!بیگانه ای در خط زمانی متفاوت

...پیرمردی که ساکن اینجا بود،بار سفر بست ولی خب بعد یه مدت برگشت

!بیگانه ای در خط زمانی متفاوت

...پیرمردی که ساکن اینجا بود،بار سفر بست ولی خب بعد یه مدت برگشت

!بیگانه ای در خط زمانی متفاوت

دائما یکسان نباشد حال ما!
امیدوارم که اینجا و خاطراتش رو از یاد نبرید:)



مود ۱۵

چهارشنبه, ۱۳ آذر ۱۳۹۸، ۰۹:۴۵ ب.ظ

                                                                         

       «با صدهزار مردم تنهایی                          بی صدهزار مردم تنهایی»

  • ۹۸/۰۹/۱۳
  • ۳۰۵ نمایش
  • یه بنده خدایی

تنهایی

تک بیتی

رودکی

شعر

مود

نظرات (۱۹)

:(((

پاسخ:
اره

میگم بلند نویستون هنوز درست نشده نه؟

زدید تو کار تک خطی:)

البته 

کاش منم میتونستم:))

خیلی حرف میزنم تو پستام😐😐😐

پاسخ:
در مرود بلند نویسم باید بگم که نمیدونم کجاست شما ببین اون طرفا نیست؟
درمورد خودتونم اشکالش چیه حالا؟

نه اینورا گشتم نبود

درون خودتونه بگردید پیداش میکنید:)

 

اخه میترسم حوصله سربر بشم:))

هرچند که دوستان واقعا خییییلی بهم محبت دارن:)❤

پاسخ:
پس بذا بگردم ببینم کجا گذاشتمش
حوصله سر بر؟
سلطان حوصله سر بر ها منم حالا اگرم شدی شما من یه مدت استراحت میکنم:))
خب خوبه دیگه تا دوستان هستن

هی روزگار ...

پاسخ:
هی روزگار...؟

چی بگم نظری نداشتم گفتم اینو حداقل بنویسم 😒

هی روزگار به درد این پست میخورد :))

پاسخ:
اون که اره سوالم این بود که روزگار چه کرده با شما مگه؟

:((

مهم نیست ،،،

پاسخ:
ای باباکه :/
  • ** گُلشید **
  • هععییی

    پاسخ:
    جمعیت همگی آهی از نهان جان سر دادند
  • ** گُلشید **
  • آخه این روزا همه با این کلمه ی "تنها" خیلی آشنان

    پاسخ:
    عه شما هم؟

    خب چرا نظرات رو به سمت گریه سوق میدهید ؟!

    پاسخ:
    من سوق می دهم؟
  • ** گُلشید **
  • وا مگه من چمه؟؟😅😅

    پاسخ:
    نمیدونمم😅
  • ** گُلشید **
  • :)))

    پاسخ:
    :))

    نه من سوق میدم حتما :/

    پاسخ:
    ندید خب

    خوب نیست😬😬

    :///

    به راه راست خدایا هممون رو هدایت کن :)

    پاسخ:
    آمیییییییییییییییییییییییین

    شما حوصله سر برید؟

    الان دارید ناز میکنید ؟!:))به این حالت چی میگن؟!:)

    خب باشه یکم درجهت تقویت اعتماد بنفستان گام برمیداریم

    جا داره بگم بروووووو بینم:)))

    اصلاحوصله سر بر نیستیدتووبلاگ نویسی ومعاشرت که خیلیم خوش ذوقیو جذاب مینویسی:)

    پاسخ:
    الان نازِ خونم خیلی کم شدن فشارم افتاده 😂😂

    :)))خب دیگ بااین تعریفایی که کردم الان باید اوکی شده باشید:)

    پاسخ:
    یکمی بهتر شدم 😬

    :(((((

    چه مرهمیه این یه بیت شعر واسه دردم...

    پاسخ:
    :))

    کسی که خودشو دوست داشته باشه هیچ وقت احساس تنهایی نمیکنه

    و به این باور داره که هیچ آدمی توانایی پرکردن تنهایی آدم دیگه ای رو نداره

     

    پاسخ:
    جدی میگی؟

    نه معلومه که الکی گفتم

    اصلا مشخص نبود یه مطلب شوخی و طنز نوشتم

    فک کردم کاملا از نوع نگارشم مشخص هستش که نوشتم جدی نیست

     

     

    پاسخ:
    و تو هم در دام شوخی افتادی:)

     

    علت تنهایی معلوم شد

     

    پاسخ:
    ؟؟
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی