!بیگانه ای در خط زمانی متفاوت

...پیرمردی که ساکن اینجا بود،بار سفر بست ولی خب بعد یه مدت برگشت

!بیگانه ای در خط زمانی متفاوت

...پیرمردی که ساکن اینجا بود،بار سفر بست ولی خب بعد یه مدت برگشت

!بیگانه ای در خط زمانی متفاوت

دائما یکسان نباشد حال ما!
امیدوارم که اینجا و خاطراتش رو از یاد نبرید:)



ابر میبارد و من میشوم از یار جدا

يكشنبه, ۲۰ فروردين ۱۳۹۶، ۱۲:۲۸ ق.ظ

ابر می بارد و من میشوم از یار جدا      چون کنم دل به چنین روز ز دلدار جدا


ابر و باران و من و یار ستاده به وداع    من جدا گریه کنان ، ابر جدا ، یار جدا
  

ای مرا در سر هر موی به زلفت بندی    چه کنی بند ز بندم همه یکبار جدا

دیده از بهر تو خونبار شد ، ای مَردمِ چشم    مردمی کن ، مشو از دیده ی خونبار جدا

ابر می بارد و من میشوم از یار جدا     چون کنم دل به چنین روز ز دلدار جدا

ابر و باران و من و یار ستاده به وداع      من جدا گریه کنان ، ابر جدا ، یار جدا

  • ۹۶/۰۱/۲۰
  • ۳۸۶ نمایش
  • یه بنده خدایی

نظرات (۳)

عالی بود
بی نظیر
:( 
اهنگشو میدوست:( غمگینه ولی قشنگه...
پاسخ:
بله
من کلا همایون میدوست😍😍
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی