!بیگانه ای در خط زمانی متفاوت

...پیرمردی که ساکن اینجا بود،بار سفر بست ولی خب بعد یه مدت برگشت

!بیگانه ای در خط زمانی متفاوت

...پیرمردی که ساکن اینجا بود،بار سفر بست ولی خب بعد یه مدت برگشت

!بیگانه ای در خط زمانی متفاوت

دائما یکسان نباشد حال ما!
امیدوارم که اینجا و خاطراتش رو از یاد نبرید:)



دختر همسایه (2)

سه شنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۸، ۰۵:۰۸ ب.ظ

سوار آسانسور که شدم قبل از اینکه در بسته شه دختر همسایه خودشو رسوند...بعد از سلام و این ها وقتی دید به یه گوشه ای خیره شدم با تعجب پرسید طبقه سوم میرید دیگه؟!

اولش جا خوردم و نمیدونستم چی باید بگم...زبونم بند اومده بود...متوجه نگاه عجیبش به خودم شدم...هول شدم و گفتم:فرقی نمیکنه هر طبقه ای شد پیاده میشم.

لبنخدی زد و همون دکمه طبقه سوم رو زد.

  • ۹۸/۰۳/۲۸
  • ۲۶۷ نمایش
  • یه بنده خدایی

نظرات (۹)

اخیییی دلش برات سوخته گفته یه کمکی به این بنده خدا بکنم که به عقلش فشار نیاد همینجوریش مونده:.
ولی اخه هر طبقه ای شد؟؟ مگه رسنورانه بگی هر چی شد شد مهم نیس:)
پاسخ:
دیگه کاریه که شده 😂
  • مشتاقٌ الیه
  • چه جالب. شما گفتید ولی ایشون کار خودشونو کردند :)
    پاسخ:
    بله دیگه چون میدونست کجا میخوام برم 😅😅
    چه دختر همسایه ای :)
    فکر کنم دیگه تموم شد 
    پاسخ:
    چی تموم شد؟!🤔
    همین دیگه ، فکر کنم مامانتون باید دست به کار بشه 😂
    طبق گفته خودتون 
    پاسخ:
    چقد ترسناک 😁😱😨
    😂😂
    پاسخ:
    :)
    :) 
    اول میخواستم بگم مگه داریم پسر این مدلی!!!؟
    بعدشماره یک دختر همسایه رو خوندم دیدم از اساس کذب محضن:) 
    تو دلم گفتم هموووون گفتم که نداریم پسر انقد مظلوم:) 
    پاسخ:
    مگه من مظلوم نیستم؟!😅😅😅
    مرد سالار مظلوم؟داریم اصلا همچین چیزی؟:) 
    بعدشم شما بهتون میاد ازاینایی باشید که شیطنتتون زیاده:) 
    این هول شدنو خجالتی بودنو مظلوم بودن به شخصیتای شلوغو شیطون نمیاد:) 
    پاسخ:
    پس احتمالا تو مجازی هم دروغام مشخص میشن😅😁
    😂😂😂
    نه جدیش که یه کم مظلوم هستید البته باید بیشتر بررسی بشه مثلاً من اذیت کنم واکنشتونو ببینم😂
    ولی این مدل هول شدنوخجالتی بودن نمیاد به آدم شیطون😅
    پاسخ:
    پس باید برم پدافند عامل و حتی غیرعامل رو خودم نسب کنم😂😂

    من هی به مظلومیت خودم دارم بیشتر پی میبرم😬😬
    نبابا مثل اینکه واقعا مظلومید:) 
    پدافند عاملو غیر عامل درمقابل من میخواید نصب کنید!!!😁😅
    بعدشم نصب نه نسب😂

    پاسخ:
    باور کنید اینو دیگه میدونستم که نصب درسته ولی نمیدونم چرا ذهنم گفت با س بنویسم☹️🤦🏻‍♂️😂
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی