!بیگانه ای در خط زمانی متفاوت

...پیرمردی که ساکن اینجا بود،بار سفر بست ولی خب بعد یه مدت برگشت

!بیگانه ای در خط زمانی متفاوت

...پیرمردی که ساکن اینجا بود،بار سفر بست ولی خب بعد یه مدت برگشت

!بیگانه ای در خط زمانی متفاوت

دائما یکسان نباشد حال ما!
امیدوارم که اینجا و خاطراتش رو از یاد نبرید:)



مسئله کمی فراتر از بیکاریه...مسئله تنبلی ذهنی و ریسک ناپذیریه که باعث میشه تو بهترین شرایط اقتصادی هم اگه بهمون یه عالمه پول بدن قطعا گزینه گذاشتن در بانک و سودش رو گرفتن در بین گزینه هامون وجود داره :/

  • ۹۸/۰۵/۲۴
  • ۲۷۱ نمایش
  • یه بنده خدایی

نظرات (۱۳)

هوم؟

واقعا!؟:(

جامعه شناس شمایی

حتما دیگه:)

 

بارون چند روزه نیستش!!!

پاسخ:
اره شاید
اوهوم نیستش

آره واقعا...

خیلی از ماها و شاید تو موقعیتش خود من تنبل ذهنی هستیم و حاضر نیستیم فکر کنیم و ریسک کنیم:/

پاسخ:
:)

من تاحالا پولدار نبودم ببینم تنبل ذهنی خواهم بود یانه😂😂😂😂

پاسخ:
خخخ

اه من باز سلام نکردم😳😅😂😂😂😂

 

سلام😳

 

انگشتم بی حس شده امروز انقد چت کردم😳

پاسخ:
عجببببببببز

سعی نیستش 

خواستم یکم شلوغ کنما مدیریت نیست فایده نداره😝😂

پاسخ:
اینهمه ازادی بیان نوبره والا

اواااا منم سلام ندادم😅

 

سلاااام😀

 

محیا منم پولدار نبودم تا حالا

ولی خب این موضوع ریسک پذیری تو موارد دیگه هم هست و اینکه منم پولدار بشم شاید ریسک کنم شایدم نکنم فقط چیزی که میدونم اینه که نمیدونم تو مدقعیتی که توش نیستم قراره چیکار کنم:)

پاسخ:
سلام
خخ

اییییششششش این مدیرتون چقدر تنبله محیا

معلوم نیس کجاس

 

لابد با یارش رفته ددر دودور😅

پاسخ:
مدیر به این خوبی😁

بله ماشالله چه مدیر با اعتماد به نفسیم هستن😉

پاسخ:
:)))

به من پول بدن میلیاردی قول میدم حرفی از تنبلی نزنم ، بانک چیه دیگه؟؟؟؟ من سه سوت خاک میریزم سرش برمیگردم

البته میشه شرکتم ثبت کرداااااااا

پاسخ:
عجب

سلام

پول تو بانک گذاشتن وسود گرفتن هم عالمی داره :))

 

چند سال پیش دوست بابام خونمون بود یکی از ثروتمندهای اصفهانه 

کارخونه قیر وکارخونه ایزوگام واونم چند تااااا داره 

 

به بابام گفت :

من فقط تو یکی از حسابهام 4میلیارد دارم که ماهی 100 وخورده ایی میلیون سودش رومیریزن به حسابم !!!!!!!

 

مردم چه پولهایی که پارو نمیکنن:)))

پاسخ:
لازمه ی اشنایی یا این افراد اینه که شما هم حداقل ثروتی داشته باشی
حالا ٤ میلیارد که نه ولی شاید ٢ میلیارد داشته باشید 😁

سعید خان شما به دو میلیارد میگید ثروت؟!؟!؟!؟!

دوست بابام هم گفت فقط تو یکی از حساباش انقدر پول داره 

بقیه اش رو دیگه خدا میدونه

 

 

پاسخ:
والا ما به کمتر از اینا هم میگیم ولی خب تصحیح میکنم تو یکی از حسابای بابات

من تمام داراییم هنوزم که هنوزه همون 80 تومن سهام عدالته...

اونم که تا حالا مونده بخاطر اینه که میخوام بدمش برا ثبت نام کنکور...وگرنه الان همونم نداشتم!

:)

._.

پاسخ:
من همونم ندارم :/

خووووووووبه!

به خودم امیدوار شدم!

پاسخ:
خخ
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی