!بیگانه ای در خط زمانی متفاوت

...پیرمردی که ساکن اینجا بود،بار سفر بست ولی خب بعد یه مدت برگشت

!بیگانه ای در خط زمانی متفاوت

...پیرمردی که ساکن اینجا بود،بار سفر بست ولی خب بعد یه مدت برگشت

!بیگانه ای در خط زمانی متفاوت

دائما یکسان نباشد حال ما!
امیدوارم که اینجا و خاطراتش رو از یاد نبرید:)



اشتباه

شنبه, ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۵:۰۰ ب.ظ

به نام خالق

درست میگفت:

جنون واقعا مانند جاذبه است و در این حالت فقط به یک ضربه نیاز دارد.

آن لحظه ای که فکر میکنی اری این دیگر خودش است ، این همانیست که ارزشش را دارد و با او میشود همه کاری کرد.

این بلا سر خیلی هایمان می آید و آمده.ما اشتباهاتی میکنیم که هیچ جای دفاعی برای آن نداریم

گاهی اوقات فکر میکنم که ما خواسته اشتباه میکنیم.شاید ذاتمان این است که یک خوشی زودگذر را سر زندگیمان قمار مکنیم.از آن قمار های 1 به 10.بزرگمان که آدم بود و سر یک سیب و وسوسه ما را به این جهنم دره تبعید کرد خودمان هم که قشنگ میشود با این بیت به حالمان پی برد

     پدرم روضه ی رضوان به دو گندم بفروخت       ناخلف باشم اگر من به جویی نفروشم

برگردیم سر خواستن یا نخواستن به واقع این مهم ترین مسئله ی حیات ماست حتی مهم تر از بودن یا نبودن هملت لعنتی.وقتی اشتباه میکنیم و میفهمیم که باز هم این قمار را باختیم مطمئنا مزخرف ترین حال دنیا را داریم و شاید بدترین اشتباهمان را خواسته یا ناخواسته در همین حین انجام میدهیم و آن واکنشی است که خیلی مواقع وقتی از زاویه ی بیرون به قضیه نگاه میکنیم میگوییم کاش لااقل این کار را نمیکردیم.ولی باز هم میگویم همه و همه اش از همان اولین قدم اشتباهمان شروع میشود.

                   خشت اول گر نهاد معمار کج                تا ثریا میرود دیوار کج

پس بیایید خواسته یا ناخواسته دیگر اشتباه نکنیم

اصلا بیخیال من را چه به این حرفا من خودم کسی هستم که کل زندگی اش را در این قمار لعنتی باخته است و باز آن لبخند مزخرفی که کاملا احساس احمق بودنم را به مخاطب القا میکند.

  • ۹۵/۰۲/۱۱
  • ۴۶۷ نمایش
  • یه بنده خدایی

نظرات (۱۴)

براووو یه بنده خدا
پاسخ:
یور ول کام ناشناس جان
چقد خوب نوشتید
خیلی خوبه این نوشته ها خیلی خوبه...خییییلی
قمار یک به ده...سرخوشی زودگذر...
اشتباه خود خواسته...
یه وقتایی خودمونو گول میزنیم بدم گول میزنیم....
دوست داریم تواون حالت بمونیم انقد میمونیم ووقت وانرژی میذاریم آجر آجر دلخوشی الکی میچینم رو هم ...
و تا یهو همش رو سرمون خراب نشه ادامه میدیم...
چه کار احمقانه مزخرفی...

این همون متنه بود که دنبالش بودم پیداش نمیکردم خیلی خوب بود...
من چرا نویسنده خوبی نیستم:( 
همیشه به اونایی که میتونن خوب بنویسن وشعر بگن غبطه میخورم
ازاین لحاظ احساس ناراحتی دارم نمیتونم حسامو خوب بیان کنم:( 


پاسخ:
کامنت شما باعث شد برم به دنیایی که این نوشته رو در اون نوشتم ولی لعنتی اینقد تو زندگی اشتباه داشتم که یادم نمیاد این مال کدوم دوره هست😅😅
یادمم نبودش چون آدمی هستم که وقتی کار رو انجام میدم(هرکاری منظورمه) و به نقطه دیده شدن میرسه دیگه نمیرم ببینمش بارخاطر همین یه بار از اول خوندمش😁😅
الان در مرحله ای هستم که خودم خودمو میتونم نقد کنم و از این نوشته اشکال بگیرم😂😂
خیلی خب پس بالاخره پیدا شدش اون متنی که اوندفعه شما گفتی:)
چرا احساس میکنید نیستید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

😂😂😂
یکم فکر کنید من احساس میکنم مربوط به رعنا یا ستارس😅😂
شما آره حتما میتونید نقد کنید نوشته رو بالاخره۳سالی ازاین نوشته گذشته
ولی من دوسش داشتم قشنگ انگار درکم میکرد متنه:) 

نیستم دیگه!هیچوقت نمیتونم اون حسی که دارمو درستو خوب اونجوری که توفکروذهنمه بنویسم...
احساسی نوشتنم واقعا ضعیفه ولی ظاهراً طنز نویسی وشوخیام خوبه
اینم بقیه لطف دارن بچه ها مجازی بهم میگن
ولی دغدغه نویسی واحساسی نویسیم اصلا خوب نیست نمیتونم وصف کنم اون چیزی که بایدو:( 
پاسخ:
تمرین چیز مهمیه...!
به اضافه چیزای دیگه 😅
چیزای دیگه چیه؟
😅

پاسخ:
بازنویسی
بازخونی
بازنویسی
آشنایی با صنایع ادبی
مطالعه
مطالعه
مطالعه
مطالعه
مطالعه
مطالعه
.
.
.
.
و باز هم مطالعه 😅😅
باشه عمو یه بار میگفتید میفهمیدم مطالعه رو😅😂

ممنون از توضیحات:) 
کله سحره گشنمه...گوشیم شارژ نداره وگرنه میگفتم من از۱۳سالگی مینویسم خوره کتابو ادبیاتو شعرم
ولی اندکی استعداد بنظرم مهمترازاین چیزاییه که گفتید:D 
عههه بااینکه گوشیم شارژ ندارهو گشنمه وکله سحره ولی همشو گفتم
عجبببب:P 
پاسخ:
خخخخ
کلید اسرار قسمت ٤٥٦٧ فصل ١٥٣(باتری باوفا)😁😁😁
مثلا چی میخوندی از ١٣ سالگی خاله جان؟!😅😅
نبابا چی وفا داره که باطری وفا داشته باشه زدمش به شارژر:/ 
گفتم بهتون عمو خواستید جبران کنید شدم خاله؟😂😅
پسرم از۱۳سالگی مینوشتم نمیخوندم😂
ولی کلاًتو خیلی اززمینه ها کتاب خوندم
حتی کتابایی که باروحیو سلیقم نمیخونده رو میخونم ...یعنی دنبال یه حوزه وسبک نیستم
پاسخ:
نبابا دیدم به متن میخوره آوردمش مادرجان😂😂😂
باطری هم باطری های زمان اعلی حضرت اصن😅😅
اهان اشتباه از ما بود بله my bad😅
پس تو راهی هرچی بار خورده برداشتی شما😅😅
😂😂😂
آره تو راه هرچی بار بخوره میخونم اتفاق افتاده خواستم سبزی پاک کنم روزنامه دورسبزیو دیدم نیم ساعت محو مطالب وخوندن روزنامه تاریخ انقضاگذشته بودم😅

شدتش تو سن کم بیشتربود نسبت به الان

پسرم یه سوال شما خواب ندارید الان بیدارید؟
😅
عجیبه برام یکی مثل من این موقع بیداره😳😅
پاسخ:
خخخ اره از این مطالعه یهویی تاریخ گذشته ها😂😂
طبیعیه الان الویتت با چیزای دیگست دیگه:)
حالا فعلا که خوابی نداریم😂😂
آره الان سنی ازم گذشته الویت شده چیزای دیگه:| 

جالبه قبلاًفکرمیکردم خواب خودم انقد نامنظمه وبیخوابم وارد مجازی که شدم دیدم چقدطبیعیه😂
اخه من غیرعادیم تو خانوادم بااین مدل خوابام😳😂
پاسخ:
خخخخ
خواب استایل جغدی خیلی رواج داره در بین جوان مملکت که قراره آینده مملکت رو بسازن😂
خواب استایل جغدی😂😂😂😂😂
پاسخ:
:)))
نگاکنید من چقد باحالم پستا قدیمتونم پرکامنت شد😝😂😂😅
انگار نه انگار اینجا سالمندان بوده
هرکی وارد بشه انگار من از۴سال پیش بودم😅😂
پاسخ:
آفر مخصوص محصولات رو تقدیم شما میکنیم😂😂😂
محصولاتتون چیه؟😅😂
پاسخ:
همه چی از شیر مرغ تا جون آدمیزاد 😎
شما جا این محصولاتتون
فالمو بگیر مجانی خیرببینی😂
پاسخ:
باید یه ده ماهی بگذره تا رایگان فالِت بگیرُم😅😅
ده مااااه؟
چرا ده ماه؟:( 
پاسخ:
چون هی خود شما میگی ده ماه کشید تا فلان و بهمان منم استفاده کردم از این لفظ😂
آره حدس زدما😂

ولی خیلی بدجنسید😂

فال گرفتن شامل اون حساسیتا نمیشه😣😂😅

نخواستیم اصلا😅😂


پاسخ:
همینه که هست 😅😅😅🤪
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی