!بیگانه ای در خط زمانی متفاوت

...پیرمردی که ساکن اینجا بود،بار سفر بست ولی خب بعد یه مدت برگشت

!بیگانه ای در خط زمانی متفاوت

...پیرمردی که ساکن اینجا بود،بار سفر بست ولی خب بعد یه مدت برگشت

!بیگانه ای در خط زمانی متفاوت

دائما یکسان نباشد حال ما!
امیدوارم که اینجا و خاطراتش رو از یاد نبرید:)



پیمایشی در رفتار شما!

شنبه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۷، ۰۶:۳۶ ب.ظ
عنوان رو یه چیز زدم بلکم جذبتون کنه :) ولی چیز زیادی نمیخوام بگم غیر از دو گزاره و یک نتیجه:
اول: هرو وقت مطلب بلندی میذارم که از نظرم خوبه و وقت گذاشتم سر نوشتنشون یسریتون به اصطلاح آنفالو میکنید که نمیدونم چرا :/
دوم: هرو وقت مطلب بلندی میذارم که از نظرم خوبه و وقت گذاشتم سر نوشتنشون اکثرتون نمیخونید و رد میشید :(
پس: شما نه حوصله دیدن این نوشته ها و نه خوندن این نوشته هارو دارید و این کمی تامل برانگیزه! :0
  • ۹۷/۱۱/۲۷
  • ۳۵۵ نمایش
  • یه بنده خدایی

نظرات (۷)

من تازه دنبالتون کردم؟
قاعدتا شما فک کنم باید مستمع پیدا کنید بعد حرف بزنید. هوم؟ :)
ما الان هنوز نمی دونیم دقیق فازتون چیه :)) ولی خوبه که جامعه میخونی
پاسخ:
سلام 
ممنون از نظری که دادید
 فقط جمله اولتون فک کنم سوالی نیست درسته؟پ
خوشالم به جامعه شناسی دید مثبت دارید
درمورد تعیین فاز هم باید روش کار کرد پس در آینده!

نه سوالیه :)
پاسخ:
اهان ببخشید
گویا از 3 بهمن :)
خب پس طبیعیه که مطالب شما رو نخونده باشم! هوم؟
پاسخ:
بله درسته
فک کنم از وب من خوشتون بیاد :)
پاسخ:
بله قطعا که از وب شما خوشمون میاد :)
خوب می خونیم ممکن ندانیم چی بگیم 😎
پاسخ:
کافی نیست به نظرم😅😂
سلام مومن. جزاکم الله خیرا

عرض کنم که الان باید مطالب را ساندویچی گفت....
گرچه ما هم منبرهای طولانی میریم(لبخند)

اگه تمایل داشتید در محفل قرانی هم شرکت کنید
http://azf06.blog.ir/post/1370



عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
یا علی
پاسخ:
رزمنده جان تو با پیشنهادهای دقیقت باعث میشه من پله های ترقی رو موشکی برم بالا😅😂
متشکرم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی