!بیگانه ای در خط زمانی متفاوت

...پیرمردی که ساکن اینجا بود،بار سفر بست ولی خب بعد یه مدت برگشت

!بیگانه ای در خط زمانی متفاوت

...پیرمردی که ساکن اینجا بود،بار سفر بست ولی خب بعد یه مدت برگشت

!بیگانه ای در خط زمانی متفاوت

دائما یکسان نباشد حال ما!
امیدوارم که اینجا و خاطراتش رو از یاد نبرید:)



عشقی که در نطفه خفه شد (۱)

سه شنبه, ۷ خرداد ۱۳۹۸، ۰۷:۱۵ ب.ظ

اول صبحی سر پیچی قبل از ایستگاه تاکسی نگاهمان به هم گره خورد.

او هم مثل من گویا بی حوصله بود و دست هایش را بی تعلق بودند.

هردو سوار یک تاکسی شدیم و کنار هم نشستیم.

هردو همزمان خواستیم کرایه تاکسی را پرداخت کنیم و از این همزمانی هردو با هم دستمان را به عقب کشیدیم.

من اجازه دادم او ابتدا کرایه اش را پرداخت کند و او هم وقتی در حال پیاده شدن از تاکسی بودم در را برایم نگه داشت.

همه چیز داشت خوب پیش میرفت که ناگهان مسیرمان از هم جدا شد!

اون به سوپرمارکت رفت و من به سمت مترو :(

  • ۹۸/۰۳/۰۷
  • ۳۸۵ نمایش
  • یه بنده خدایی

نظرات (۲۰)

وااا این عشقه مگه؟؟
موقعیتای مشابه پیش اومده صرفا به پای اتفاق گاها خودشیرینی گذاشتیم خخخخ
ازین شانسام ندادم اخه
پاسخ:
توضیحش از کم و کیف ماجرا رو توی کامنت زیر نوشتم :)

خودشیرینی؟!!!!!!!

خخخخخخخ
  • یه بنده خدایی
  • عشقی که در نطفه خفه شد
     جدیدترین مجموعه چند شماره ای از ذهن کثیف نویسنده و برداشت ها و تحلیل های فرامتنی وی  در برخوردهایی که حتی ممکن است در کسری از ثانیه صورت گرفته باشند میباشد :)
    عه؟؟؟ 
    من در جریان نبودم که!
    اره والا میشه گف کله قند بازی
    پاسخ:
    کلا اینجا درحالی که همه چی در جریانه هیچی جریان نداره
    بنده خدا پسرا که شما بهشون میگید کله قند بازی 😂😂😂

    همچین گفتی فک کردم پسرا عاشق و شیفته ان
    اونا که امروز عاشق فردا فارغن که!
    سنگشونو به سینه نزنین پلییییز
    پاسخ:
    شما میدونی همین روند عاشقیت و فارغیت چقد سخته ؟
    :))))))))

    این حجم از تفاهم بی سابقه س!
    پاسخ:
    واقعا کمتر کسی تا به حال به این مرحله رسیده از نظرم :)))))
    😂😂😂😂
    اینم حرفیه از این دید نگا نکرده بودم
    حق داری عاغا😄😄
    پاسخ:
    پس من بردم 😄😄
    نه خیرم، همیشه من میبرم تو نبردی گفته باشم
    ناراضی مخالفت کنم؟ 😁
    پاسخ:
    من همیشه میبرم :))))))
    مشخصه که من بردم 😂😂
    ای آقا :(( خب شما هم می‌رفتین سوپر مارکت یه چیزی می‌گرفتین الکی :( شاید اونم بعدش میومد مترو :دی
    پاسخ:
    هوووووووووووووووف
    اون لحظه یه مشاور خوش فکر مث شما نبود که اینو بهم تذکر بده :))))
    نچچچچ اومدیو نسازی!!!
    Just me! Always i win:)))))
    تو نبردی من گفتم بزرگتری احترامتو نگه دارم ایشالا که همینطوره:)
    پاسخ:
    منم حرمت مهمون رو نیگه داشتم وگرنه خیلی قبلتر شیپور یروزی رو میزدم 😂😂
    مهمون؟!
    نمیشناسم منکه صابخونم😂
    همینه که هست!!! چون من میگم😌
    پاسخ:
    اینجا همه خرجا با صاحب خونستا

    اینو بگم بعدش کلیدارو میذارم و میرم اصن 😂😂
    من با دلار کار میکنم گفه باشم نو اکس چنج:)
    رقمای بالا فقط😌 نو شندرغاز😄
    پاسخ:
    پس میخوای دلاری خرج اینجا بکنی😂
    اره😂 یه دلار خوبه؟؟؟؟
    فقط دلارم مخدوشه هاااا
    پاسخ:
    عه اینطوریه؟؟😁
    ن پ میخوای دسته دسته خرج کنم؟؟؟
    پاسخ:
    من اینجا رو با ملک تو فرشته و ایران زمین (الکی مثلا) عوض نکردم
    اونوقت میگی یه دلار؟!
    پیاده شوووو اونی که تو سوارشی رو باهم میتونیم بریم
    چقد تواضع واقعا اشک به چشام اورد:))))


    نچ نچ پستتو به گند کشیدم خواستی پاک کن نظرامو😥
    پاسخ:
    رو باربند میتونی بشینی😂

    نه بابا چه گندی؟!
    پست میذاریم که بهانه ای شه واسه گپ زدن دیگه
    تا هروقت دوس داشتی شما میتونی به پستم گند بزنی😂😂😂
    جای من رو مردم چشمای توئه! با صابخونه قشنگ حرف بزن😃
    حالا که اینطوره من با وجودم منور کردم اینجارو😌
    پاسخ:
    یا خداااا😱😅
    چشم علیحضرت😒😁
    پس اینجوری عاشق میشی؟؟؟ 
    پاسخ:
    ببخشید شما؟
    شما از همه کسانی که برات کامنت میگذارند میپرسی شما؟؟؟ درضمن مگه چند تا رها میشناسی؟؟؟ 
    پاسخ:
    چون ناشناس هستی شما نمیتونم تشخیص بدم!
    😅😅😅
    که اینطور
    پاسخ:
    حالا بیا و ناراحت نشو رهاااااا
    معذرت خواهی میکنم اصن😁
  • گلبرگ مغرور
  • سلام داستان جالبی تازه داشتیم جذب داستان میشدیدم که تموم شد:)))
    راستی شما دنبال شدی خوشحال میشم به ما هم سر بزنید
    پاسخ:
    حتما سر میزنیم
    ادامه داره در شماره های بعدی با داستان های مختلف
  • گلبرگ مغرور
  • اها چه عالی :)
    پاسخ:
    بله😁
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی