!بیگانه ای در خط زمانی متفاوت

...پیرمردی که ساکن اینجا بود،بار سفر بست ولی خب بعد یه مدت برگشت

!بیگانه ای در خط زمانی متفاوت

...پیرمردی که ساکن اینجا بود،بار سفر بست ولی خب بعد یه مدت برگشت

!بیگانه ای در خط زمانی متفاوت

دائما یکسان نباشد حال ما!
امیدوارم که اینجا و خاطراتش رو از یاد نبرید:)



افسردگی :/

پنجشنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۸، ۰۵:۵۰ ب.ظ

حالِ من بعد از اینکه میبینم همسنام تو اینستاگرام کیلو کیلو فالوور دارن و دارن لایف استایل تبلیغ میکنن و پول به جیب میزنن :/

  • ۹۸/۰۳/۳۰
  • ۲۷۷ نمایش
  • یه بنده خدایی

نظرات (۹)

  • طراحی اپلیکیشن
  • :)))))))))))) خیلی خوب بود
    پاسخ:

    ممنون 
    بریم علیه شون بپا خیزیم😁
    حال من وقتی می‌بینم همسنام تو اینستا اینفلوئنسر شدن و حتی اسپانسر برا سفر خارجی می‌گیرن :/ :(((
    پاسخ:
    آجر را محکم بر سر خود فرود می آورد 

    خخ
  • پریسا نامجو
  • احسنت
    پاسخ:
    ممنون
    (روابط عمومی انجمن حمایت از حقوق افسردگان)
    :(
    پاسخ:
    چیشده؟؟؟؟؟؟؟؟
    :(:)
    همم خوشحالم هم ناراحت:/
    پاسخ:
    برای چی؟

    نمیدونم واقعا
    هیچ درسیم برا خوندن نمونده همش این چندوقته مرور کردم:/
    حوصله کار دیگم ندارم:/
    علائم قبل از افسردگی..
    پاسخ:
    خوش اومدی به مجمع افسردگان :-/
    افسردگی نداره
    یه پیج بزنید چهارتا تبلیغ+مقادیر زیادی فالور فیک:D 
    شمایه فرد مشهور میشید میره، تامام😁

    طرف۱۳۰هزارتا فالور داره مثلاً
    لایکاش زیر هزارتاس!
    بعد تبلیغاتم میگیره!بافالور فیک!به همین راحتی😐
    فالور فیک رایگانم خواستید بزنید ازخودم بپرسید چطوریشو😂
    دراین زمینه بالا بردن پیج بسی راه رفته ام😅
    پاسخ:
    پس بریم تو کارش که میخوام تمام اینفولوئنسرای اینستا رو زخمی کنم...در اولین قدم من شما رو قائم مقام پیج قرار میدم 😬😎
    زخمی کنید!!😅😂
    قائم مقام 😅
    من که دیگه ازم گذشته پیر شدم واسه اینکارا😑

    ولی جدی اگه دوست دارید امتحانش کنید کار سختی نیست یکم زمان وصبوری میخواد
    فقط یه هدف جذاب باید داشته باشید برا پیجتون وبتونید پستای جذاب بذارید
    که بنظرم همین پیجای لایف استایلو فان وسرگرمی بیشتر میگیره 
    تو اینستا
    درزمینه بالا بردن پیجم همه راه های ممکنو که خودم رفتمو دوست داشتید بهتون میگم:) 
    ولی کلاً صبوری میخواداونم بدون پول😖😂 
    پاسخ:
    ما از نظرات پیشکسوتان استفاده خواهیم کرد😎
    باید از فیلر های دختر اسنپ چت استفاده کنم که کارم بگیره😁
    این بخشش رو هستم که پول به نظرم اصن مهم نیست البته اینکه ندارمش هم بی تاثیر نیست😁

    آقای سئول

    پاسخ:
    😍
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی