!بیگانه ای در خط زمانی متفاوت

...پیرمردی که ساکن اینجا بود،بار سفر بست ولی خب بعد یه مدت برگشت

!بیگانه ای در خط زمانی متفاوت

...پیرمردی که ساکن اینجا بود،بار سفر بست ولی خب بعد یه مدت برگشت

!بیگانه ای در خط زمانی متفاوت

دائما یکسان نباشد حال ما!
امیدوارم که اینجا و خاطراتش رو از یاد نبرید:)



آموزش مسائل مربوط به نشستن در تاکسی (2)

سه شنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۸، ۰۵:۵۶ ب.ظ

عشقِ صندلی جلو نباشید،شاید ترکیب چهار نفری سه نفر از یک جنس و نفر چهارم از جنس دیگر پیش بیاید یا اصلا بنده خدایی وسیله ای داشته باشد که نتواند عقب سوار شود!

  • ۹۸/۰۵/۲۲
  • ۲۲۲ نمایش
  • یه بنده خدایی

نظرات (۸)

  1. به نکته خوبی اشاره کردید، با رعایت این نکته و اجازه بدهیم شخصی که باری همراهش است صندلی جلو بشیند تا بتواند از بارش محافظت به عمل آورد.
پاسخ:
ممنون دوست عزیز

:)

دقیقا،نکته خوبی بود:)

پاسخ:
خواهشمندم :)

من یه سری هم کلی وسیله باهام بود، هم دیدم دو تا آقا عقبن یکی جلو ، رفتم از آقای جلویی خواهش کردم بره عقب. حس کردم ناراحت شد :/ ولی تنها باری بود که این کارو کردم. 

پاسخ:
تکبییییییییییییییر

پس من علاقه ای به جلو ندارم، فقط اگه آقایون عقب باشن میرم صندلی کمک راننده

پاسخ:
اهان

منکه کلن علاقه ای به صندلی جلو ندارم...

چون صدلی های عقب بیشتر استفاده شدنو نرم تر وراحت ترن!

پاسخ:
که اینطور

سلام

ولی من همچنان به صندلی جلو علاقه مندم😁😅

پاسخ:
خجالت خجالت :))

ولی نکته به جا مناسبی بود😅

پاسخ:
:)))

همینطور!

پاسخ:
...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی