!بیگانه ای در خط زمانی متفاوت

...پیرمردی که ساکن اینجا بود،بار سفر بست ولی خب بعد یه مدت برگشت

!بیگانه ای در خط زمانی متفاوت

...پیرمردی که ساکن اینجا بود،بار سفر بست ولی خب بعد یه مدت برگشت

!بیگانه ای در خط زمانی متفاوت

دائما یکسان نباشد حال ما!
امیدوارم که اینجا و خاطراتش رو از یاد نبرید:)



بعد از مدت ها دستمان به پستی رفت که آن هم دستِ بر هوای دل مزین به آثاری از عالیجناب داستایفسکی هستند...بهتر از این نمیشد:))

 

Related image

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Related image

نظرات (۱۰)

  • اشکان ارشادی
  • کتابهای خوب نعمته ، من خودم زیاد خواندم ولی کمتر رمان خواندم مگر تاریخی.

    پاسخ:
    بله واقعا نعمتن:)
    اگر تونستید یه امتحانی کنید دنیای رمان رو ولی نه هر رمانی رو:)))

    بَه بَه چه عجب:)

    کاری بس خوب کردید آفرین پسرم:))

     

    شبهای روشنو خوندم قبلاًم گفتم دوسش داشتم:)

     

    اما قمارباز نصفشو خوندم:/

    جذبم نکرد:/رهاش کردم:)))

    قمار بازو دوست داشتید؟

     

    پاسخ:
    خخخ
    بله
    قمار باز رو پسندیدم بنده:)))

    بااین تفاوت سلیقه کتابخونی  بین مادونفر

    عجیبه یه کتاب مثل شبهای روشن سلیقه دوتامونه:))

     

    ولی قمار بازو تواولین فرصت تموم میکنم

    البته از اول دوباره باید بخونم 

    چون یادم نمیاد کاملشو شاید جذبش شدم بیشتر میخوام ببینم شما که به کتاب ملت عشق ایراد میگیرید چیه قمار باز جذبتون کرده:))

     

    حالا یه سوال بین قمار بازو برادران کارامازوف اگه خوندینش کدومو انتخاب میکنید؟

    پاسخ:
    من هنوز کارامازوف رو نخوندم بنا به دلایلی 
    ملت عشقم کتاب خوبی نیست😁

    منم نخوندمش هنوز میخواستم ببینم کدوم بنظرتون بهتره تا بخونم:)))

    کدوم دلیل؟

     

    چرا کتاب خوبی نیست خب؟

    شما اصلا بخونش بعد بیا نقد کن اگه حرفت منطقی بود من تسلیم

    ولی بخون نه نخونده هی بگید خوب نیست😐

     

    کلاً جهت داره کتاب خوندنتون نه؟

    مثل من درهم نمیخونید

    فک کنم با کتابای شرقیم کلاً مشکل دارید:)))

    پاسخ:
    طی آخرین صحبتی(فان) که با یکی از دوستام کردم گفتم بیا یه کتابخونه بزنیم کتابایی که خودمون میخوایم رو بیاریم و اونایی که درست نداریم رو تحریح کنیم😁😁

    :))))

    آفرین خیلی پرقدرت رو موضع خودتونید پس:)

    کتابایی که دوست نداریدم بخونید جهتای دیگه دنیای دیگه تفکرات دیگه هم تجربه کنید

    هرکتابای یه جهت داره

    وقتی سبکای مختلف آدم میخونه چراغای اون جهتا تو ذهن فعال وروشن میشد ذهنو به تفکرتواون جهت تحریک میکنه اینه که جذابه

    ومن حتی کتابایی که فکر میکنم سلیقم نیستو میخونم که قسمتای تاریک وخاموش ذهنم فعال بشه

    تو سبک سلیقه خودم بخونم همون یه جهت ذهن فعاله:/

    توضیحش سخته ولی امیدوارم منظورمو رسونده باشم:))

    پاسخ:
    این روشن فکر بازیا دیگه چیه؟!😂😁
    #دختر_رنگیا

     

    باز به من گفتید دختر رنگی😕😤

    اگه دستم بهتون میرسید باهمون ملت عشق که حجیمه میزدمتون که دیگه انقد جهت گیری نداشته باشید😁😝

    پاسخ:
    دخترررررررررررررررر رنگی😝😝😝
    تنها حالتی که میتونم این مثلا کتاب رو بخونم اینه که بهم بدنش وگرنه پول براش دادن اشتباهه 😁😁😁

    😒😒😒

    اصلاً خیلم دختر رنگیا باحالو خوش ذوقن چشونه مگه؟😒

    تعریفی که از دختررنگی داشتید خیلیم خوب بود

    اصلا دلتونم بخواد شبیه دختررنگیا باشید والا😛

    پاسخ:
    البته من نهایت سعیم رو هم بکنم نمیتونم دختر بشم😬😬

    دختر بودن سخته میدونم از پس شما برنمیاد....😛😉😁

    پاسخ:
    به این حالت میگن چی؟!

    بچه بگیر بخواب چرااین وقت شب بیدارید؟:P 

     

    به کدوم حالت میگن چی؟

    پاسخ:
    درگیر کار دانشگاه بودم:/
    همون حالت تعریف از دخترا:)

    آهااا خداقوت:)

     

    حالت خاصی نبود واقعیت بود:))

    پاسخ:
    ممنون
    نه دیگه بهش میگن خود شاخ پنداری:))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی