!بیگانه ای در خط زمانی متفاوت

...پیرمردی که ساکن اینجا بود،بار سفر بست ولی خب بعد یه مدت برگشت

!بیگانه ای در خط زمانی متفاوت

...پیرمردی که ساکن اینجا بود،بار سفر بست ولی خب بعد یه مدت برگشت

!بیگانه ای در خط زمانی متفاوت

دائما یکسان نباشد حال ما!
امیدوارم که اینجا و خاطراتش رو از یاد نبرید:)



مقداری پینوشت به همراه شب ، من و تو ...

دوشنبه, ۲۶ فروردين ۱۳۹۸، ۰۹:۵۶ ب.ظ

 


جالب بود:)

پ.ن 1 : چن وقتیه دلم هوای اون نوشته بلندام رو کرده شدید :)

پ.ن 2 :  یه ایده جالب ولی سخت به نظرم رسیده برای نوشتن بلند با عنوان "لانگ شات ، مدیوم شات ، کلوز آپ" ولی هرچه میگذره احساس میکنم باید خیلی بلند باشه یعنی اولش گفتم یه نوشته بلند...بعد گفتم یه مجموعه داستان...بعد شد کتاب...میترسم به یک رمان 10 جلدی برسم کم کم :(

پ.ن 3 : چن روزی زده به سرم که یکم با بلاگرهای دیگه اجتماعی تر باشم :))

اگه دوست داشتید اینستاگرام داشته باشیمتون بگید حتما

  • ۹۸/۰۱/۲۶
  • ۲۹۵ نمایش
  • یه بنده خدایی

نظرات (۱۱)

  • ♕αяαмεsн♕ ...
  • من اصن هیچی توی ذهنم نیست چ برسه ب بلند
    پاسخ:
    شاید برا اینکه ذهنتون منعطف به چیزای دیگه هست :)
  • ♕αяαмεsн♕ ...
  • اره دقیقا
    پاسخ:
    از قدیم و ندیم یهم میگفتن انسان شناس خوبی هستم 😂😂
  • ♕αяαмεsн♕ ...
  • بله ............قدیم و ندیم
    پاسخ:
    :دی

    چه خبر از اوضاع کنکور ؟ 
    (ستاد اذیت کردن افراد کنکوری)


  • ♕αяαмεsн♕ ...
  • هیچی نمیخونم
    پاسخ:
    عه!
    چرا خو :(
  • ♕αяαмεsн♕ ...
  • حوصله ندارم
    پاسخ:
    این عدم حوصله دلایل مختلف داره :(
  • ♕αяαмεsн♕ ...
  • اره 
    پاسخ:
    😢
    نوشتن خیلی حس خوبی میده...حداقل برامن که اینجوریه...
    ولی خوشبحال اونایی که خوب مینویسن...من خوب نمینویسم:/ 

    برا معاشرت بیشتر بابلاگرای دیگه به وبلاگاشون سر بزنید نظر بدید:) 
    وبشونو دنبال کنید تا اوناهم شمارو دنبال کنن ...

    حس میکنم حرفام دوکلمه هم از مادر عروس شد:/ 

    پاسخ:
    نخیر دو کلمه از مادر تجربیات مفید در بلاگ😁😁😁
    شکسته بندی نفرمایید...فک کنم لااقل بشه گفت نوشته های شما از مال ما که بهتره :))))
    نه جدی من اصلا تاحالا ننوشتم کسی بخونه ...انقد اعتماد بنفسم تو نوشتن کمه!برا خودم مینویسم:( 
    من فقط خیلی حرف میزنم😐😁
    واز توحرفام بالاخره چیز به درد بخوریم گاهی درمیاد😅😂
    ولی کلاً وب پر بار وخوبی دارید حیفه انقد سوتو کوره!

    پاسخ:
    عه! یعنی شما تا به حال چیزی تو وب خودت نذاشتی؟؟ 😨
    اون بخش وسط منو یاد یه دیالوگ انداخت از یه فیلم که حالا بعدا شاید گفتم به شما 😬😬
    دیگه (الکی مثلا)مافیا ی وب مارو زیر دستای خودش داره خفه میکنه و نمیذاره نفس بکشیم😂😂
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    ********* ** ***** *** *** *** ** **** ** *** ***** ******** ** **** ****** **** *** ***** **** **** *****
    ** *** **** **** ******* ***** ****** *** **** ***** ** *** ****** ** ** ****** **** **** *** ***** ***** *** ** ** *** ** *** *** ******* ****** **** **** *** ***** **** ***** ****** ***** *** *** **** ****** ** ***** **** ***** ******* **** **** *** ****** ** ******* ****** ** ****** ****
    *** ******* ****** *** **** *** ***** ******** ***** ******
    ****** ****** ***** *** ****** ****** *** ***** **** ****** *** ****** ** ** **** ******** *** ****** ******* ** ****** ***** **** ** ****** *********
    ** ******* ** ***** *** ****** ***** ****** ***** ********* ************ **** ** **** *** *** ***** **** ** *** ** ** ******** ****** **** ****************** ****** ******** *** ***** ***** ******* ** ****** ** *** ****** **** ***** **** ***** *********** *** ***** *** ********* ****** ** *** ******* **** ***** **** *** ******* ** ******* ** ***** **** *** ** **** ** *** **** **** ******* *** **** ************ ** ***** *** ********** *** ***** **** ****** ** *** *** ***** *** **** ****** ** ****** ***** **** ***** ****** ****** ** ******* *** **** ****** **** ***** ***** **** *** ****** ***** ****** ** *** *** ***** ***** *** ****** ***** *** ******
    ******* *** ***** ***** ***
    *** **** *** ******* ***** ***** **** ****** ***** *** **** ** ****** *** ***** *
    ****** **** *** *** *** ** *** ******* ***** ****** ****** **** 
    **** *** *** ** *** ***** ** *** **** ** **** ***** **** ***** ****** ** ****** *** **** *******
    ****** *** ***** **** *****
    پاسخ:
    اینجوری خوبه؟!😂😂😂
     به نظرم که حرفای جالبی بودنا ولی خب اینم احترام و مشورت با دیگران 😅😅😂
    😂😂😂😂😂😂😂
    وای خدا😅😂
    الان بقیه ببینن میگن دختره چه حرفای نامربوطی زده همه رو ستاره دار کرده😂😂😂😂
    خوبه،چی بگم😳
    قشنگ مرد سالاریه مشخص شد😂
    پاسخ:
    من بردم 😁😂
    خو با این حرکت اعتراضم رو به این حرکت نشون دادم😂
    #مرد_سالاریه😍
    وب خودتون بود وگرنه فکر کنید من کوتاه میومدم از حرفم😠یا میذاشتم بشه حرف شما😐
    درجایگاه میزبان بودید کوتاه اومدم😒
    #نه به مرد سالاری😠
    پاسخ:
    باز جای شکرش باقیه که کمی سنت های ایرانی حفظ شدن😁😂
    #حقوق_مردان 😅
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی