!بیگانه ای در خط زمانی متفاوت

...پیرمردی که ساکن اینجا بود،بار سفر بست ولی خب بعد یه مدت برگشت

!بیگانه ای در خط زمانی متفاوت

...پیرمردی که ساکن اینجا بود،بار سفر بست ولی خب بعد یه مدت برگشت

!بیگانه ای در خط زمانی متفاوت

دائما یکسان نباشد حال ما!
امیدوارم که اینجا و خاطراتش رو از یاد نبرید:)



آقا شهرام داری چیکار میکنی؟

جمعه, ۲۳ مهر ۱۴۰۰، ۱۰:۰۰ ب.ظ

این کار شهرام خان ناظری رو دوس دارم و گفتم بعد از مدت ها به بهانه به اشتراک گذاشتنش در اینجا یک نیمچه فعالیتی بکنیم:))
کیا هستن هنوز اینجا؟؟؟

 

  • ۰۰/۰۷/۲۳
  • ۱۰۴ نمایش
  • یه بنده خدایی

نظرات (۴)

قشنگ بود:) برا یه چند دقه خیلی حس رمانتیکی گرفتم😅

 

چراغ خونتو روشن نمیکنی چهار نفر رغبت کنن بیان اینجا اخه تو ظلمات کی دلش میخواد بیاد ؟😛

پاسخ:
بلد نیستم روشن کنم
لامپاش سوخته:))

زندگی خالی نیست

مهربانی هست سیب هست ایمان هست

آری تا شقایق هست زندگی باید کرد

در دل من چیزی است مثل یک بیشه نور مثل خواب دم صبح

و چنان بی تابم که دلم می خواهد

بدوم تا ته دشت بروم تا سر کوه

دورها آوایی است که مرا می خواند

پاسخ:
:))

دوستش داشتم ^__^ 

 

ولی تو رو خدا قالبت رو عوض کن رنگ سیاه احساس تنگی نفس به آدم دست میده 

پاسخ:
داستان این قالب هم جالبه شده ها:))

قالب خوب چی داریم؟

یه سرچ کن قالب برای بلاگ کلی کد قالب میاد یه ذره هم که کد نویسی بلد باشی می تونی یه قالب قشنگ برای وبت بزنی ^__^ 

پاسخ:
بلد نیستم😢😢
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی