!بیگانه ای در خط زمانی متفاوت

...پیرمردی که ساکن اینجا بود،بار سفر بست ولی خب بعد یه مدت برگشت

!بیگانه ای در خط زمانی متفاوت

...پیرمردی که ساکن اینجا بود،بار سفر بست ولی خب بعد یه مدت برگشت

!بیگانه ای در خط زمانی متفاوت

دائما یکسان نباشد حال ما!
امیدوارم که اینجا و خاطراتش رو از یاد نبرید:)



وقایع نگاری ای تولد یکی از دوستان :)

يكشنبه, ۹ تیر ۱۳۹۸، ۰۵:۳۰ ب.ظ

موقع فوت کردن شمع...گوشی رو در میارم تا فیلمی بگیرم!

علیرضا: آقا همه فیلم نگیرن دیگه...یه نفر بگیره بفرسته برای بقیه...باقی دست برنن

مهدی: اره به نظرم این بهتره

سید: آره یکی یه چیزی پلی کنه اصن

من:اوکی آقا...حالا کی میخواد فیلم بگیره؟!

علیرضا: من

مهدی: من

سید: من

من: فقط من اضافی بودم یعنی :/

  • ۹۸/۰۴/۰۹
  • ۲۵۷ نمایش
  • یه بنده خدایی

آرزو

تولد

شمع

فوت

کیک

نظرات (۸)

  • ℳムみɨsム ..
  • هر وقت هر جایی هر مهمونی بری همه همینو میگن همیشم خودشون میخوان بگیرن حالا به بهانه های مختلف: من کلاس عکاسی رفتم.... کیفیت گوشیم بهتره...
    بعد تازه باید بعدا صد دفعه م یادشون بندازی برات بفرستن:/ نازم میکنن حالا:/
    پاسخ:
    کلا از اینا :/
  • ♕αяαмεsн♕ ...
  • 😅😂
    پاسخ:
    :))))
  • ** گُلشید **
  • امریست بس طبیعی:))
    پروسه ی زمان بر فرستادن عکس و فیلم برای بقیه از اون بدتر
    پاسخ:
    بله سر اون که قشنگ نصف نرون های عصبی آدم میسوزه 😁☹️
    :)

    پاسخ:
    :))
    سلام مومن. جزاکم الله خیرا


    عوضش از چند جهت، فیلمبرداری صورت می گیره...
    البته میشه دوربین ها را در جهات مختلف ثابت کرد و در عین حال همه در تولد مشارکت داشته باشند....نه اینکه دوربین را برد تو حلق طرف...والا(لبخند)


    حالا کیک خوشمزه بود؟...تولدت مبارک(لبخند)


    عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
    یا علی
    پاسخ:
    سلام رزمنده جان
    خوبی؟! 
    اصن بیا تورو از این به بعد به عنوان مشاور هنری ببریم 😂😂
    ممنون کیکش هم بد نبود ولی اشتباه کردی(احتمالا حواست پرت شده)...تولد من نبودش😬😬
    سره فیلم گرفتنم آقایون با هم کل کل دارن بعد میگن خانومها اینحورن خانومها اونجورن .. یکی فیلم می گرفت یکی یه چیزی پلی می کرد بقیه دست میزدن می رقصیدین مجلس گرم میشد ^__^
    پاسخ:
    والا در حرف هم برنامه ما همین بود ولی در عمل...😁
    ولی همچنان شاید بشه گفت خانوم ها حد اعلای قضیه هستن😁😬😅
  • جناب منزوی
  • خوش که گذشت؟ :)
    پاسخ:
    به به
    ببین کی اینجاس
    جناب منزوی دلتنگ بودیما😁
    بله...جای شما خالی خوش هم گذشت😁
  • جناب منزوی
  • ارادت داریم بزرگوار :)
    خدارو شکر که خوش گذشت :)
    ان شاءالله حال و احوالتون خوب باشه :)
    پاسخ:
    به همچنین جناب منزوی 😘
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی