!بیگانه ای در خط زمانی متفاوت

...پیرمردی که ساکن اینجا بود،بار سفر بست ولی خب بعد یه مدت برگشت

!بیگانه ای در خط زمانی متفاوت

...پیرمردی که ساکن اینجا بود،بار سفر بست ولی خب بعد یه مدت برگشت

!بیگانه ای در خط زمانی متفاوت

دائما یکسان نباشد حال ما!
امیدوارم که اینجا و خاطراتش رو از یاد نبرید:)



دلم میخواست...

پنجشنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۵، ۰۹:۰۷ ب.ظ

پیش نویس اول:متن رو از صفحه ی یکی ازدوستان مجازی که با اجازه ی خودشون کپی کردم.قلم خوبی دارن و ایشالله در آبنده اگه بازم اجازه دادن میزارم کاراشون رو.
پیش نویس دوم:پیشنهاد میکنم موقع خوندن این متن  آهنگ بیقرار از علی رضا قربانی رو گوش بدید.
برای خرید این تک قطعه از آلبوم حریق خزان اینجا رو کلیک کنید.
و حالا خود متن: 

دلم میخواست عاشق بشوم

نه از آن عشق های احمقانه که چشمانش دیوانه ام کند نه از آن عشق هایی که اگر موهایش را آن وری شانه زد قلبم درد بگیرد
از آن عشق هایی که باعث میشد بمانم از آن هایی که وقتی نیست غم به سویم سرازیر شود از آن مدل هایی که تکه ای از خودم را پیدا کرده باشم
من میخواستم پرواز کنم
نه از آن مدل پرواز های کوتاهی که کفتر های پسر همسایه مان میکردند
نه از آن هایی که رها شوی یک دفعه یک جا و یک روزه!
از آن پرواز هایی که سرت به سقف نمیخورد که نمیفهمی در فقسی که غمگین ترت نمیکند
دلم میخواست بخندم
دلم میخواست به آسمان نگاه کنم، به خورشید...
دلم میخواست به روز های ابری بخندم
من دلم میخواست کمی بیشتر مثل خودم زندگی کنم
صبورفاطمی


  • ۹۵/۰۷/۲۲
  • ۳۰۹ نمایش
  • یه بنده خدایی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی