت من داده بشه باس تو وبلاگ خودتون این کمپین رو رته بندازید😄😄

نه دیگه من همه چیز رو به شما میسپارم 😂😂

۷۰ /۳۰ قبول دارم :)

پاسخ:
کمیسیونم میخواید؟؟؟؟؟؟؟

آره دیگه پس چی ؟😒😒😒😒

۷۰ کمه ؟؟؟؟😶😶

منو بگو خواستم کمکتون کنم :///

پاسخ:
تو 2020 برا کمکم پول میگیرن؟؟😆😆😆

2020 چیه ؟

دارین رمزی حرف میزنید 😶😒

پاسخ:
الان سال 2020 هستیم دیگه😊
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی