!بیگانه ای در خط زمانی متفاوت

...پیرمردی که ساکن اینجا بود،بار سفر بست ولی خب بعد یه مدت برگشت

!بیگانه ای در خط زمانی متفاوت

...پیرمردی که ساکن اینجا بود،بار سفر بست ولی خب بعد یه مدت برگشت

!بیگانه ای در خط زمانی متفاوت

دائما یکسان نباشد حال ما!
امیدوارم که اینجا و خاطراتش رو از یاد نبرید:)



جناب سعدی به نسیم سحر میگن که...

سه شنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۸، ۰۵:۳۰ ب.ظ

بهار دیده ی من نیست جز که عکس رخش                                            تلطفی بکن و عکس آن بهار بیار

ز بهرِ روشنیِ چشم کز رخش دورَست                                                    غبار ازان طرف و گرد از آن دیار بیار

من آن حدیث که گفتم نگاه دار و ببر                                                        هر آن جواب که گوید به یاد دار و بیار

در انتظار تو سعدی همیشه می گوید                                                     که ای نسیم سحر بوی زلف یار بیار

بعد استقبالتون از حنجره طلاییم مناسب دیدم اینم روخونی کنم براتون تا روحتون به فنا بره😅😂

 

راستی برای خوندن کل غزل اینجا رو بزنید :)

  • ۹۸/۰۴/۲۵
  • ۶۴۹ نمایش
  • یه بنده خدایی

نظرات (۱۰۶)

مطالبتون خیلی جالبه

لطفا به ما هم سر بزنید اگه مایلید تبادل لینک کنیم خبرم کنید خوشحال میشم

پاسخ:
خیلی ممنون از لطفتون
یه سرکی که وبتون زدیم ولی چشم انشالله سر فرصت یه سر حسابی میزنیم بهتون😅😂
  • ♕αяαмεsн♕ ...
  • سعدی شیرین سخن کجا و ......😁
    پاسخ:
    و یه بنده خدا ی بلبل حنجره😅😅😅
    به به چقدر غزل قشنگی:)

    پاسخ:
    بله دم جناب سعدی گرم با این غزلشون😅
    ممنون که به ما سر زدید 😁
    خواننده سرما نخورده احیانا؟
    پاسخ:
    نخیر
    خواننده کلا خستس😅😅
    :) 

    غزل قشنگی بود:) 
    صداتونم خوبه ولی یه کلاس دکلمه وشعر خونی باید پیش من بیاید:P 

    به آرام گفتید خواننده کلاً خستس!نکنه خواننده شیرازیه؟:) 
    پاسخ:
    ممنون:)

    کلاس دکمله هم برگذار میکنید شما؟!😅😅

    با اینکه خواننده شیرازی نیست ولی شیرازیا رو دوست داره😂😂😂
  • ℳムみɨsム ..
  • 😊
    خسته !😁
    پاسخ:
    ؟!؟؟؟؟؟؟؟!؟؟؟!؟؟؟
    اول اینکه دکلمه نه دکمله😂
    بعدشم یه بار اومدم تو مجازی کلاس بذارما اگه گذاشتید😟😂
    نبابا منو چه به این حرفا
    من صدا خودم صافکاری نیاز داره😂
    بااحساس خوندنمم زیر صفره
    خواستم کلاس الکی بیام😳😂

    بایدم شیرازیا رو دوس داشته باشید روحیتون بهشون میخوره😁
    پاسخ:
    همینجا سطح کلاس خودمم مشخص شد😂😂😂
    (من کلا اشتباه تایپی دارم چون تند میتویسم)
    پس به اجتماع بدصداهای بی احساس خوش اومدید😅😅
    خخخ
    حالا بهش زیاد توجه نکرده بودم ولی شاید اره😁😁
    😂😂😂

    پاسخ:
    گوینده و شخصیت شناس بزرگ قرن ٢١😅😅
    کیو میگید؟
    😂

    پاسخ:
    خانومِ محیا دیگه😅😅
  • ℳムみɨsム ..
  • لبخند زدم 😊
     ابهام داره؟!؟!
    پاسخ:
    لبخند از بهر چه؟؟
    خخ
  • ℳムみɨsム ..
  • از بهر زیبایی شعر سعدی
    پاسخ:
    اوووووو
    فک دیگه کردم😁
  • ℳムみɨsム ..
  • :)
    :(
    پاسخ:
    :/
    بروووو بروووو خودتون مسخره کنید😂
    حیف حالم گرفتس وگرنه خشن میشدم:D 
    پاسخ:
    نوع جمله ی استفاده شده باعث شد بفهمم شما زبان شناس بزرگی هم هستید😂😂

    ای بابا درمان حال گرفته ی شمت یکی از پستای همین وبلاگه با عنوان حال خوب کن فوری😁😁
    😂😂😂

    حالا حال خوب کن فوری از کجا پیدا کنم😅
    شتر با بارش تو وب شما گم میشه انقد که مطلب داره😳😅
    پاسخ:
    خیلی دلتون بخواد
    وبلاگ به این وزینی و فوق العاده ای😂🤪

    http://saeedhouse.blog.ir/1397/08/14/حال-خوب-کن-فوری
    بامحیصام با مهربونی رفتار بنما😒
    ازاین شکلکا:/  نبینم براش بذاریدها وگرنه خشن میشم:D 
    من یه محیصا بیشتر ندارم خیلیم دوسش دارم😍
    گفته باشم😒😁
    پاسخ:
    خودش رفت به من چه اصن😬😂😅😂
  • ℳムみɨsム ..
  • محیا عزیزم😍 مگه اینکه تو و گلشید منو دوس داشته باشین😢 میبینی اینجام اذیت کردن😓 هی میگمااا برم بعدا دلم نمیاد😞
    منم یدونه محیا جون گل بیشتر ندارم💐💐💐💐
    پاسخ:
    #انجمن_خواهران😂😂

    حالا بیخیال ناراحتی خوب نیستا😁😁
    مگه من گفتم بده؟
    گفتم مطالبش زیاده:) 
    دستتون دردنکنه بامزه بود واقعا خندیدم:D 
    پاسخ:
    خخخ
    گفتم قبل درمان پیشگیری کنم بهتره😂😂

    خواهش میکنم امیدوارم بهتر باشید ولی خشن...😂
    عزیزم تا منو گلشیدو داری غم نداشته باشه ،عشق خودمون دوتایی😍😘

    هرکیم گفت بالا چشمت ابرویه سوت بزن خودم بیام ببافومش😁😂اقاسعید حله الان😁مگه نه اقا سعید😣😠😬😒😂
    از گل نازک تر به محیصا کسی نباید بگه😁😒
    پاسخ:
    احساس میکنم اگه نگم ناحله با مینی بوس فردا صب جلو خونمونید😂😂😂
    انجمن خواهری😎😂

    ممنون که حاضرید خشن باشم ولی ناراحت نباشم:) 
    خدا عشق پولدارتونو براتون نگه داره😂
    پاسخ:
    نگهداره به کنار
    پیداشم کنه😂😂
    آره دقیقا درست احساس کردید😂😂😂
    پاسخ:
    ولی با این حساب میگم ناحله😂😂😜😜
  • ℳムみɨsム ..
  • میدونم ناراحتی خوب نیس...

    محیا
    شمام جفت عشق منید.. بباف این آقا سعیدو هی اشک منو در میاره:(
    پاسخ:
    من؟!
    شیب؟!
    بام؟!
    اشک؟!
    یا خدا😱😱😂😂
    اشکتودراورده😟😟😟
    بهشون  میاد مهربون باشن که
    ولی چون  تو میگی میبافمش😂با میل بافتنی چطوره؟😂😳
    پاسخ:
    من تا وکیلم نیاد حرفی نمیزنم😂😂
    آقا سعید😒
    حساب کار باچپ چپ نگا کردنم اومد دستتون یا خشممو بیشتر کنم؟😒
    😂
    پاسخ:
    نوچ😅😅😂
  • ℳムみɨsム ..
  • نمیبینی هی :/ میزاره‌؟ صد بار گفتم به اهالی بیان من از :/ بدم میاد 😤
    میل بافتنی نرود در سنگ! از اون سوزن گنده ها که تشک میدوزن لازمه!😁
    پاسخ:
    این حرفا توطئه ای بیش نیست😅😁
    کیک شللاتی که دوست دارید میخرما
    جان من کوتاه بیا😂😂😂😂😳
    الان دل نازک شدم هرکاری میکنم خشن نمیتونم بشم:( 
    خودتون کوتاه بیاید جبران میکنم😂😂😂
    پاسخ:
    اگه داستان کیک شُلُلاتی واقعیت داره که کوتاه میام پس😂😂😂
    الان دارم با کیک شکلاتی گولش میزنم به موقع با سوزن لحاف دوزی میدوزمش😤😠😁😁😁😁
    پاسخ:
    یعنی دروخ میگفتی؟!😢😢
  • ℳムみɨsム ..
  • محیا 😂😂 راستی میخوام دیگه وب نیام کلا اینستامو که داری اگه خواستیی تلمم میدم دیگه اینورا افتابی نشم..
    هعی یوزگار من برم تا باز نزدنم😁😁
    پاسخ:
    عه راستکی؟!

    کی میخواد بزنتت؟!🤔🤔
    آره اره دلوخ گفتم😂

    محیصا😟
    اگه خودم قصد غیرفعال کردن وبمو نداشتم میگفتم نرو...ولی هرجور صلاح میدونی
    روبراه شدی برگرد باز منم همینکارو میخوام بکنم
    آیدی تلگرامتم برام بفرست😘
    بزن تا نزننت😁
    البته یکی اینو میگه که فقط داره چپو راست میخوره:( 
    پاسخ:
    عه همه میخوان برن که :/
    منم پس جمع کنم و برم😢😢
    منم تلگرام و اینستا میخوام حالا که اینجوریه اصن😂😂😂

  • ℳムみɨsム ..
  • اره راستکی، مگه اینکه وب خودم پیام بدن واجب باشه جواب بدم:(
    چمیدونم لابد یه بنده خدا😖
    پاسخ:
    حالا شاید یکی پیام داد
    توی خط دوم قشنگ اهمیت ویرگول مشخص میشه😅😅
    نه شماتو سرای سالمندانتون بمونید 😅
    تلگرامو اینستا اَخه بده برا شما خوب نیست😂
    پاسخ:
    سرای سالمندان☹️😁😂

    چرا برا من بده؟!😅😅
  • ℳムみɨsム ..
  • خدافظ..
    پاسخ:
    کجا خو؟!
  • دُچـــار ..
  • آوازم میخونید؟  :)
    پاسخ:
    اون توانایی رو گذاشتم واسه وقتی که بخوام اشخاصی رو از لحاظ اعصاب نابود کنم😅😅

  • ℳムみɨsム ..
  • خونه اقا شجاع 😁
    وب خودم:)
    پاسخ:
    نیگا تورو قرآن اینو🤦🏻‍♂️🤦🏻‍♂️
    چونکه زیرا به دلایل مختلف:P 
    دارید تلگرام اینستا که:/ 
    برید اینستا وتلگرام کی میگه نرید وُلا:P 

    من فکر میکردم دُچار پسره
    اخه یه بار براش نوشته بودید دچارجان:) 
    منم فکرکردم پسره که پسوند جان داره:) 
    رفتم وبش با ذهنیت پسر بودنش داشتم متناشو میخوندم😳بعد فهمیدم دختره😅
    پاسخ:
    اون سه خط اول رو که متوجه نشدم
    درمورد دچار هم فقط میتونم بخندم😂😂😂😂
    حالا کجاش فهمیدید دختره؟!😂😂
    گفتید اصن شما هم تلگرامو اینستا میخواید.گفتم بده اَخه
    گفتید چرا؟شوخی کردم گفتم چونکه زیرا به دلایل مختلف
    بعدم ادامه دادم که دارید اینستا وتلگرام که استفاده کنید😛
    چیشو متوجه نشدید؟😟

    به چی میخندید؟😐
    ازمتناش فهمیدم دختره😐
    دختر نیست؟
    😳😳😅
    پاسخ:
    من اصن علاقه ای به فهمیدن این کامنت ندارم😅😅😅
    چرا فک کنم دختر باشه😅😅
    دچار اگه اومدی اینجا و کامنتا رو دیدی خودت شفاف سازی بکن😅😅
    ای بابا😳😅

    دختره بابا😂الکی به شک انداختید منو😅
    من نصف بیشتر متناشو یه شب خوندم😁

    پاسخ:
    خخخ
    اینم از کمی اذیت کردن ما😅😅😂
    ویییی چقد حرف زدم😯
    بدرود:) 
    پاسخ:
    نه بابا این کجاش چقد بود؟؟
    خیلی هم عالی بود😁😁
    اینم برا دوستتون محیصا بفرستید: :/
    😂😂😂😂😂
  • ℳムみɨsム ..
  • چیمو نگا کنه؟! مگ من چمه؟!
    به حساسیت من میخندی هنوز؟!
    من دیگه اگه اینجا نظر دادم😁
    بدغود:)
    پاسخ:
    بدغود؟!
    حساسیت؟!
    کامنت؟!
    ☹️
    اگه کیک شللاتی براتون خریدم:/ 
    حالا هی ازاینا:/ بذارید برا محیصا😕😁

    لفتم دیگه لفتم😳
    پاسخ:
    کاربر محیصا فعلا در فضا معلق شده 😁☹️
    کیک شکلاتی رو دیگه نمیخوام😢
    خدانگهدار
    به امید دیدار :)
  • ** گُلشید **
  • شعر بسی زیبا بود:)

    صدا بسیاااااار خسته😂😂
    الان شده همون فتانه ۶۵ ساله😁😂

    باز که به انجمن خواهری ما خندیدید😅
    پاسخ:
    شعر که دست جناب سعدی رو میبوسه😁😁
    خستگی کاریه که از دستم برمیاد😅😅
    فتانه ولی دلش جونه😎😎
    غلام جان دنبالم نیا که اسیر میشی😂😂😂

  • ** گُلشید **
  • دلت همیشه جوون باشه :)

    چشم نمیایم دنبالت😅
    شما فقط رو افزایش جذب جهانی کار کن😅😅
    پاسخ:
    ممنون شما نیز
    اره روش دارم فکر میکنم
    میخوام حتی یه سیگنالایی به فضا بفرستم😂😂
  • ** گُلشید **
  • 😂😂😂
    تو رو خدا یکمی هم موقعیت برای بقیه بذارید😅
    پاسخ:
    بقیه یا میان تو تیم من یا دیگه تلف میشن😂😂😂
    سلام 
    خوبه شعرای سعدی رومیدوستم 👌👏👏👏

    صداتونم هعععیی بدک نبود 😂😆😆
    پاسخ:
    سلام
    پس شما یک عدد نازک دلِ سعدی دوست هستید :)))
    امیدوارم صدام به دل نازکتون ترک وارد نکرده باشه😂😆😂😆
    شما اگه میدونستید غلام چققققد خوشگله خودتون اسیر میشدید😆😂

    الکی هم پز سیگنال ندید ما که ندیدم وُلا😛
    #انجمن زدن تو پَر پسران😆
    پاسخ:
    سلام بر خانوم محیا
    خوبه که هنوز هستید پس:))
    البته از اون نقاشیه یه فکرایی کرده بودم 😂😆
    بنده سینگلم مث یه عقاب تنها که بالای یه کوه زندگی میکنه😂😂
    هشتگ برادران پیروزند:))
    سلامم یادم رفت😆
    ولی مهم نیست😆😆😅
    پاسخ:
    عجب...
    پس مهم نیست:/
    کد برخورد فیزیکی را در وبلاگ اجرا میکنهد:)))))
  • ** گُلشید **
  • محیا خدا خفت نکنه😂😂😂غلام چقد خوشگله😂😂😂😂😂😂

    آقا سعید مگه نقاشی چش بود هاااان؟؟

    ای واای روم سیاه منم سلام یادم رفت😅
    ولی عیب نداره فدای سرم😅😅😂به سبک محیا😂
    پاسخ:
    نقاشی چش نبود گوش بود😂😂😂😝😝😝
    دیگه سلام نکردن کاریه که ازتون برمیاد لابد😅😅😂

    من یوهویی میرم😆😅
    البته ایندفعه خیلیم یوهویی نشد😐

    نقاشیم😆اره باهوشیدا 
    البته نقاشی منم خیلی خوب بود😆😅😂

    عقاب تنها😅😂

    پاسخ:
    حالا شاید یهو دیدیم که نرفتید و موندید اصن :))
    اره هرکسی نمیتونه نقاشی بکشه:))
    عقاب تنها رو یه جوری ادا کنید که ابهتش بیان بشه😅😂
    باشه بابا نزنیمون
    سلام سلام صدتاسلام به اقا عقاب مهربون😂
    پاسخ:
    سلامی به گرمی گل های افتابی 
    به خانوم دست و پا زرشکی :)))))
    گلی
    غلام خییییییلی قشنگه😆😆😆😍😍😍😍😘😘😘
    پسر بودم قطعا میگرفتمت😅😂
    از تونقاشی معلوم بود تو بوری دیگه😉😁
    پاسخ:
    این کامنت همه ی حالات ممکنه از ترس تا عشق و طنز رو داشت😅😂😅😂😅😂
    گلی اگه برگشتم میگم اصلا همین اقا سعید گپ بزنه
    هوار بشیم همینجا،نظرته؟😆😅
    پایه حرف زدنه
    خوش اخلاقم هست
    فقط وبش یکم پیرمردیه دیزاینش😆که اونم میگم تغییر بدن احساس راحتی کنم😅😂

    وب آقاسعیده
    ازتو نظر میپرسم😳😳😳😂
    پاسخ:
    نه راحت باشید ببرید و بدوزید برای هم...
    اصن یه امکان میذارم بتونید به هم نظر خصوصی بدید 😅😂😅😂

    خیلی هم خوبه که پیرمردونست...اغلب کنترل اینجا رو پیرمرد درونم بر عهده داره😆😆😍
  • ** گُلشید **
  • قا سعید آفرین دقیقا کاریه که از دستمون برمیاد😆😆

    محی حالا ایندفه تو جای اسی بور بور راه بنداز😂😂
    پسر بودی منم زنت میشدم😍😍😂😂😂
    پاسخ:
    زندگی ای پر از پیچیدگی و احتمالات 😂😂
  • ** گُلشید **
  • محی چی بگم والا
    هرچند اینجا هم کلش واس ماست😆
    اما من کلا نمیخوام دیگه تو هر گپی برم
    پاسخ:
    نه بابا کلش واس شما شد یهویی :/

    حالا درمورد اینجا بد قضاوت نکنید یه چایی نبات میدیم بهتون دلتون صاف میشه وا😅😅
    خانوم دست کِرمی هستم درحال حاضر 😅

    نه میرم میرم ماندن دلیل میخواهد
    ومن دلیل هایم را از دست داده ام
    اه خدای من زندگی بسیار بامن نامهربان است😝😅
    خواستم احساسی بشه ،شد؟😅😂


    اون کامنت همش عشق بود😍
    انجمن خواهری ما خیلی قویه تفرقه توش اثر نداره😆😁
    پاسخ:
    بعد از اون چن خط مثلا احساسی باید بگم که:
    آنه...تکرار غریبانه روزهایت چگون گذشت؟😂😂😂

    مثکه این مرغه یه پا داره که اونم رفته کرمی کردتشون😂

    انجمن خواهران محکوم به شکست😂😅😅
  • ** گُلشید **
  • این انجمن اسمش انجمن خواهران عاشقه😂😂
    آقا سعید مدیریت اینجا رو هم میدادید به ما خیلی خوب میشد😂😂
    پاسخ:
    مدیریت اینجا آخرین سنگره :)

    تنها چیزی که روش مالکیت دارم😅😂
    اینجا رو از دست بدم دیگه چیزی ندارم در زندگی😅😂😅😂
    گلی😅😂
    من مگر پسر باشم یکی بگیرتم😂😂
    بوری دیگه😅

    اره اینجا کلش واس ماس
    ۴سال وب دارن
    یکی وبشونو اینجوری که من ترکوندم از کامنت نترکونده
    انقد مردم ازارم والبته متفاوته😆😂
    حالا میرم برمیگردم بعد یه فاصله شایدنظرت عوض شد😅
    پاسخ:
    خخخخخ

    احساس پیری کردم با دیدن 4 سال وب داشتن نمیدونم چرا😂😂😂😂
    نه بابا اگه اینجا رو زده باشم که خودم توش باشم و کسی حرف نزنه و کامنت نذاره که اصن باید بپرسم خب چرا اینجا رو زدم😅

    آقا سعید شما که همون اوایل از بدو ورودم تو آزمون دستو دلبازی رد شدید بیشتر ازاین به رو نیارید😆😂

    بله کاملاً مشخصه کنترل اینجا دست پیرمرد درونتونه😂
    پاسخ:
    رد شدم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    کجاش رد شدم

    فک میکردم قبول شدم که 😂
    پیرمرد درونم داره لبخند میزنه 😆😂
  • ** گُلشید **
  • حالا یهویی یا غیر یهویی دیگه اینجی کلش واس ماس😆😆
    با چای نبات هم دلمون صاف نمیشه
    حداقال یه کیکی پیتزایی چیزی😁حالا شاید صاف بشه😂

    محیا همینو بگو وبشونو داریم میترکونیم ناراضیم هستن😉
    پاسخ:
    من یه کیکِ شُلُلاتی از خانوم کِرِمی طلب دارم اون میتونید بگیرید پنجاه پنجاه بخوریم که دل همه صاف شه😂
    نه بابا ترکوندنی در کار نیست :)))

    تکرار غریبانه روزهایم داره خیلی سخت میگذره😢😢😢

    مرغ یه پا داره کِرمی😂😂😂😂😅

    خییییر شکست اصلا برا ما معنا نداره
    پاسخ:
    باس بگم که شما خیلی وقته که شکست خوردید خانوم کرمی😂😅
    خب منم همینودارم میگم چهارسال وب زدید که یه روزی من پیدام بشه بترکونمش دیگه😆😅😂
    پس واسه خودم 😆😂
    پاسخ:
    بذا بگردم دنبال عصام بیام یکمی خشونت فیزیکی به کار ببرم😅😂😅😂
  • ** گُلشید **
  • آقا سعید از کیسه ی خلیفه میبخشید.
    قبول نیست 
    اصلا ما کیک دوس نداریم پیتزا میخوایم😅
    پاسخ:
    خب پول کیک رو خانوم کرمی بدن پای پیتزا که ما هم یه صرفه ای ببریم😅😅
    نه تو ازمون دستو دلبازی رد شدید.من هروبلاگی رفتم گفتن وب خودتونه
    شما گفتید اصلا حرفشم نزن مال خودمه😂

    دیشب که گفتید کیک شکلاتیو نمیخواید که!😟
    پاسخ:
    اهان اگه اینطوریه که بهتر که رد شدم😝😝
    میتونم یه وبلاگ بزنم کلیدشو بدم بهتون توش بچرخید یکم😂😂

    دیگه نظرم عوض شد چون شما داشتید دیشب دروخ میگفتی😂
  • ** گُلشید **
  • ما شکست ناپذیریم
    کاری نکنید انجمن خواهران خشن راه بندازیما😂

    یاد آقا احسان افتادم محیا 😅میگفت با عصا میخواد بزنتت😂😂
  • ** گُلشید **
  • نه دیگه کلیه ی خرج و مخارج باید به عهده ی شما باشه😁
    پاسخ:
    غریب گیر آوردید پس 😂😂
    پولدارا شمایید اونوقت من دست تو جیبم کنم؟ :/
    اوهوم هستم یک‌عدد نازک دل 😛😜
    سعدی وحافظ وشهریارمیدوست 😋😋
    فعلا که دل نازکم از شنیدن صدات ترک‌برنداشته 😆تا ببینیم چه شود در آینده 😃😃
    پاسخ:
    البته یک عدد نازک دل وی پی ان زده 😂😂😛😜

    خوبه که شعر دوست دارید والبته نه هر شعری😂😛

    پس باید یسری کار کنم که ترک برداره چون اینجوری کیف نمیده 😅 😅
  • ** گُلشید **
  • نه آشنا گیر آوردیم😂
    همیشه پولدارا خرج میکنن یبارم غیرپولدارا😂😂
    پاسخ:
    من نهایت توانایی پرداخت هزینه نی های نوشابه هست😂😂😂😂
  • ** گُلشید **
  • از قدرت جذبتون استفاده کنید خب😆😆
    پاسخ:
    اگه مسئول صندوق دختر بود که باشه حتما ولی اگه پسر بود چی؟؟
     😅 😅 😅
  • ** گُلشید **
  • نکنه انتظار دارید ما از قدرت جذب استفاده کنیم؟😅

    دیگه اون مشکل خودتونه یه جایی پیدا کنید کارتونو راه بندازن😂
    پاسخ:
    پس باید بگردم فست فود های صندوقدار دختر پیدا کنم در سطح شهر😂😂
    😂😂😂
    عصا؟!
    یه بار آقا احسانم همچین تهدیدم کردن😂
    اخه به ایشونم میگفتم پیرمرد😂
    گلی😂منم یاد آقااحسان افتادم
    خدایی اخلاقم باهمه یکیه
    دیالوگایی که استفاده میکنم یکیه
    پسرایی که باهاشون شوخی میکنم اخلاقا مشابه دارن اینه حرفای مشابه میزنن بهم😂

    آقاسعید من اصلا شمارو نمیشناسم😛
    گلی بیا بریم باهم پیتزا وکیک شللاتی هرچی بخوای به حساب من😁😘


    پاسخ:
    نمیخواستم اینو بگم ولی احسان اسم سازمانی نهاد قبلی ای بود که براش کار میکردم😂😂
    منو نمیشناسید ؟  :/
    منم بازی خو 😂😂
    نازک دل خوش اومدی عزیزم وبلاگ خودته😊😍

    گلی خوب رفتم تو جلد مدیریت؟😎😂😂😂
    پاسخ:
    رفتید یار آوردید ؟؟؟؟؟؟
    😎😂😂
  • ** گُلشید **
  • نازک دل جان منم به عنوان معاون بهتون خوشامد میگم
    محیا جان مدیر جدید این وبلاگ هستن و منم معاونشون😆😆
    پاسخ:
    من کلا حرفی ندارم 😅😂😅😂
    نازک دل جان گول اسماشون رو نخور
    یک عدد غلام و یک عدد اژدر پشت این ای پی ها نشستن
    😂😂
    سازمان نهادقبلی؟😅😂

    آخی دلم سوخت باشه شماهم بازی ولی کیکو پیتزا باخودتون😂
    پاسخ:
    اره دیگه من یه جاسوس خفن هستم که پیمانکاری با نهاد ها کار میکنم😅😂😅😂
    من پول ندارم...یکی مسئولیت منو قبول کنه 
    😅
  • ** گُلشید **
  • محیا جون باشه عزیزم
    وعده ی بعدی هم مهمون من
    اخه نکه هردومون میخوایم وزن اضاف کنیم:)
    این سعید کاربر جدیده؟؟ تو وب تو چیکار میکنه؟ نمیشناسمش😂😂
    پاسخ:
    اگه کاربر 4 ساله جدید محسوب میشه که...
    دارید منو به اعمال واکنش سخت ترغیب میکنید کم کم 😂😂😂😂
    وی پی ان زده 😆😆😆😂😂😂

    سلام محیا 🙋
    سلام گلشید 🙌
    پاسخ:
    نه درستش این بود به غلام و اژدر سلام میکردی نازک دل جان😂😂😂😂
    گلی😂😂😂
    قربونت😘
    اره کاربر جدیده بذار راحت باشه بچه خوبیه😂😅

    پاسخ:
    ظیطمسنطمکسحخنقبهتهنمخیثحسصظشهثنقتب😂😅😂😅
    اقا سعید فک کنم رفت توافق از دست ما😂

    خدایا شکرت
    حکومتم ازهمین لحظه آغاز شد
    کلیلیلیییییی😂
    پاسخ:
    من همینجام تو آخرین سنگر با مهماتی به اندازه حداقل 1000 روز  😂😅😂😅
    من فکر  کردم بنده خدا صاحب اینجاس
    نگو مهمون بوده پس 😜👅
    پاسخ:
    نه درست فک کردی...
    یه ویروس کشی کنم همه چی حل میشه😂😅😂😅
  • ** گُلشید **
  • محیا آره فکر کنم خودش انصراف داد😂

    نازک دل😂😂😂عاشقتم یعنی😂😂
    پاسخ:
    من اینجام (با اکو خونده بشه)


    اسم حکومت جدید چیه قربان ؟ چوسان قدیم 😂😂
    پاسخ:
    😂😅😂😅

    اینا طاغوتین نازک دل خودتو به اینا گره نزن که دیدی یهو اعدام شدی😂😅
    اره عزیزم مهمونه😂

    توهم سِمت میخوای بهت بدم؟
    توهم معاون دوم اینجا😍
    😂
    قلمرو دخترونه شد
    هورااا😆
    پاسخ:
    زهی خیال باطل😆😆
  • ** گُلشید **
  • نه عزیزم
    امپراطوری خواهران😂😂
    پاسخ:
    نیومده شکست خورده 😎😎
    حله 👍
    قربان می خواید درباره این بنده خدا تحقیق کنم 😂😂😂
    پاسخ:
    داری راه اشتباه رو میریا...یکم بیشتر فک کن😂😂
    احسنت گلی 😂
    عجب اسمی😂
    اره همین امپراطوری خواهران عالیه😅😂


    آقا سعید نه والا نیرو جدیدو خدا رسوند😁😅
    بسکه دلم پاکه😅
    پاسخ:
    اینجا تا ابد با نام دلخواه سعید باقی میماند 😎😎
    ما بیدی نیستیم که با این بادا بلرزیم😂😂
    اره عزیزم تحقیق کن اگه مشکلی چیزی بود بلاکش کنم دیگه نیادش😳😳😳😂
    پاسخ:
    هموطن،سنگ پایت😳😂
  • ** گُلشید **
  • بلاک😂😂😂

    آره اگه اذیت کرد بلاکش کن😂

    من دیگه لفتم
    تا درودی دیگر خدافظی😃
    پاسخ:
    اینه...اشرار و مزدوران خود فروخته از ترس جان خود گریختند😂😂😂😂
    نتیجه تحقیقات
    نامبرده کسِ مهمی محسوب نمیشود
    واز جانب وی هیچ خطری ما را تهدید نمیکند 
    درباره مهمات:
    خالیبندی بیش نبود 
    وی فقط یک عدد خودکار آبی روبه اتمام دارد 
    تامام 😂😂😂
    پاسخ:
    نازک دل جان از تو بعید بیوفتی به دام این مزدور ها😂😂
    بیا اینجا بهت حقوق مزایا میدم حالشو ببری :))
    خودتو حیف نکن 😂😂😂😂
    من برا پسرا ادامس خرسی م نمیخرم چه برسه به کیک وپیتزا😝😂

    رو کن ببینم اعمال واکنش سخت چیه؟😏😂

    اژدرکیه؟😛
    باورکن دخملم ،میخواد بترسونتت تفرقه افکنی کنه😅😂
    پاسخ:
    اگه لازم باشه عکس اژدر و غلام رو توی یکی از جلساتشون برای شروع حملات برنامه ریزی شده رو منتشر میکنم تا هویت واقعیشون مشخص شه😂😂

    حالا برا من بخر...چی میشه خو؟
    آسمون به زمین میاد یا کرمی هات پاک میشه😂😂😂😂
    مرررسی از تحقیقاتت😂😘پس بذارمش باشه ازاری نداره😂

    خلاصه خوش اومدی وبلاگ خودته هروقت دلت خواست بیا اینجا من نبودم همین بنده خدارو جا من اذیت کن
    فقط موهاشو نکشی که خودش داره کچل میشه😜😂
    خوشحال شدم از اشنایت عزیزم😍😘

    گلی خدافظی عزیزم😘
    منم برم
    آقا سعیدببخشید بابت شیطنتا

    تا درودی دیگر بدرود
    پاسخ:
    خخخ

    دارید هوایی میزنید افتضاح شکستتون رو جبران کنید😂😂

    نه بابا شیطنتی نبود که اومدید یه اقدامی کنید ولی شکست خوردید و رفتید😂😂
    به امید دیدار شکست خوردگان😂😂
    باشه 
    حقوق ومزایا رو مشخص کن
    قسط اولو بریز به حساب تا ببینم چی پیش میاد 😆😆
    پاسخ:
    از کجا بدونم خیانت نمیکنی؟😂😂😂😂

    تا درودی دیگر
    بودورود ✋😂
    پاسخ:
    دورود...دورود...دورود دورود دورود
    از هیچ جا...
    من حزب بادم 😂
    هر طرف بهتر ساپورت کنه همون ورم 😂😂
    پاسخ:
    تو هم توانایی مزدور شدن رو داری پس😂😂
    فک کنم بدرد بخوری...یه پیشنهادی بهت میدم که نتونی ردش کنی😂😂
    اول اینکه اقدام نه اغدام😂
    دوم اینکه تووبم زیاد شیطنت نکنیدا تا برگردم
    ببینم کی از رو میرید😝😂

    شما پول داری کیک شکلاتی بخر براخودتون
    نمیخوادنیروی مارو گول بزنی وعده حقوقو مزایا بدی😂

    نازک دل گولشو نخور کامنتا بالا رو بخون نوشته پول کیکم نداره:P 


    بدرود
    :) 

    پاسخ:
    اولا داستان چیه؟😝😂
    دوما هرکاری یخوام میکنم😝😂
    سوما پول نازک دل از منابع دولتی تخصیص داده میشه پس من نگرانی ای ندارم😂
    چهارما به امید دیدار :)
    توانایی وطاقت هر کاری 😂

    منتظر پیشنهادت میمونم😉
    پاسخ:
    چنتا صفر داشته باشه؟
    بدجنس😂😂😂
    خودتون میدونید داستان چیه😣😂
    به امیددیدار
    پاسخ:
    یو هاهاهاها 😝😂
    من بیشترین واحد پولی که دیدم ۵۰۰۰۰هزاری بوده 😂😂😂
    از صفرا زیاد سر در نمیارم 😕😞
    مشتی حساب کن😂😂هر چی کَرَمته 😆
    پاسخ:
    پس بیا که یه قرارداد خوب بستم برات برو صفا کن 

    سر هر ماه پول میاد تو حسابت😂😂
    سر ماه نزدیکه ها 😂😂
    حساب ما چی شد پَ😎
    پاسخ:
    بذا سر ماه بیاد اونوقت بپرس مردک/زنک :)))
    مردک 🤔😝😝
    زنک 😨😨😨
    خانم ، خانم ، خانم ، خاااااااااانمممممم😒😒
    شیر فهم شد 😑😑😑😑
    پاسخ:
    باشه عاموووووووووووووووو

    خانوم خانوم خانوم خانوم😂😂
    بعد از تفکر زیاااااد به این نتیجه رسیدم که شراکت وهمدستی با شما از بیخ وبن اشتباه میباشد 
    فلذا مایل به ادامه همکاری با محیا وگلشید میباشم 👅😆😆
    پاسخ:
    نازک جان شما با این کار نشون میدی که نازک نیستی به هیچ وجه😆😂😂
    اتفاقا به اهداف شومت رسیدی 😝بالا گفته بودی که کاری میکنی دلم ترک برداره 😢برو خوشحال باش که دلم ترک برداشت با اون لحن ونوع سخن رانیت 😭😭
    مردک /زنک 😢😢😢
    خیلیم نازکم 😋😋😋
    اوهووووم نازک‌ِنازک‌🙈🙈🙈

    پاسخ:
    اگه ترک برداشتی که خوبه دیگه😝😝😝
    باشه بابا اصن تو نازک تری نازک دنیا که وی پی ان میزنه😆😂😂
  • غریبه آشنا A
  • قشنگ بود به به😃
    پاسخ:
    به جناب سعدی کولاک کردن خانومِ غریبه آشنا A 😅😅
  • غریبه آشنا A
  • اون که بـــــله...😄
    ولی ی بَه هم ب غزل سرا تعلق میگیره😃

    اووووه چقدر طولانی!!!😧😧
    همون آشنا بگید کفایت میکنه😅
    پاسخ:
    دو خط اول نیاز به زیرنویس فارسی داره برام😅😅😅
  • غریبه آشنا A
  • واقعا نامفهوم بود؟!!🤔🙄

    خب گفتم به به 
    گفتیم ب جناب سعدی کولاک کردن
    منم گفتم اون که بله ولی ی به به هم ب شما که لطف کردید و غزل خوندید مستفیض شدیم😃

    امیدوارم مطلب رو رسونده باشم😅😅
    پاسخ:
    اهان

    الان افتاد😅

    البته کار خاصی نبود...کمتری کاری بود ک از حنجره مخملیم بر میومد😅😅
  • غریبه آشنا A
  • خب خدا رو شکر😃

    دفعه بعد خواستید بخونید قبلش نوشابه بخورید قشششششنگ حنجرتونو جلا میده😉😅😅😅
    پاسخ:
    پس برم یدونه از این خانواده ها بگیرم امشب میخوام یکم از حنجرم استفاده کنم :))))))))))))
  • غریبه آشنا A
  • حنجره مخملی تیکه با حالی بود😅😂😂
    پاسخ:
    واقعیت بود😅😂😂😅😂😂
  • غریبه آشنا A
  • خانواده بگیرید ولی تنها بخورید که خوب بشوره ببره.... مورد استفاده از حنجره هم که دارید! وسط کار کم نیارید خدایی نکرده😅😂😂

    نه واقعا قشنگ بود ممنون😊
    پاسخ:
    ممنون ازتون 💐💐
    میگم قابلیت خوانندگی در شما میبینم:)
    کامنت گذارندگان چرا نیستن :(
    خیلی باحالن همشون:))
    پاسخ:
    پس برم برای جمع کردن آلبوم :))
    میان انشالله
    بله باحالن😁
  • ستاره اردانی زاده
  • به به  صدات که خوبه!

    فقط یکم تنفست رو کنترل کنی و اروم تر بخونی اوکی میشی! 

    پاسخ:
    ممنون از تزریق انرژی ای که کردی😁
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی