!بیگانه ای در خط زمانی متفاوت

...پیرمردی که ساکن اینجا بود،بار سفر بست ولی خب بعد یه مدت برگشت

!بیگانه ای در خط زمانی متفاوت

...پیرمردی که ساکن اینجا بود،بار سفر بست ولی خب بعد یه مدت برگشت

!بیگانه ای در خط زمانی متفاوت

دائما یکسان نباشد حال ما!
امیدوارم که اینجا و خاطراتش رو از یاد نبرید:)



اگر بتونم...

پنجشنبه, ۴ فروردين ۱۴۰۱، ۰۲:۴۹ ب.ظ

تو این 6 سال و خورده ای با احوال مختلف کارای مختلفی توی این وبلاگ شده و همیشه نوشتن یا منتشر کردن دلخواسته هام برام مهم بودن...سنم رفته بالا...وقتم بشدت درگیر مسائل دیگری شده...حوصلم شاید نگیره ولی نمیخوام اینجا رو مث یه باری که قبلا اتفاق افتاده تعطیل کنم...به همین جهت سعی میکنم تا اگر بتونم چراغ اینجا  روشن بمونه و کرکرش بالا... برای همین تصمیم گرفتم که به مرور (خیلی زمان منظم نداره) با ترکیب برخی از علایقم یه بخش جدیدی (که احتمالا بخش اصلی اینجا میشه برای مدتی نامشخص) به اینجا اضافه کنم که بشینم و ترجمه کنم...هم برای خودم و هم برای شما...برای خودم که کمی زبان تمرین کنم و برای شما که اگر دیگه هیچ جوری نمیتونید کتاب بخرید و بخونید شاید بهانه ای بشه که اینجا بخونیدش و از شدت افتضاح بودن ترجمه برید هرجور شده کتاب رو بخرید و بخونید و لذت ببرید:))
ترجمه اول: رمان بیچارگان از فئودور داستایفسکی👇

 

  • ۰۱/۰۱/۰۴
  • ۲۷۸ نمایش
  • یه بنده خدایی

نظرات (۹)

:)کار خوبی میکنی چراغشو هرچند نامنظم روشن نگه میداری:)

پاسخ:
پولشو میگیرم ازتون

سلام عیدتون مبارک:)

اومدم عید دیدنی وبلاگی😎 منو که یادتونه؟

آجیل و شیرینی کجاست؟ چرا پسته ندارین بعد از این همه مدت ؟:/ حداقل یه ذره خرید میکردین🙄 

خوبین؟

متن ترجمه شده هم خوندم به نظرم عالیه روانه، از کتاب ها روان تره، کتاب خریدم یه جور غیر قابل فهمه یه جاهاییش ولی ترجمه شما روانه و عامیانه طور :) 

امیدوارم موفق باشید و جایگاه خوبی کسب کنید:) و زندگی رو به راه باشه 😎

پاسخ:
سلام
بله یادم هست شما رو
خیلی خوش اومدین بعد مدت ها
ایشالله که ایندفعه یهویی غیب نشید:))
بفرمایید بالا ازتون پذیرایی کنیم 
4 مغز درجه یک گرفتیم کیلویی 500 تومن
برای همه هم هست
شیرینی و چایی هم آمادست:))
خیلی ممنون
امشب میخوام بخش دیگه ای از نامه اول رو ترجمه کنم
امیدوارم همینجوری قابل فهم و روان بمونه و اگر کسی میخونه بعدها خوشش بیاد
بابت دعا هم ممنون
به همچنین برای شما:))

ممنون .

مرسی از مهمون نوازی تون:)

برام دعا کنید🙌 نمی‌دونم قبلا وقتی پست میداشتم دعای کی بود که مستجاب میکرد خواسته ای که داشتم. شاید بازم اوکی شد.

کیلو ۵۰۰ تومن؟ گفتم خرید کنید دیگه راضی به زحمت نبودیم 😀 حتما وضع تون خوب شده، خدارو شکر ایشالا پولدار تر 😎

عالیه:)

تشکر لطف دارید امیدوارم موفق باشید بیشتر و بیشتر:)) 

خوشحال شدم ایشالا سالم و دلتون شاد باشه .

پاسخ:
میرید؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نیستم و هستم تا حدودی:/

سعی میکنم بازم بیام و بخونم متن های ترجمه شده روان‌تون:)

پاسخ:
نمیدونم شما بیشتر سر زدی اینجا یا من😅

این وسط مسطا فقط انگار من خوب موندم...همه پیروفرتوت...همه غمگین و افسرده...همه اینجوری...همه اونجوری...هعی!چه قدم نکویی داشتم که اومدم همه رو شاد کردم ولی دریغا که رفتم و کوه استوار پشتتون فروریخت!وصیت میکنم قبل مرگم یه مگس بخاطر اینهمه اباهتم سرببرید!(خود را تهمتن می پندارد و دوز خود خف بینی اش از پیش نیز بیشتر شده!...به گمانم همین روز هاست که اور دوز کند!)

 

گویی حالیات شماهم چندان باحال و خفن نیست...فیلم ببینید و از میان شخصیتای فیلم کراش بزنید...امید است که حالتان نیکو گردد!

 

راستی سلام!

 

 

یکم دیر سلام کردم...چون دیگه باید رفع زحمت کنم...

و آخرین پیشنهاد:بازم فیلم ببنین!...خیلی فیلم ببنین!

 

امضا  :)

 

پاسخ:
ادی کچا 
ادددیییی کجاااا
اددددددییییییییییییییی کجججججججججااااااااااااا

قطعا من 😂😂😂

:////////

چقدر هم ترجمه گذاشتین😨

پاسخ:
😅😅😅
گفتم که
یه کاری میکنم خودتون برید کتاب رو بخرید و بخونید😂
ولی امشب یه قسمت ترجمه آپلود میشه🤣

پشت کنکوووووووووووووووووووووووووووووور(شکلک گریه+زاری+ضجه+خنده خنگولانه)

 

:)

پاسخ:
ادی کجایی تو؟
ادی چرا میری و میای بیخبر؟
ادی شیطونی میکنیا:))))

هعیییییییییییییییییییییییییییییییییییی....

خیلی هعیییییییییییییییییییییییییییی....

والا اگه شیطونی نمی کردم و یکم کلمو لای کتابا می گرفتم که آفتاب و مهتاب یه یکسالی ضجه بزنن برا دیدنم الان دانشگاه بودم و داشتم گور خودمو می کندم و می گفتم:عجب غلظی کردم بابا!کاش خونه بودم تا لنگ ظهر می خوابیدم:)

 

یکم دیگه بیان بدون من طاقت بیاره ... بهش تبریک میگم که طاقت آورده!

آخه اوضاع من که نامعلوم الحاله!

 

:)

 

پاسخ:
چراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا؟

آخه چونکه زیراااااااااااااااا!

 

:))))))))))

 

:)

پاسخ:
ادی نکن اذیت
ادییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی