!بیگانه ای در خط زمانی متفاوت

...پیرمردی که ساکن اینجا بود،بار سفر بست ولی خب بعد یه مدت برگشت

!بیگانه ای در خط زمانی متفاوت

...پیرمردی که ساکن اینجا بود،بار سفر بست ولی خب بعد یه مدت برگشت

!بیگانه ای در خط زمانی متفاوت

دائما یکسان نباشد حال ما!
امیدوارم که اینجا و خاطراتش رو از یاد نبرید:)



چالش 100 میلیارد دلاری!(شوخی با چالش 100 ملیاردی)

پنجشنبه, ۹ شهریور ۱۳۹۶، ۱۰:۲۵ ب.ظ

خب دوست عزیزی در وبلاگش پستی گذاشته با این مضمون که اگر 100 میلیارد پول داشتید با آن چه میکردید و به قول جوانان امروزی گویی نام این کار چالش است!

آری چالشی 100 میلیارد دلاری،پس لازم است دست به قلم بشوم این خیل عظیمی که در این چالش شرکت کرده اند را از خواب غفلت بیدار کرده و به زندیگ معمولیشان برگردانم،در زیر دلایل و مستندات محکمی را ارائه خواهم کرد تا با یک پاسخ قطعی تمام این چالش را تعطیل بنمایم!

اولا که ما داریم از یک مبلغ بسیار گزاف سخن میگوییم و آن هم نه به واحد پول مملکت خودمان بلکه به واحد پولی کشوری که سراسر استکباری است پس بدون شک این یک سنگ بزرگ است،هم دوره ای های من یک مثال دارند که میگوید سنگ بزرگ علامت نزدن است درضمن باور کنید این یک دام کثیف از سمت آمریکای جنایت کار است تا جوانان ما به سوی دلار و مادی گری روی بیاورند و ارزش های معنوی جامعه ی خود را به دست فراموشی بسپاریم!

دوما به فرض مثال شما به این پول دست پیدا کردید و توجه داشته باشید که اگر به حساب بیاوریم یک خانه ی بزرگ در الهیه ی به قیمت 20 میلیارد و یک ماشین خفن به قیمت 13 میلیارد به همراه ویلای شمال و امکانات مدرن و سفر و خیریه و جت شخصی و تاسیس یک بنگاه اقتصادی چیزی حدود 500 میلیارد تومان دست پر نیاز خواهیم داشت و بقیه ی این پول را هم نمیتوان خرج خاصی کرد پس وجود این پول بدون استفاده خواهد بود و بعد از گذشت یک سال شما مجبور به پرداخت خمس این مال خواهید بود که قطعا اگر فلجتان نکند با توجه به حریص بودن انسان سکته تان میدهد!

سوما باز هم فکر میکنیم که شما پول را گرفتید و اهل خمس هم نستید خودتان فکر کنید آیا این داستان شک برانگیز نخواهد بود؟

از آنجا که پلیس فتا حواسش به همه چیز است و اداره ی مالیات و دولت نیز مو را از ماست بیرون میکشد فکر نمیکنید با قبوا همچین مالی به دردسر خواهید افتاد و مورد بازخواست دولت قرارگیرید و هرچه خورده اید را از دماغتان بزنند بیرون!

چهارما اصلا آمدیم و شما پول را گرفتید و دولت و مالیات خبردار نشدند،جایی را میشناسید که بشود این همه پول را نگه داشت؟بانک که نمیشود چون برای دولت است پس 2 را بیشتر ندارید یا یک جا اجاره کنید که توانایی و امکانات نگهداری این مال را داشته باشد که اینطوری خورد خورد مالتان به عنوان بی فایده ی اجاره سوت میشود یا اینکه خودتان نگهداری کنید خطر دزدی و موریانه را دربر خواهد داشت!

پنجما اصلا آمدیم و هیچکدام از این اتفاقات مورد چهارم نیوفتاد و در خانه پول ها را نگهداشتید با لنگه کفش های پرتاب شده از سمت مادر و دست طی های رها شده از سمت پدر برای فهمیدن منشا این مال چه خواهید کرد یا اصلا پدر و مادر کاری نداشته باشند با آن بچه ی فضول فامیل چه خواهید کرد که یکهو برود در اتاق را باز کنید و آن حجم پول را ببیند و کل فامیل خبردار از داراییتان بشوند!

ششما اصلا تا وقتی میشود از همین بانک های وطنی وام های کلان گرفت و پس نداد برای چه دستمان را به سمت خارجی هایی که حلال و حرام سرشان نمیشود دراز کنیم؟!البته شما میتوانید بخشی از وامی که از بانک حلال خور وطنی گرفته اید را در بانکی سپرده گذاری کنید و ماهانه سودش را بگیرید و حالتان را بکنید و آن بخش دیگر را در ساخت و ساز صرف کنید و هی پول روی پول بگذارید تا پولدانتان پاره بشود!

پ.ن:حالا اگه کسی خواست توی اون چالش شرکت کنه بره به اینجا ما که فقط باهاش شوخی کردیم!

  • ۹۶/۰۶/۰۹
  • ۴۵۹ نمایش
  • یه بنده خدایی

نظرات (۲)

ینی پکوندیشون حاجی!!!
پاسخ:
منم نظرم همینه خخخخ
:))))
شما این پول رو به من بده من می دونم کجا خرجش کنم و چطوری خرجش کنم و چه کارش کنم
یکی از بزرگترین آرزوهام دقیقا به این میزان پول احتیاج داره!
شما به من بده این پولو ببین من می تونم کلش رو بدون پرداخت خمس و کوچکترین اشرافی گری خرجش کنم که دنیا بهم افتخار کنه!
من آرزو دارم این پول رو داشته باشم تا این آرزویی که هر روز داره ذهن من رو می خوره و زجرم میده رو برآورده کنم برای خودم
پاسخ:
شماره کارت از شما

واریز از ما 😁
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی