!بیگانه ای در خط زمانی متفاوت

...پیرمردی که ساکن اینجا بود،بار سفر بست ولی خب بعد یه مدت برگشت

!بیگانه ای در خط زمانی متفاوت

...پیرمردی که ساکن اینجا بود،بار سفر بست ولی خب بعد یه مدت برگشت

!بیگانه ای در خط زمانی متفاوت

دائما یکسان نباشد حال ما!
امیدوارم که اینجا و خاطراتش رو از یاد نبرید:)



تضاد دیالکتیک :(

چهارشنبه, ۵ تیر ۱۳۹۸، ۰۵:۳۰ ب.ظ

با اینکه این روزا در این شدت گرما تبدیل به قالب های یخِ متحرکِ در حال ذوب شدیم ، ولی همچنان تو بهترین سه ماه سالیم و این تازه شروعشه :/

  • ۹۸/۰۴/۰۵
  • ۲۴۵ نمایش
  • یه بنده خدایی

بهترین سه ماه سال

تابستون

تضاد

تعطیلی

گرما

نظرات (۱۴)

  • ℳムみɨsム ..
  • :''(
    پاسخ:
    چه شد تورا خانم هاشمی؟!
    :)
  • ℳムみɨsム ..
  •  لپام دارن ذوب میشن از اون ناراحتم:((((
    هاشمی؟! هاشمی؟! 
    پاسخ:
    :////
    حیف که به آزادی عقیده معتقدم!
    :( 
    دست رو دلم نذارید که گریم میگیره😭😭😭😭😭
    😅
    صدای منو از جهنم دارید؟:( اینجا جهنمه، جهنم....

    پاسخ:
    اوه اوه اوه چه اکویی هم داره صدا مشخصه اون پایینایی شما😅😅😅😅
    ببخشید یه سوال!
    عکسای هِدر قالبتونو خودتون سفید کردید؟!یابرامن سفید میاد؟!:/ 
    آخه عکساش خوشگلن!
    از کل قالبا عرفان عاشق همین قالب بودم چون عکساش چندتا بود البته صورتیشوبیشتر دوس داشتم:) 
    هم عکسا هدرش هم رنگ صورتیش خوشگل بود،قالب وبم بود:) 
    هرکی میدیدش میگفت چقد خوشگله:) 

    پاسخ:
    من بی سلیقه قرار دارم همشون رو پاک کردم😂😂😂😂
    اکو داره؟😅تاثیر جهنمه😂صدا جیغ جیغو اکو دار چه شود😅
    پایین کدوم پایین😅
    نهههه تکذیب میکنم ما همیشه بالاییم ولاغیر😎😝😅
    پاسخ:
    اره دیگه از ته چاه جهنم به بالا اکو میگیره صدا 😂😂


    اوووووووووووووووووووووووووووووووووووف چقده باکلاس
    میخواستم بگم نبابا اختیار دارید چه حرفیه بی سلیقه نیستید خب بلاخره هرکسی یه سلیقه ای داره!!
    دیدم نه واقعا بی سلیقه اید ازاین تعارفا نکنم بهتره😂😂😂😝😅
    ولی خاص عمل کردید😂این همه قالب ساده هست،برداشتید قالبی که عکس هدرش چهارتاسو انتخاب کردید بعد عکسارو برداشتید😅
    خیلی حرکت متفاوتیه😅
    پاسخ:
    اصن میخوام یه انجمن بذارم واسه بی سلیقه های متفاوت😅😅

    الان وقتشه اون اهنگه که وسطش یهو میگه ترن داون د ویس رو بذاریم برای این شرایط😂😂😂
    چاه جهنم😐😅

    اووووووونقدم باکلاس نه😅
    یکم باکلاس😅😂
    کی به کیه مجازیه! یکم کلاسم تومجازی به ما پایینیا نمیبیند؟😢😅😁
    پاسخ:
    اصن کسی که وی پی ان میزنه وصل میشه به چین قطعا با کلاسه😁😁😁
    خوبه انجمن باحالی میشه هشتگشم اینو بزنید#خاصِ بی سلیقه😅

    اهنگه رو متاسفانه نشنیدم ولی اگه به شرایط میخوره شما بذارید😁
    پاسخ:
    آره شاد کارت دعوت فرستادم اصن برا یسری😁😁
    میتونم زمزمش کنم شما بری گوگل کنی و پیداش کنی😅😅
    چین😅
    کامنتا اولم که بدون فیلترشکن بود !!
    موقعیت جغرافیایی پایین مایینا رو درنیوردید؟😅
    پاسخ:
    چرا ریز مختصات جغرافیایی شما با استفاده از نیروی پهپادی برادران سپاه جمهوری اسلامی داره برام گزارش میشه😅😂
    ته جهنم همینم مونده زمزمه اهنگ گوش بدم😲😂
    اگه صداتون خوبه یکمشو زمزمه کنید😂
    خوب نیست رحم کنید،جهنم خودش اذیت کنندس😅😂

    به برادران سپاه جمهوری اسلامی بفرمایید مختصات جغرافیایمو گزارش ندن خوش ندارم ...خشن میشمها😝😁😠
    پاسخ:
    یه بار اون قبلنا صدام رو گذاشتم اینجا به نشرم همون ملاک داوری باشه😅😂
    دیگه دستوریه که داده شده نمیتونن امتناع کنن که 
    خخ
    عه صداتونو گذاشتید!نتیجه چی شد؟
    براهمینه فک کنم سوتو کوره وبتون😂
    الان دقت کردم ازسال ۹۴مطلب دارید....اَ دهنم باز موند...چه حوصله ای😁
    اسم کاربریتونم آشنا بودبرام!ولی یادم نمیاد قبلاً کجا ممکنه اسم کاربرتونو دیده باشم😐پیریو هزارتا دردسروآلزایمرو...😞
    یکم از اهنگو زمزمه کنید که برم دیگه😐
    من هرجا پیدام میشه اون پست ووب میشه همش پرحرفی من😖
    پاسخ:
    اره 
    دست رو دلم گذاشتی خواهر پرنده پر نمیزنه خخخخ
    اینجاس حالا داوریش با شما


    اره بابا حوصله داشتیما
    یعنی کجا دیدی شما منو خخخ
    هرچند قدیم دیر به دیر میومدم ولی از 6 یا 7 ماه پیش تصمیم گرفتم از بیکاری واقعی یکم پرکاری کنم اینجا😁
    نه اشالی نداره اتفاقا من مشکلی نمیبینم توش اتفاقا خوشمم میاد😁😁😁
    داشتم خودم میگشتم پیدا نکردم اومدم دیدم خودتون گذاشتید،مرسی🙌😂
    یاد صدا یکی از دوستان مجازی افتادم...صداتون خوبه فقط خیلی خسته طور بود انگار مجبورتون کرده بودن بخونید😁

    از پرحرفا خوشتون میاد؟😂
    خداروشکر جای خوبی برا پرحرفی پیداکردم😅خدا بهتون رحم کنه😐😅

    پاسخ:
    خخخخخ
    اینجا به همه در حد وسعمون کمک میشه 😁😁
    الکی مثلا خواستم جو رو سنگین کنم😅😅😅
    اره دیگه خوشم میاد
    😂😂
    ممنون ازکمکتون😅
    😂
    تا درودی دیگر بدرود😅
    پاسخ:
    گر نروم که هستم گر بروم نیستم 

    خخ
    سلام مومن. جزاکم الله خیرا

    بهترین سه ماه سال از چه نظر؟
    از نظر آب و هوا که بهار بهترینه...
    ولی از نظر زیبائی هر فصلی زیباست...
    گر چه خودم حال و هوای پائیز را دوست ندارم ولی حتی اونم زیباست...



    عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
    یا علی
    پاسخ:
    نه رزمنده جان منظورم این نبود

    تو بهترین سه ماه سالیم یه تیکه هست که ملت میگن(بیشتر فک کنم اونا که مدرسه میرن چون 3 ماه تعطیلن)به نوعی داشتم بهشون تیکه مینداختم😅
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی