!بیگانه ای در خط زمانی متفاوت

...پیرمردی که ساکن اینجا بود،بار سفر بست ولی خب بعد یه مدت برگشت

!بیگانه ای در خط زمانی متفاوت

...پیرمردی که ساکن اینجا بود،بار سفر بست ولی خب بعد یه مدت برگشت

!بیگانه ای در خط زمانی متفاوت

دائما یکسان نباشد حال ما!
امیدوارم که اینجا و خاطراتش رو از یاد نبرید:)



خدا رو شکر

چهارشنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۵، ۱۱:۵۷ ق.ظ
نمیدونم شما هم با من موافقید یا نه ولی من احساس میکنم این بچه های تیز هوشان یه دنیای عجیبی دارن و همین باعث میشه هروقت باهاشون رو به رو شدم باعث خندم میشن.
همه چی رو یجور دیگه میبینن و تو تخیل و اینا محون.
البته من همیشه خدا رو شکر میکنم که تیزهوشانی نشدم تا این حال رو داشته باشم.
پ.ن:الان یکیشون اومده به مسئول مدرسه میگه آقا فلانی داره به من فحش میده،خب شما میخوای نخندم 
به دنیاشون.
پ.ن:این فقط یک شوخی با تیزهوشانی ها بودش وگرنه ما خیلی هم تیزهوشانی ها رو دوست داریم
  • ۹۵/۰۶/۳۱
  • ۵۰۳ نمایش
  • یه بنده خدایی

نظرات (۲)

حالا همشون که اینجوری نیستن یه درصدشون هم ادمای باحالین
پاسخ:
بله درست میفرمایید.
البته درصد کمشون.
خخخخ
سلام 
منم تیزهوشان درس می خونم قبلنم یه وبلاگ داشتم به اسم""همه چی دون"" ولی خوب به خاطر درسم حذفش کردم می تونی از رویا رویایی , پیتک یا چن تای دیگه بپرسی اگه یادشون باشه بهت می گن
من نمی دونم شما بچه کدوم شهری اما بچه های ما الحمدلله هیچکدوم بچه مامانی و لوس نیستن و البته دنیا رو هر نفر از دید خودش می بینه
اینم بگم که لرم لر نوراباد که البته الان یاسوج زندگی می کنیم و اونجام درس می خونم
راستی ماهم خیلی شده که به بقیه بخندیم و مسخرهشون کنیم
سرت رو درد نمیارم اونایی که تو میگی فقط توی شهر تو ان و این به این معنی نیست که بقیه هم همینجورین
در ضمن لطفا کامل بخون و جواب بده فردا همین موقع اینجام دوست عزیز جدید
پاسخ:
قبولت دارم ولی خب این متن یه شوخی بودش و توی نوشتن یسری شوخی ها باید بزرگ نمایی کرد دیگه وگرنه ما مخلص تموم تیزهوشانیا
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی