!بیگانه ای در خط زمانی متفاوت

...پیرمردی که ساکن اینجا بود،بار سفر بست ولی خب بعد یه مدت برگشت

!بیگانه ای در خط زمانی متفاوت

...پیرمردی که ساکن اینجا بود،بار سفر بست ولی خب بعد یه مدت برگشت

!بیگانه ای در خط زمانی متفاوت

دائما یکسان نباشد حال ما!
امیدوارم که اینجا و خاطراتش رو از یاد نبرید:)



روز دختر؟!

پنجشنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۸، ۰۸:۱۰ ب.ظ
با کدوم خاطره یا تجربه روز دختر رو تبریک بگیم؟!خاطره تنهایی کلاس تشکیل دادن در غیابشون...بلاک کردن بعد از اشتباه...نگفتن کنسلی کلاس و بیخودی سر کلاس موندنشون...کمک نکردن بهشون وقتی سر یه مبحث کمک میخواستن...سو تفاهم با شوهر یکی ازشون یا نجات دادن دوتا دختر که گیر کرده بودن ؟!
این آخری غیر دخترای کلاس بودش
  • ۹۸/۰۴/۱۳
  • ۴۰۱ نمایش
  • یه بنده خدایی

نظرات (۲۰)

خیلی متن جنسیتی ای بود! :)
پاسخ:
نمیدونم چرا اینجوری شد!😱😱😂😂

چرا درباره من رو تو وبتون درست نمیکنید😞😞😁
  • ℳムみɨsム ..
  • :)
    پاسخ:
    😒
    سلام
    این الان تبریک بود؟:) 
    نگاه جنسیتی تا به کجا؟تا به کی؟!:| 
    پاسخ:
    نگاه جنسیتی کجا بود😬😬😬
    چشم ها را باید شست...جور دیگر باید دید...و چرا در قفس هیچ کسی کرکس نیست؟؟
    😁😁
    😁😁😁

    این متنی که شما نوشتید هرجورم چشمها رو بشوریم فایده نداره:/ 
    پاسخ:
    نه بابا
    من که قبول ندارم😬
    من اصن خودم اتجمن دفاع از حقوق زنان دارم😂
    الکییییی😮
    مردسالارو انجمن دفاع از حقوق زنان!؟
    الان جا داره بگم بروووووو خودتو سیاه کن😂
    پاسخ:
    اتفاقا حالا اگر بگیم من مردسالارم دقیقا باید انجمن رو داشته باشم
    طنز تلخش همینجاس😂😂
    😁😁😁
    گرفتم...چه انجمنی بشه😁

    ولی دارم فکر میکنم بعنوان یه مدافع حقوق زنان وبتونوتحریم کنم😝
    مثلاً تحریمم مهمه😅😂
    تغییررویه میدیدیا چی؟😒😁😣
    پاسخ:
    حالا شما بیا یه مدت اینجا بگذرون...یه چایی نبات تقدیم کنیم...لباس راحتی بدیم
    بعد اگه ناراضی بودی شما تحریم ها میتونه مارو فلج کنه و شاید بشینیم سر میز مذاکره😁😁
    پیشنهاد وسوسه انگیزی بود😂
    قبول میکنم😅فقط چایی نبات به یکی که داره تو جهنم زندگی میکنه پیشنهاد ندید،ندوس😝شربت لطفا😂😅
    پاسخ:
    جهنم کجاس دقیقا؟
    شربت خاکشیر و تخم شربتی خوبه؟
    جهنم😂 یه جاییه😅

    بعلللله خیلیم عالیه😅
    پاسخ:
    نه بابا من نمیدونستم جاعه که😂😂😂
    ساکن استان های جنوبی هستید؟
    خیلی خب میگم بیشتر شربت از امروز درست کنن :))))))
    عهههه نمیدونستید؟😂😝خوب شد گفتم پس😂
    شما هر آدم خونگرمو خوش مشرب و شوخ دیدید اولین گزینه شک کنید اهل جنوبه😁

    حالا همه زندگیم دست دوستای مجازین
    اذیت کردنم گرفته😂
    یه قانون وبلاگی هست میگه اطلاعات دربرابر اطلاعات...خون دربرابر خون😂

    مرسی بابت مهمون نوازیو شربت😁

    پاسخ:
    پرچم جنوب بالاس✌🏻✌🏻✌🏻
    یا خدا یعنی الان باس چی بگم؟😱😱😱
    بللله😁

    هیچی شوخی کردم:) 



    پاسخ:
    اوووووووووووووووووووووووووووووووووووف
    (عرق سر بر روی پیشانی خود را پاک میکند)
    😂😂😂
    تا درودی دیگر بدرود:) 
    پاسخ:
    راستی یه سوال شما قبلا اینجا نیومده بودید؟
    😊
    سوالا سخت نپرسید دیگه ها😁
    سوال سخت میپرسمها:) 


    پاسخ:
    یا خدا 😱😱😱
    هرچند ما که چیزی برا قایم کردن نداریم😁😁
    اگه چیزی برا قایم کردن نداریداطلاعات کاملتونو تو درباره ی من بنویسید پس:D 
    پاسخ:
    اینو کسی میگه که
    نه آدرسی داره و نه ایمیلی😂😂😂

    متوجه نشدم منظورتونو؟😳
    من باز خنگ شدم😳
    پاسخ:
    میگم کسی این درخواست شفافیت در اطلاعات رو داره که خودش هیچ اطلاعاتی ازش در دست نیست 😂😂
    آها!!
    شوخی بود هرجور راحتید😁
    من همه اطلاعاتمو دوستای مجازیم میدونن!شما هم مثل بقیه
    برید وب گلشید اسم وبشtb‌labkhand هست ازوب گلشید وکامنت شما تویکی از پستاش وب شما رو دیدم
    اونجا پست تولدم هست یعنی سنو سالم بعلاوه ماه وروز تولد
    توپستاش بگردید کلی پرحرفی از من میبینید
    همینطور وب محیصا وفرشته روی زمین که کامنتاشونو دیدم تووبتون
    بچه ها از دوستای خیلی صمیمی وخوب منن:) 
    تا دلتون بخواد تو پستاشون اطلاعات موجوده😂
    پاسخ:
    نقشه ی گنج ترسیم شد:)))
    قدم اول:جمع کردن یک تیم 
    قدم بعدی:تهیه وسایل
    قدم سوم:نمیدونم چرا ولی دلم خواست برم انیمیشن جزیره گنج رو یه بار دیگه ببینم😂😂😂
    قدم چهارم:حملللللللللللللللللللللللللللللللله
    😂😂😂
    دیگه همینی که هست
    اطلاعاتم من باید بامشقت به دست بیاد😎😝

    پاسخ:
    هشتگ نابرده رنج گنج میسر نمیشود!
    😁😁
    احسنت به این همه درکوفهم 😁
    پاسخ:
    🤙🏻🤙🏻✌🏻✌🏻
    چشم منو دور دیدی بنده خدا ؟؟ 
    من همون دختری ام ک مجبورت کردم راجب حقوق زنان یه صحفه! آ چار بنویسی 
    ب من تبریک خاص بگو نا سلامتی رفیقتم !🦶🏻
    پاسخ:
    لطفا پارتی بازی نکنید 
    از تو صف بیرون نزنید😂
    من که اون چیزاییکخ درمورد حقوق زنان گفتی رو یادم نمیاد😂
    یادت نیست 😹ترم یک واسه استادم ارائه داشتم تو رو ابیوز کردم برام نوشتی 😹 رفیق خوبی بودم از اول برات 😆
    پاسخ:
    بیشتر احساس میکنم رفاقت نبوده استفاده ابزاری بوده😂😂😂
    اخه جایی نگو اینجوری حالا فک میکنن یکی فسقلی تر از تو ازت استفاده کرده !
    اصلا رفیق این جوری نداشتی ! داشتی ! 😇😎 اصن باحال! من ازت استفاده نکرده میرزا فقط باعث شدم  قشنگ فکر کنی بنویسی ! مطلب جدید ! در واقع من رفیق واقعی توام ! چون باعث پیشرفتت شدم 😁😁😁
    پاسخ:
    شکل گربه نره و روباه مکار افتادی منو گمراه کنی😂😂
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی