!بیگانه ای در خط زمانی متفاوت

...پیرمردی که ساکن اینجا بود،بار سفر بست ولی خب بعد یه مدت برگشت

!بیگانه ای در خط زمانی متفاوت

...پیرمردی که ساکن اینجا بود،بار سفر بست ولی خب بعد یه مدت برگشت

!بیگانه ای در خط زمانی متفاوت

دائما یکسان نباشد حال ما!
امیدوارم که اینجا و خاطراتش رو از یاد نبرید:)



گفتگوی آقای تاسیساتی با خانمش

جمعه, ۷ تیر ۱۳۹۸، ۰۶:۱۵ ب.ظ

+آقا حالم خوب نیست :/

-چرا خو؟!

+نمیدونم تو دلم آشوبه...دلم گرفته!

-وا :/

+وا چیه؟...من میگم دلم گرفته ولی تو انگار نه انگار:/

-فرانسه یا شلاقی؟!

+هان؟!

-میگم پیچ دلت با آچار فرانسه باز میشه یا آچار شلاقی؟!

+ :/

- :)

  • ۹۸/۰۴/۰۷
  • ۲۶۰ نمایش
  • یه بنده خدایی

نظرات (۸)

  • ** گُلشید **
  • واااای چه بامزه:)))))
    پاسخ:
    😁😁😁
  • ℳムみɨsム ..
  • آقای تاسیساتی 😁
    خانومش 😠
    یاد آهنگ انگار نه انگار منصور افتادم:))))
    من بودم همونجا اچار شلاقی رو سفت میکردم زو بینیش و یه دو سه دوری میپیچوندم:) با آچار فرانسه ام میزدم چشاشو در میاوردم تا اون باشه دیگه به جا همراهی نمک نپاشه 😁😁
    پاسخ:
    چقده خشن 😱😱😱😱
    😁😁😁
    تاباشه ازاین آدمای شوخو بامزه:) 
    از نظرمن همسر شوخ گلی از گلهای بهشته:D 


    پاسخ:
    کیه که قدر بدونه😭😭😂
  • معلمی از جنس اینده
  • سلام خیلی خوب بود.
    پاسخ:
    ممنون از شما🙏🏻
    :) 
    شماروشامل میشه؟
    تاجایی که من یادمه تونامه ای به نیمه گمشدتون نوشته بودید اصلا ادم دلنشین وخوش اخلاقی نیستید!:P

    پاسخ:
    به نکته دقیق و ظریفی اشاره کردی شما😂😂
    :) 
    شوخی بود از رو خباثت دخترونم:P 
    شماهم فروتنید نمیشه اذیتامو ادامه بدم:) 
    من برا اذیت کردن خلق شدم که سربه سربذارم فقط:P 
    پاسخ:
    نه بابا چه اذیتی...ما که اذیتی ندیدیم :)
    در مورد فروتنی و اینها هم یه حساب تو بانک ملی شعبه پکن باز کن شما برات شبا کنم یه مبلغی رو😁😁😁
    تشکر،معرفت قیمت نداره که😎😁فروشی وپولی نیست 😁😁😁

    ولی چون فروتنید اذیتمو ندید دیگه😂
    پاسخ:
    پس به قول پدرخوانده یه پیشنهادی میدم که شما نتونی ردش کنی😂😂😂

    بخش دوم رو متوجه نشدم😬
    😁

    گفتید نبابا چه اذیتی...ماکه اذیتی ندیدیم
    گفتم چون فروتنید اهل کل کل نیستید اذیت کردنمو ندیدید:P 
    نگید که باز متوجه نشدید😅😂
    که به توانایی بیانو توضیحم شک میکنم😅😂
    پاسخ:
    نه مشکل از گیرنده بود نه فرستنده...باید شاخکای آنتنم رو تیز تر کنم 😬😂
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی