!بیگانه ای در خط زمانی متفاوت

...پیرمردی که ساکن اینجا بود،بار سفر بست ولی خب بعد یه مدت برگشت

!بیگانه ای در خط زمانی متفاوت

...پیرمردی که ساکن اینجا بود،بار سفر بست ولی خب بعد یه مدت برگشت

!بیگانه ای در خط زمانی متفاوت

دائما یکسان نباشد حال ما!
امیدوارم که اینجا و خاطراتش رو از یاد نبرید:)



نمیگید واقعا ما یوقت دلمون بخواد؟!

جمعه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۸، ۰۵:۱۵ ب.ظ

آهای اون دختر و پسری (یا زن و شوهری) که میاید تو قسمت عمومی مترو یه جوری دستاتون رو میگیرید دور همدیگه...نمیگید شاید ما اول صبحی در حالی که داریم به پوچی زندگی و تکراری بودنش فک میکنیم شاید یهو دلمون بخواد این حالات رو تجربه کنیم :(

یا دختر خانوم محترم اون چجور نگاهیه به اون آقا پسر میکنی؟! خیلی جلو خودمو گرفتم نیومدم پسره رو بزنم کنار و بگم که خانوم محترم اگه میشه یکمم به من اونطوری نگاه کن بلکم کمی از تلخی زندگی رو برام بشوره ببره !

----------------------------

پ.ن: هرکی بیاد بگه ویندوزت رو اکتیو کن  بلاک میکنم اصن از بس اعصابم خورده 😂😂😂😂

پ.ن: هرکی هم بیاد بگه خب اقدام کن رو هم بلاک میکنم به دلیل همون عصبانیت 😂😂😂😂

  • ۹۸/۰۳/۱۰
  • ۴۴۷ نمایش
  • یه بنده خدایی

نظرات (۵)

اعصاب نداریا
پاسخ:
دقیقا😁
سلام 
دستان به هم گره خورده و نگاه های عاشقونه یک چیز خیلی پیش پا افتاده ای هست 
من شما رو درک می کنم هم اونا رو اما به نظرم زیاد شیدایی هم چشم آدمو کور می کنه 
موفق باشید 
پاسخ:
درسته 
ولی از قصد میخواستم شرایط رو اگزجره نشون بدم 😁
مثلا متن عشقی که در نطفه خفه شد رو بخونید فضای این جور نوشته هارو میگیرید
ممنون که به ما سری زدید
😹😹😹
راه حل بدم؟
عامو دلت نخاه!!!
پاسخ:
اوه اوه ببین کی اینجاس!
یس!

میگم ی سگی گربه ای چیزی بخر ببر با خودت دستشو بگیر😹
پاسخ:
ممنون از نظرت قمرتاج خانوم ولی من از حیوانات خوشم نمیاد :/
حیوانات هم إز تو!! 
پاسخ:
بیتربیت 

:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی