!بیگانه ای در خط زمانی متفاوت

...پیرمردی که ساکن اینجا بود،بار سفر بست ولی خب بعد یه مدت برگشت

!بیگانه ای در خط زمانی متفاوت

...پیرمردی که ساکن اینجا بود،بار سفر بست ولی خب بعد یه مدت برگشت

!بیگانه ای در خط زمانی متفاوت

دائما یکسان نباشد حال ما!
امیدوارم که اینجا و خاطراتش رو از یاد نبرید:)



رفیقمون حافظ میگه که

جمعه, ۱۷ دی ۱۴۰۰، ۰۵:۳۷ ب.ظ

آن یار کز او خانه ما جای پری بود / سر تا قدمش چون پری از عیب بری بود
دل گفت فروکش کنم این شهر به بویش / بیچاره ندانست که یارش سفری بود
تنها نه ز راز دل من پرده برافتاد / تا بود فلک شیوه او پرده دری بود
منظور خردمند من آن ماه که او را / با حسن ادب شیوه صاحب نظری بود
از چنگ منش اختر بدمهر به در برد / آری چه کنم دولت دور قمری بود
عذری بنه ای دل که تو درویشی و او را / در مملکت حسن سر تاجوری بود
اوقات خوش آن بود که با دوست به سر رفت / باقی همه بی‌حاصلی و بی‌خبری بود
خوش بود لب آب و گل و سبزه و نسرین / افسوس که آن گنج روان رهگذری بود
خود را بکش ای بلبل از این رشک که گل را / با باد صبا وقت سحر جلوه گری بود
هر گنج سعادت که خدا داد به حافظ / از یمن دعای شب و ورد سحری بود

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

پ.ن: فک کنم هرچن وقت یه بار لازمه چراغ اینجا روشن بشه تا برخی از لالین عزیز فک نکنن بی صاحبه:))

پ.ن 2: کتابخونه تعاملی رو چرا درنمیابید ناموسا؟؟ حیفه ها...

پ.ن 3: میدونستید یه کانال با آدرس bikhaneman76@ دارم که سالی یه بارم توی اون فعالیت میکنم؟ اگر دوست دارید میتونید اونجا هم...🤷‍♂️🤷‍♂️

پ.ن 4: قالبم که... ببینم رضایتتون رو جلب میکنه یا...

پ.ن 5: از میزان سه نقطه هایی که میزارم مشخصه که چقد در نوشتن تنبل شدم یا...

  • ۰۰/۱۰/۱۷
  • ۷۵ نمایش
  • یه بنده خدایی

نظرات (۳)

لالین چیه😂

لالین چیه😂

پاسخ:
در اینکه لالین چیه واقعا خودمم نظری ندارم
ولی مهم اینه که چرا تازه الان دیدم همچین کلمه ای رو در نوشته ناموسا؟😂😂😂

😂🤷🏻‍♀️

پاسخ:
😂😉
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی