!بیگانه ای در خط زمانی متفاوت

...پیرمردی که ساکن اینجا بود،بار سفر بست ولی خب بعد یه مدت برگشت

!بیگانه ای در خط زمانی متفاوت

...پیرمردی که ساکن اینجا بود،بار سفر بست ولی خب بعد یه مدت برگشت

!بیگانه ای در خط زمانی متفاوت

دائما یکسان نباشد حال ما!
امیدوارم که اینجا و خاطراتش رو از یاد نبرید:)



در روزگار قدیم وقتی مسئولین تصمیم گرفتند اتفاقی به نام "فرجه" را ایجاد کنند قطعا در فکرشان دو هدف وجود داشته که اولی آماده شدن فضای امتحانات در دانشگاه و دومی دادن زمانی برای جمع بندی دروس مورد امتحان توسط ما دانشجویان.حالا با محقق شدن اولی که کاری نداریم ولی اگر کلاهمان را در مورد دومی قاضی کنیم میبینیم که قبل از رسیدن به فرجه به کلاس ها  به بهانه اینکه وقت بیشتری برای جمع بندی دروس داشته باشیم پایان میابند.

حالا این زمان صرف چه خواهد شد؟قطعا صرف درس نخواندن نخواهد شد...این زمان صرف بروز توانایی های ناشناخته خود در زمینه هایی که اصلا فکرش را نمیکردیم میشود.فرجه میتواند همه ی دانشجویان و حتی گوشه گیرترین هاشان را هم به سمت معاشرت با دیگران،سفر به مکان های دیگر،مرور کل هنر تاریخ دنیا و پرداختن به اموری که در حالت معمول اصلا به آن ها پرداخته نمیشود سوق دهد.

البته این درس نخواندن هم ارادیست و هم غیر ارادی یعنی ما با آگاهی به اینکه اگر درس نخوانیم شب امتحان به مرز پارگ... میرسیم و یا شاید آن را هم رد کنیم درس نمیخوانیم و از آن طرف هم شده وقت هایی که خواستیم درس بخوانیم ولی...

این حرص به درس نخواند و تفریح و وقت تلف کردن گاهی در ما به نقطه ای میرسد و با انجام عملی برگ های عالم را می ریزانیم...در عکس زیر جدیدترین فعالیت من در یکی از روزهای فرجه را مشاهده میکنید.جایی که از فرط بیکاری نشستم به محاسبه اینکه با چه فایل ها و در چه سایزهایی میتوانم یک فلش هشت گیگا بایتی رو چطور پر کنم که حتس یک بایت هم خالی نماند!

پ.ن:اکر بدانید که چه وقت های و منابعی صرف این کار شد مختان سوت میکشد الکی مثلا😁

پ.ن:پیش به سوی کارای جدید تر 😁😁😁😁

  • ۹۸/۰۳/۲۲
  • ۲۷۸ نمایش
  • یه بنده خدایی

نظرات (۲)

فکر کنم باید یه یک سالى باید صبر کنم تا این حس رو تجربه کنم :/ 
اما از همین الانشم تصورش برام سخته که توى اون زمان فرجه نام کارى مثل درس خوندن رو انجام بدم :/
پاسخ:
به قول یکی درس خوندنم از نیت کردن جلوتر نمیره 😁
  • دُچـــار ..
  • فلن که من همین الانشم پارم..
    پاسخ:
    پارگی مال دانشجوعه 
    قوی تر برمیگردیم 😂😂
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی